AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1781 Del Skrevet 18. oktober 2020 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Ta å send melding til barnevernet og politiet samt rapporter til Facebook alt du ser av trusler, uthenging og hatytringer. Å kritisere barnevernsansatte er helt lovlig, og det er lovlig å legge ved bilde og navn av ansatte. Det må offentlig ansatte tåle. Dette er en veldig, veldig viktig del av et demokratisk samfunn, det bør du forstå. Man skal ikke anmelde folk som kritiserer barnevernsansatte. Trusler er selvfølgelig ikke lov. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. oktober 2020 #1782 Del Skrevet 18. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å kritisere barnevernsansatte er helt lovlig, og det er lovlig å legge ved bilde og navn av ansatte. Det må offentlig ansatte tåle. Dette er en veldig, veldig viktig del av et demokratisk samfunn, det bør du forstå. Man skal ikke anmelde folk som kritiserer barnevernsansatte. Trusler er selvfølgelig ikke lov. Anonymkode: 25475...4cc Trakassering er ulovlig og straffbart. Har meldt fra både til barnevernet, politi og facebook når jeg finner noe på den gruppen som er ulovlig. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1783 Del Skrevet 18. oktober 2020 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Trakassering er ulovlig og straffbart. Har meldt fra både til barnevernet, politi og facebook når jeg finner noe på den gruppen som er ulovlig. Men du skriver at man skal anmelde folk som "henger ut ansatte". Dette er ikke ulovlig. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. oktober 2020 #1784 Del Skrevet 18. oktober 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du skriver at man skal anmelde folk som "henger ut ansatte". Dette er ikke ulovlig. Anonymkode: 25475...4cc Jo, å skrive nedsettende ting om en person er trakassering. I en slik gruppe som det der, ser jeg på det som en "stille" trussel. Dette vil også gå utover vedkommendes familie og spesielt barn. Den gruppen der syder av oppfordring til vold, bortføring og verre ting. Når folk driver med slikt, skal de ikke slippe unna. Derfor blir barnevern og politi gjort oppmerksomme på slike ting. Jeg tar skjermdump og sender det til dem, slik at disse kan vurdere om det skal gjøres noe med saken. Endret 18. oktober 2020 av Honey Dew 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1785 Del Skrevet 18. oktober 2020 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Jo, å skrive nedsettende ting om en person er trakassering. Å kritisere offentlig ansatte er helt lovlig, og slik skal det selvfølgelig være i et demokratisk samfunn. Eller ønsker du at Norge skal være som Sovjet Union? Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1786 Del Skrevet 18. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å kritisere barnevernsansatte er helt lovlig, og det er lovlig å legge ved bilde og navn av ansatte. Det må offentlig ansatte tåle. Dette er en veldig, veldig viktig del av et demokratisk samfunn, det bør du forstå. Man skal ikke anmelde folk som kritiserer barnevernsansatte. Trusler er selvfølgelig ikke lov. Anonymkode: 25475...4cc Det er lov? Hvorfor mener du det er greit å henge ut med bilde og navn? Det er helt utrolig at dere ikke ser det ikke er greit Anonymkode: 3fcdb...b2b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1787 Del Skrevet 18. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare se på hvordan du skriver selv. Bare beskyldninger og fordømmelse. Ingen empati, ingen menneskelighet. En kald, umenneskelig robot uten følelser, uten empati. Uten liv. Livløs robot. Sånn beskriver innvandrere mange nordmenn, og når man ser på hvordan du skriver er ikke du et unntak. Ikke så rart at tortur av barn går uten problem i et land som Norge. Og ikke rart at det er så mye depresjon i et land som Norge der man må lete lenge etter empati og menneskelighet. Anonymkode: 25475...4cc Det er ikke så rart at kommunikasjonen går galt når legitim kritikk forstås som ondskap og i tillegg som forklaring på tortur av barn og depresjon Anonymkode: 14209...bd0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. oktober 2020 #1788 Del Skrevet 18. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lov? Hvorfor mener du det er greit å henge ut med bilde og navn? Det er helt utrolig at dere ikke ser det ikke er greit Anonymkode: 3fcdb...b2b Det som er rart med folk i denne gruppen, er at de lager en voldsom sak av at barnevernet har overtatt omsorgen av barna og sier at de misbruker dem, gjør dem narkomane til og med dreper dem, men de legger ikke fem flate øre mellom når det gjelder å henge ut folk og true både dem og barna deres. Jeg tror det er en masse-psykose der inne og som jeg skrev tidligere: De ønsker å få bort oppmerksomheten på den manglende omsorgsevnen deres og heller vise at barnevernet har gjort en stor feil i å fjerne barna "deres" nettopp pga foreldrenes dårlige omsorgssevne. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1789 Del Skrevet 18. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lov? Hvorfor mener du det er greit å henge ut med bilde og navn? Det er helt utrolig at dere ikke ser det ikke er greit Anonymkode: 3fcdb...b2b Selvfølgelig er det lov å kritisere offentlig ansatte, og slik skal det være i alle demokratiske samfunn. Du har tydeligvis ikke peiling. Dette har ingenting med hva jeg mener, det er helt ubetydelig da det er snakk om norske lover. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1790 Del Skrevet 18. oktober 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er vanskelig med slike grupper er at folk sluker alt rått. BV har taushetsplikt, så man får bare hørt en side av saken. Det betyr at folk kan legge ut sin uskyld og fortelle om alt som er feil fra BV sin side. En sak blir kun belyst fra en side, og det er trist mange kaster seg på uten å registrere det. Taushetsplikten beskytter barna og resten av familien, men denne beskyttelsen ødelegges da av de som står barna nærmest. Anonymkode: 62393...9a7 Det er en åpen side som også ses av naboen, slekt, ansatte i skolen osv. Som vet hva som foregår og har foregått i enkeltes hjem, der det ropes om nazisme og tortur i aktiv rus og tung psykiatri. Så nei, særlig tillitvekkende er den siden ikke Anonymkode: 14209...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1791 Del Skrevet 18. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å kritisere offentlig ansatte er helt lovlig, og slik skal det selvfølgelig være i et demokratisk samfunn. Eller ønsker du at Norge skal være som Sovjet Union? Anonymkode: 25475...4cc Ja, å kritisere jobben som er gjort er helt lovlig, men her snakker vi jo om folk som henger ut ansatte med bilde og navn, kommer med trusler, skriver adresse og annen kontaktinfo til personen og graver frem ting om familien osv. Ser du ikke at det er en forskjell her? Anonymkode: 2b61b...765 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1792 Del Skrevet 18. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å kritisere offentlig ansatte er helt lovlig, og slik skal det selvfølgelig være i et demokratisk samfunn. Eller ønsker du at Norge skal være som Sovjet Union? Anonymkode: 25475...4cc Det de driver på med er ikke normal kritikk!! Det er uthenging, trakassering, æreskrenkelse og oppfordring og trusler om vold! Hvorfor har du så vanskelig for å se det?! Ingen oppegående mennesker gjør slikt! Har du et problem med en ansatt, om det så er NAV, barnevernet, kommunen eller din nærmeste rema 1000 butikk så sender du inn en formell klage til de rette instansene. Du går ikke på facebook og henger ut med bilde, navn og alt annet av info du har! Det de driver på med er ulovlig og det er ingen unnskyldning for det og har det har da for faen ingenting med "et demokratisk samfunn" å gjøre! Anonymkode: 50dca...df9 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1793 Del Skrevet 18. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor plager det deg så mye at folk diskuterer det syke barnevernssystemet i Norge? Jobber du for barnevernet, eller tjener du penger på andres uskyldige barn? Eller hva er motivasjonen din til å støtte torturen av barn og familier? Anonymkode: 25475...4cc Barnevernssystemet i Norge er ikke sykt, men dessverre finnes det en god del temmelig syke foreldre i dette landet. Barn må vernes mot disse foreldrene, derfor barnevernet. Anonymkode: 6ff20...945 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1794 Del Skrevet 18. oktober 2020 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Det som er rart med folk i denne gruppen, er at de lager en voldsom sak av at barnevernet har overtatt omsorgen av barna og sier at de misbruker dem, gjør dem narkomane til og med dreper dem, men de legger ikke fem flate øre mellom når det gjelder å henge ut folk og true både dem og barna deres. Jeg tror det er en masse-psykose der inne og som jeg skrev tidligere: De ønsker å få bort oppmerksomheten på den manglende omsorgsevnen deres og heller vise at barnevernet har gjort en stor feil i å fjerne barna "deres" nettopp pga foreldrenes dårlige omsorgssevne. Nettop , det er en skummel gruppe. Folk har best medlemmer der oppsøke barna til ansatte for å skremme de, de jubler når ansatte i barnevernet dør osv. Forferdelig gruppe med medlemmer som virkelig ikke skjønner sit eget beste Anonymkode: 3fcdb...b2b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1795 Del Skrevet 18. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det lov å kritisere offentlig ansatte, og slik skal det være i alle demokratiske samfunn. Du har tydeligvis ikke peiling. Dette har ingenting med hva jeg mener, det er helt ubetydelig da det er snakk om norske lover. Anonymkode: 25475...4cc Du som ikke har peiling , nei det er ikke lov å henge ut med bilder, be folk oppsøke familien psv. Anonymkode: 3fcdb...b2b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1796 Del Skrevet 18. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, å kritisere jobben som er gjort er helt lovlig, men her snakker vi jo om folk som henger ut ansatte med bilde og navn, kommer med trusler, skriver adresse og annen kontaktinfo til personen og graver frem ting om familien osv. Ser du ikke at det er en forskjell her? Anonymkode: 2b61b...765 Jeg snakker om at det er lovlig å kritisere offentlig ansatte, og det er lov å legge ved navn og bilde. Jeg har også skrevet at trusler ikke er lov. Hvis du snakker om noe annet, ikke kan henge etter diskusjonen, eller i ditt eget hode ønsker å legge til noe og late som om jeg har skrevet det så er det ditt problem, og du bør jobbe med det. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1797 Del Skrevet 18. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnevernssystemet i Norge er ikke sykt, men dessverre finnes det en god del temmelig syke foreldre i dette landet. Barn må vernes mot disse foreldrene, derfor barnevernet. Anonymkode: 6ff20...945 Så sant , så sant Anonymkode: 3fcdb...b2b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1798 Del Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, å kritisere jobben som er gjort er helt lovlig, men her snakker vi jo om folk som henger ut ansatte med bilde og navn, kommer med trusler, skriver adresse og annen kontaktinfo til personen og graver frem ting om familien osv. Ser du ikke at det er en forskjell her? Anonymkode: Er det ingen som anmelder dette? Er aldri inne på slike sider, for jeg vet jo det er bare en side som belyses. Kritikk på sosiale medier er jo lavmål, så kan da ikke være mange som tar slike mennesker seriøst. Tenker dette burde bli anmeldt. Folk må få gjøre jobben sin. Så finnes det rette klagekanaler for offentlige ansatte. Det er ikke via sosiale medier 🤦♀️ Anonymkode: 62393...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1799 Del Skrevet 18. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det de driver på med er ikke normal kritikk!! Det er uthenging, trakassering, æreskrenkelse og oppfordring og trusler om vold! Hvorfor har du så vanskelig for å se det?! Ingen oppegående mennesker gjør slikt! Har du et problem med en ansatt, om det så er NAV, barnevernet, kommunen eller din nærmeste rema 1000 butikk så sender du inn en formell klage til de rette instansene. Du går ikke på facebook og henger ut med bilde, navn og alt annet av info du har! Det de driver på med er ulovlig og det er ingen unnskyldning for det og har det har da for faen ingenting med "et demokratisk samfunn" å gjøre! Anonymkode: 50dca...df9 Ikke putt ord i munnen min. Jeg har skrevet at man har lov å kritisere offentlig ansatte, og man har lov å legge ved bilde og navn. Man har ikke lov å skrive trusler. Du sammenligner ansatte fra barnevern, NAV og Rema 1000 med hverandre. Det er litt vanskelig for meg å forstå at du seriøst tenker at en ansatt fra barnevernet er sammenlignbar med en ansatt fra Rema1000, for det er de slett ikke. Vet du virkelig ikke hva som er forskjellen? En liten tips, for tiende gang: man har lov å kritisere offentlig ansatte, og man kan legge ved bilde og navn av disse. Si gjerne ifra hvis du fortsatt ikke skjønner. Anonymkode: 25475...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1800 Del Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ingen som anmelder dette? Er aldri inne på slike sider, for jeg vet jo det er bare en side som belyses. Kritikk på sosiale medier er jo lavmål, så kan da ikke være mange som tar slike mennesker seriøst. Tenker dette burde bli anmeldt. Folk må få gjøre jobben sin. Så finnes det rette klagekanaler for offentlige ansatte. Det er ikke via sosiale medier 🤦♀️ Anonymkode: 62393...9a7 Jeg har anmeldt og rapportert flere ganger , særlig når de snakker om å oppsøke barnevernsansatte og barna deres. Jeg vet det er en ganske ung men myndig jente der inne som har fått flere besøksforbud mot diverse for å ha krenket privatlivets fred og hengt ut ansatte som hun filme med mobil, så det lønner segså absolutt å rapportere inn. Anonymkode: 1d6dd...2dc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå