Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At Facebook tillater slike grupper som til de grader krenker barns rettigheter og sprer hat og propaganda er helt sykt.

Anonymkode: 6086d...8e1

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at de aldri klarer å legge ved kilder til disse ville påstandene sine, men kun lager haugevis av hjemmemekka plakater som de deler mellom seg og har som bannere på Facebook om hvordan Erna solberg, Ropstad og regjeringa driver med menneskehandel.

Anonymkode: d5cfa...d3e

Hvem trenger kilder når disse er utdannet ved LHS- livets harde skole. De kan og vet alt best!

Anonymkode: d4888...cfd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem trenger kilder når disse er utdannet ved LHS- livets harde skole. De kan og vet alt best!

Nei, det er de så absolutt ikke.

De er utdannet ved LKHS. Livets Knallharde Skole. 

Fy skamme seg.:opplyser:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en teori om at medlemmene av disse gruppene rent gjennomsnittlig har en lavere IQ enn Norges øvrige befolkning. Men dette blir bare spekulasjoner, selvfølgelig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, det er de så absolutt ikke.

De er utdannet ved LKHS. Livets Knallharde Skole. 

Fy skamme seg.:opplyser:

Sorry😇

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 20.57, Rørleggerfrue skrev:

Er alle klar over at politiet driver enkeltmannsforetak INNAD i politiet, og får betalt for hvert eneste barn de kidnapper? Med andre ord de får bonus for hver eneste konfrontasjon de finner opp, for å tjene PENGER på deg, selv om du ikke har gjort noen ting.

Dagens norske politi er rene kyniske kriminelle ansatt for deres manglende empati som ikke har noe imot i å delta i kidnappingsaksjoner fordi de tjener på det. 

Det samme gjelder alle bøter politiet deler ut. Hvor lenge skal folk godta at politiet IKKE jobber for folket, men i virkelighet er en okkupasjonsmakt, som handler kun ut for å beskytte blant verdens største kriminelle, samt deres næringslivsinteresser? 

Det samme gjelder hele staten. Det er en kriminell virksomhet som fremstår som om den "tjener" folket, mens den i dag er drivkraft for å drepe deg gjennom SMART 5G LED genocide. 

Ingenting kommer til å redde barna våre, før vi innser at hele staten er ugyldig, det samme gjelder hele rettssvindelsystemet. Den er oppfunnet av de som driver den, og deres etterkommere, som skriver lover for å frata dine Skapergitte levende menneske rettigheter, i tillegg til å stjele alt fra deg. 

Alle onder handler om den samme kampen, er vi ikke villige til å ta den dør vi allesammen, og barna med oss. Snart har vi ikke noe valg. Politikerne ønsker alle døde, for profitt. Skal vi tillate at de får drepe allesammen?

Det må være forferdelig slitsomt for dem med alle disse tankene.. 

Jøss, at man i 2020 ikke er kommet lengre enn å snakke om ''kidnapping'' av barn........ Og politiet som er okkupasjonsmakt fordi det deles bøter som er lovfestet? Mildemåne altså. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg ikke kjenner personlig folk med slike tanker. Det ville vært forferdelig slitsomt for meg å forholde meg til dem.

Anonymkode: cff6e...979

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alltid det er best å plassere barn i nærmeste familie. Hva med de tilfeller hvor barna er alvorlig traumatiserte og i så tilfelle risikerer å møte på overgriperne f.eks i et familieselskap? Barn fortjener å slippe å risikere det. 

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de voksne ikke klarer å ivareta barna, skal barnevernet trå til.

Å ha blitt "utdannet" i livets knallharde skole, er vittelig ikke noe å være stolt av 😂

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette. 

Vi minner om våre retningslinjer for gjengivelse av bilder og annet materiale med opphavsrett. 

Edit: Ryddet for innlegg av utestengt bruker, og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Honey Dew said:

Å ha blitt "utdannet" i livets knallharde skole, er vittelig ikke noe å være stolt av 😂

Det er flere deltakere i gruppa som er oppegående og har høyere utdanning.

Og... Jeg har aldri sett dette bildet om 1000 barn, selv om jeg sjekker denne gruppa hver dag.

Anonymkode: 865d9...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere deltakere i gruppa som er oppegående og har høyere utdanning.

Og... Jeg har aldri sett dette bildet om 1000 barn, selv om jeg sjekker denne gruppa hver dag.

Anonymkode: 865d9...e48

At de har høyere utdanning, betyr ikke at de er gode foreldre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/22/2018 at 3:29 PM, Honey Dew said:

Det er skammelig at de sammenlikner barnevernet med nazistenes handlinger under andre verdenskrig. Jeg tror det er litt forskjell på å bli gasset ihjel i en konsentrasjonsleir og å bli fratatt barna sine.

De forstår tydeligvis ikke at de ikke vinner en sak ved å komme med slike uttalelser. De gjør det derimot vanskeligere å få en sak om gjenforening igjennom

Helt enig. Nå er ikke jeg i en slik situasjon at jeg er nødt til å velge, men er rimelig sikker på at om jeg var så skadelig for barna mine så hadde jeg gasset meg selv ihjel... Så får barna vokse opp hos far og ha det godt. 

Anonymkode: 75554...e75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/28/2020 at 10:45 AM, Honey Dew said:

Er heller ikke noe å skjemmes av. Det man heller burde skjemmes av, er mangelen på innsikt... Men igjen, det krever evne til innsikt. Så da får de bare leve i den tro at de er feilfrie. 

Barnevernet gjør helt sikkert feil, men ikke så mange som de er medlemmer i denne gruppen og det er jo tydelig at de ikke ser selv at de har mangler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er heller ikke noe å skjemmes av. Det man heller burde skjemmes av, er mangelen på innsikt... Men igjen, det krever evne til innsikt. Så da får de bare leve i den tro at de er feilfrie. 

Barnevernet gjør helt sikkert feil, men ikke så mange som de er medlemmer i denne gruppen og det er jo tydelig at de ikke ser selv at de har mangler. 

De fleste mennesker har erfaring fra livets harde skole, også knallhard erfaring, men det færreste går rundt og roper om det som om det skulle være fasiten på alle verdens situasjoner og problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste mennesker har erfaring fra livets harde skole, også knallhard erfaring, men det færreste går rundt og roper om det som om det skulle være fasiten på alle verdens situasjoner og problemer.

Selvsagt. Men mener fortsatt det er langt verre at de ikke evner å se seg selv og egne mangler. Da skjønner jeg faktisk om barna har blitt hentet uten at det er forsøkt hjelpetiltak. Hva er vitsen med tiltak om man mangler grunnleggende selvinnsikt? Man endrer seg ikke hvis man ikke ser noe å endre. 

Det at man i tillegg er så virkelighetsfjern at man sammenlikner barneverntjenesten, som er opprettet for å verne om de svakeste i samfunnet, med nazisme, sier meg at det ikke er snakk om feilplasseringer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. Men mener fortsatt det er langt verre at de ikke evner å se seg selv og egne mangler. Da skjønner jeg faktisk om barna har blitt hentet uten at det er forsøkt hjelpetiltak. Hva er vitsen med tiltak om man mangler grunnleggende selvinnsikt? Man endrer seg ikke hvis man ikke ser noe å endre

Det at man i tillegg er så virkelighetsfjern at man sammenlikner barneverntjenesten, som er opprettet for å verne om de svakeste i samfunnet, med nazisme, sier meg at det ikke er snakk om feilplasseringer. 

Det er nettopp dette som foregår blant flere av mine søskenbarn, onkler og tanter akkurat nå, og som jeg selv måtte gå gjennom med mine foreldre i oppveksten. De vil ikke endre seg fordi de ikke forstår at det de  driver med er omsorgssvikt uansett hvor mange hjelpetiltak man setter inn, og så lenge de mangler grunnleggende forståelse og ikke har selvinnsikt så er hjelpetiltakene fullstendig meningsløse.  Dessverre så får flere av familiedlemmene gang på gang nye sjanser på å bedre seg fra barnevernet mens ungene blir mer og mer skakkjørte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet som egentlig bare er trist er jo når nye medlemmer som nettopp har mistet omsorgen melder seg inn for å spørre hva de burde gjøre, også kommer det en haug med mennesker som oppfordrer dem til å ikke samarbeide og heller lage helvete for fosterfamilien/barnevernet/instituasjonen som " straff". Kanskje noen av disse foreldrene faktisk hadde kunne fått tilbake noe av omsorgen for barna sine hvis de faktisk hadde samarbeidet, men istedenfor så fyrer de hverandre opp og skjønner ikke at jo mer de jobber imot og er vrange, jo mindre er sjansen for at de vil få noe særlig mer kontakt/ansvar over barna . 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 11.24, Honey Dew skrev:

At de har høyere utdanning, betyr ikke at de er gode foreldre.

At de er medlemmer i gruppen betyr ikke at de er dårlige foreldre heller. Det er f.eks. mange der som har kun blitt trakassert av barnevernet og så valgt å flytte fra landet, eller som har sett fra nær avstand hvordan barnevernet arbeider og traumatiserer barn og foreldre.

Anonymkode: 9ea05...329

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de er medlemmer i gruppen betyr ikke at de er dårlige foreldre heller. Det er f.eks. mange der som har kun blitt trakassert av barnevernet og så valgt å flytte fra landet, eller som har sett fra nær avstand hvordan barnevernet arbeider og traumatiserer barn og foreldre.

Anonymkode: 9ea05...329

Trakassert 🙊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...