Gå til innhold

Mannen har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Her er det vel ikke snakk om at TS har vært utilgjengelig pga sykdom eller liknende. Hennes mann har sikkert følt seg veldig ensom og fanget i ekteskapet, og ved å være romantisk utro med ei annen dame er kanskje en ennå større risk for oppdagelse enn om man betaler for litt nærhet. De har helt sikkert hatt sine krangler over tiden, hvor hennes mann kanskje ikke har følt han kan vinne. Det kan være enkle, ærlige diskusjoner hvor kvinnen står urokkelig på sitt for hennes synspunkt finnes ikke galt. Det blir som å snakke til en vegg, ellers tar hun det personlig. At det er her kommunikasjonen svikter, rett og slett på hennes side. Det kan se ut som noen kvinner ikke evner å ha noe selvinnsikt i seg selv i forhold til andre mennesker. Hun er ufeilbar, kvinner er ufeilbare. 

Hva om de som selger sex og nærhet faktisk er flinke til å vise menn omsorg? I motsetning til denne mannens kone?  

Og trenger jeg å svare på hva jeg synes om menneskehandel? Er det slik at alle kvinner som selger sex er ofre for menneskehandel? For å få bukt med det så er det nok best å få det lovlig regulert. Så får sånne som deg bare akseptere at fitta deres ikke er så hellig som dere liker å tro. Du også bruker fitta di for det den er verdt. 

Anonymkode: 6bb6f...961

Hva er vitsen med å lage en fiktiv historie om hva mannen til TS føler og tenker?? For å forsvare prostitusjon? Tror TS har nok med sine egne tanker og følelser for øyeblikket uten at du trenger å legge sten til byrden. Og nærhet og omsorg fra prostituerte får man som man betaler for....horene driter en lang f... i mannfolkene de ligger med. 

Endret av Arna2
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det vel ikke snakk om at TS har vært utilgjengelig pga sykdom eller liknende. Hennes mann har sikkert følt seg veldig ensom og fanget i ekteskapet, og ved å være romantisk utro med ei annen dame er kanskje en ennå større risk for oppdagelse enn om man betaler for litt nærhet. De har helt sikkert hatt sine krangler over tiden, hvor hennes mann kanskje ikke har følt han kan vinne. Det kan være enkle, ærlige diskusjoner hvor kvinnen står urokkelig på sitt for hennes synspunkt finnes ikke galt. Det blir som å snakke til en vegg, ellers tar hun det personlig. At det er her kommunikasjonen svikter, rett og slett på hennes side. Det kan se ut som noen kvinner ikke evner å ha noe selvinnsikt i seg selv i forhold til andre mennesker. Hun er ufeilbar, kvinner er ufeilbare. 

Hva om de som selger sex og nærhet faktisk er flinke til å vise menn omsorg? I motsetning til denne mannens kone?  

Og trenger jeg å svare på hva jeg synes om menneskehandel? Er det slik at alle kvinner som selger sex er ofre for menneskehandel? For å få bukt med det så er det nok best å få det lovlig regulert. Så får sånne som deg bare akseptere at fitta deres ikke er så hellig som dere liker å tro. Du også bruker fitta di for det den er verdt. 

Anonymkode: 6bb6f...961

TS har allerede forklart i tråden at de har hatt mye sex, at mannen ikke har gitt uttrykk for at han ønsker noe mer. 

Hvorfor konstruerer du opp en historie der TS har skylden? Det er mannen som har vært aktiv part her! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2018 den 12.59, AnonymBruker skrev:

TS
Jeg har så lyst til å tilgi han, og fortsette livet som vi pleide. Jeg vil gå tilbake til normalen, legge meg og holde rundt han igjen... Jeg klarer ikke dette.

Anonymkode: 7279f...ac9

Det kan du ikke. Mannen din har et forjævlig menneskesyn/kvinnesyn. 

Du kan ikke vurdere å få barn med denne mannen. Hva om dere får en datter? Jeg mener ikke at han vil misbruke henne, men han har et helt forjævlig syn på kvinner. 

Dette er definitivt ikke "pappa-materiale". 

Anonymkode: 6f36d...fb0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det vel ikke snakk om at TS har vært utilgjengelig pga sykdom eller liknende. Hennes mann har sikkert følt seg veldig ensom og fanget i ekteskapet, og ved å være romantisk utro med ei annen dame er kanskje en ennå større risk for oppdagelse enn om man betaler for litt nærhet. De har helt sikkert hatt sine krangler over tiden, hvor hennes mann kanskje ikke har følt han kan vinne. Det kan være enkle, ærlige diskusjoner hvor kvinnen står urokkelig på sitt for hennes synspunkt finnes ikke galt. Det blir som å snakke til en vegg, ellers tar hun det personlig. At det er her kommunikasjonen svikter, rett og slett på hennes side. Det kan se ut som noen kvinner ikke evner å ha noe selvinnsikt i seg selv i forhold til andre mennesker. Hun er ufeilbar, kvinner er ufeilbare. 

Hva om de som selger sex og nærhet faktisk er flinke til å vise menn omsorg? I motsetning til denne mannens kone?  

Og trenger jeg å svare på hva jeg synes om menneskehandel? Er det slik at alle kvinner som selger sex er ofre for menneskehandel? For å få bukt med det så er det nok best å få det lovlig regulert. Så får sånne som deg bare akseptere at fitta deres ikke er så hellig som dere liker å tro. Du også bruker fitta di for det den er verdt. 

Anonymkode: 6bb6f...961

Her får du svar på noen av årsakene til at noen selger sex: http://prosentret.no/om-prostitusjon/jeg-vil-vite-mer-om-prostitusjon/selgeren/. Tenker dette sitatet er greit å ha dette i bakhodet: "Whatever you give a woman, she will make greater. If you give her sperm, she'll give you a baby.. If you give her a house, she'll give you a home. If you give her groceries, she'll give you a meal. If you give her a smile, she'll give you her heart. She multiplies and enlarges what is given to her. So, if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit!" Hva får en mann til å dele livet med en kvinne som ikke får frem det beste i han? Hva er så poenget med å kjærester /gift? Jeg undrer...                    http://prosentret.no/om-prostitusjon/jeg-vil-vite-mer-om-prostitusjon/kunden/.                                                                                    Hvordan den enkelte kvinne ser på sitt eget underliv, hellig eller ei, synes jeg ikke du har noe med. Det som betyr noe er vel at den enkelte kvinne har et godt forhold til den, og at samfunn rundt om i verden kan se til helvete slutte å kutte i den, snakke nedsettende om den, og bruke den som en pengemaskin. Hadde det ikke vært for fitta ville heller ikke du eksistert, så litt udmykhet og godvilje er vel ikke så mye å forvente? 

Anonymkode: 11602...789

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg ble råda til å bruke mer tid borte fra han, i tillegg til å fortelle dette til familie eller venner. Å sitte alene med det var visst ikke bra...

Anonymkode: 7279f...ac9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. mai 2018 den 20.41, AnonymBruker skrev:

Merkelig at alt skal gå så til helsike pga et knull.

Anonymkode: fe2eb...cfe

Forskjell på et knull med noen som knuller frivillig. 

Her kan det være snakk om jenter (gutter?) som er mindreårige? Altså barn. Jenter som er tvunget ut på gata.

lite reflektert å kalle dette "bare et knull"

Anonymkode: f8b72...d34

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

TS

Jeg ble råda til å bruke mer tid borte fra han, i tillegg til å fortelle dette til familie eller venner. Å sitte alene med det var visst ikke bra...

Anonymkode: 7279f...ac9

Det høres ut som et godt råd, så jeg håper du følger det.

Anonymkode: bd330...e21

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger (start gjerne en annen diskusjon om prostitusjon og menneskehandel i egnet underforum), spekulasjoner og personangrep.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi har vært til parterapi, det gikk som det gikk... På en side har jeg innsett at forholdet er dødt, men på en annen er jeg redd for at jeg angrer senere hvis jeg avslutta uten å prøve. Han gjør alt han kan for å få meg til å tilgi han, men jeg begynner å tro at ingen av oss kommer til å få det bra før vi starter på nytt hver for oss. Han er uenig, men jeg er redd vi ikke kan være lykkelige mer... 

Anonymkode: 7279f...ac9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært til parterapi, det gikk som det gikk... På en side har jeg innsett at forholdet er dødt, men på en annen er jeg redd for at jeg angrer senere hvis jeg avslutta uten å prøve. Han gjør alt han kan for å få meg til å tilgi han, men jeg begynner å tro at ingen av oss kommer til å få det bra før vi starter på nytt hver for oss. Han er uenig, men jeg er redd vi ikke kan være lykkelige mer... 

Anonymkode: 7279f...ac9

Stor klem til deg! Jeg har vært gjennom akkurat det samme, og gjorde alt jeg kunne for å redde forholdet. Men jeg innså at sviket var for stort, og det han gjorde ødela alt som vi hadde sammen. Nå er jeg utrolig lykkelig for at jeg dro..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistikken viser at 1 av 10 menn har hatt sex med prostituert/eskorte. Mao er det mange kvinner (også her inne) som tror de har en mann som ikke har drevet med slikt, men som har dette som sin dype hemmelighet :fnise: Dette er jo noe de aller fleste menn tar med seg i grava......

Anonymkode: c4ccd...3c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 19.5.2018 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg helt tom, hodet banker og føler jeg må spy hele tiden. Mannen fikk en telefon for en stund siden om at han var innkalt til avhør hos politiet, og etter mye om og men fikk jeg ut av han hvorfor. Han fortalte at han for noen uker siden har vært med flere prostituerte, flere ganger. Vi har vært sammen i flere år, og jeg har alltid trodd jeg hadde verdens beste. Jeg har ikke hevet han ut, han er hjemme, og bare gråter hele dagen og forteller hvor mye han angrer, hvor mye han elsker meg og hvordan det aldri skal skje igjen. Men jeg føler meg totalt knust, og føler ikke at jeg noen gang kan stole på han igjen. Jeg kan ikke fortelle dette til noen, og psykologen min har ikke tid nå, så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg mer...

Anonymkode: 7279f...ac9

Ærlig talt !    Tenk bare på at din mann utvilsamt er i godt selskap med  mange andre gifte menn som kjøper diskre sex av prostituerte, og dette  har de sikkert gjordt uttallige ganger uten at det blir avslørt.  Det er betenkeleg at vi har en  lov der det er lovlig å  selge sex,men ikkje kjøpe sex.     Idag er det slik at kvinner gjerne "får" sex medan menn må "kjøpe" sex og får status som kriminell.    Det hevdes at kvinner er like mye utro som menn.     Forsvarer ikkje utroskap ,men kanskje  er ein psykisk deleaktig i at ektefelle / samboer begår utroskap,og vitner om dårleg kommuniksjon         

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 11.55, EvaLena skrev:

Fy faen for en drittsekk av en gubbe. Hiv han på hue og ræva ut. Gi han 1 dag til å flytte ut alt han eier.

Om du må flytte, så la han komme hjem til tomt hus, kun hans ting som står igjen. Ikke si ifra at du flytter engang. Ta deg fri fra jobb en dag og få hjelp til å flytte ut alt ditt.

Sjekk deg for kjønnssykdommer.

Hadde han virkelig elsket deg, så hadde han ikke kjøpt horer.

Få for Guds skyld ikke barn med han.

Selvfølgelig er det han som må tvinges til å flytte, og jeg synes at en dags frist var for generøst. Han burde fått toppen en time til å ta med seg det han trenger før han stenges ute for alltid. Samtidig burde TS anmelde mannen for kjøp av sex.

Anonymkode: 4634a...080

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel vel, hva kan man si, a man got to do what a man got to do..

Anonymkode: f2de6...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎05‎.‎2018 den 16.23, AnonymBruker skrev:

TS

Jeg ble råda til å bruke mer tid borte fra han, i tillegg til å fortelle dette til familie eller venner. Å sitte alene med det var visst ikke bra...

Anonymkode: 7279f...ac9

Kan ikke forstå at dette er et godt råd?

En ting er å snakke med en fortrolig venninne, men til hele nettverket!? Selvsagt vil du få sympati fra alle og det er jo sikkert en god ting. Men for de fleste blir jo dette bare saftig sladder. Om det skulle ordne seg mellom dere om noen år vil ihvertfall prosessen med å fine sammen bli omtrent umulig for deg. Ikke bare skal du forsones med mannen men hele nettverket vil være imot han og sikkert syntes du er en idiot. og den vissheten kommer da i tillegg??

Kan ikke se hvordan deres problemer i forholdet som underholdning på bygda skal kunne hjelpe deg/dere videre??

 

Endret av Commander
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev:

At en mann som er gift tar skrittet og betaler for å få føle på nærhet sier vel mer om kona... 

Anonymkode: 6bb6f...961

På 23.5.2018 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Her er det vel ikke snakk om at TS har vært utilgjengelig pga sykdom eller liknende. Hennes mann har sikkert følt seg veldig ensom og fanget i ekteskapet, og ved å være romantisk utro med ei annen dame er kanskje en ennå større risk for oppdagelse enn om man betaler for litt nærhet. De har helt sikkert hatt sine krangler over tiden, hvor hennes mann kanskje ikke har følt han kan vinne. Det kan være enkle, ærlige diskusjoner hvor kvinnen står urokkelig på sitt for hennes synspunkt finnes ikke galt. Det blir som å snakke til en vegg, ellers tar hun det personlig. At det er her kommunikasjonen svikter, rett og slett på hennes side. Det kan se ut som noen kvinner ikke evner å ha noe selvinnsikt i seg selv i forhold til andre mennesker. Hun er ufeilbar, kvinner er ufeilbare. 

Hva om de som selger sex og nærhet faktisk er flinke til å vise menn omsorg? I motsetning til denne mannens kone?  

Og trenger jeg å svare på hva jeg synes om menneskehandel? Er det slik at alle kvinner som selger sex er ofre for menneskehandel? For å få bukt med det så er det nok best å få det lovlig regulert. Så får sånne som deg bare akseptere at fitta deres ikke er så hellig som dere liker å tro. Du også bruker fitta di for det den er verdt. 

Anonymkode: 6bb6f...961

Unnskyld at jeg ler, men tror dere VIRKELIG at det man kjøper hos en prostituert har noe som helst med nærhet å gjøre? Er det virkelig mulig i våre dager å innbille seg  noe så absurd. Nå skal jeg fortelle dere en liten hemmelighet: I den grad prostituerte har følelser for kundene sine, så er det tvert i mot  avsky. De byr ikke på seg selv utover akkurat det du har betalt for. Utrolig men sant. 

Anonymkode: e8532...17f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hiv søppelet på hue og rævva ut! Makan til en simpelt mannfolk, blir kvalm. Du er for bra for han Ts. Gjør deg selv en tjeneste og innse det selv også. Han der er ikke noe å kaste bort ett sekund til på. Kjærlighet går over. 

Anonymkode: 114e4...dc0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som tærer mest av alt er det faktum at dette skjedde flere ganger, han innrømmet det ikke og han har sagt at hadde det ikke blitt funnet ut av hadde han aldri innrømmet det. Mens vi prøvde å få barn... Han gjør alt han kan for at jeg skal tilgi han, men han er også irritert over at jeg ikke viser følelser for han, jeg smiler ikke, snakker lite til han og klemmer ikke ordentlig tilbake. Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre... 

Anonymkode: 7279f...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som tærer mest av alt er det faktum at dette skjedde flere ganger, han innrømmet det ikke og han har sagt at hadde det ikke blitt funnet ut av hadde han aldri innrømmet det. Mens vi prøvde å få barn... Han gjør alt han kan for at jeg skal tilgi han, men han er også irritert over at jeg ikke viser følelser for han, jeg smiler ikke, snakker lite til han og klemmer ikke ordentlig tilbake. Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre... 

Anonymkode: 7279f...ac9

HAN er irritert over at du ikke smiler og klemmer tilbake? Ja, det gjorde vel ludderet han betalte penger for. Du viser vel følelser for han, bare ikke de følelsene HAN tror han kan oppnå etter han har betalt et ludder for følelsene han forventer. Horer har ingen følelser for kundene sine.... betalt skuespill, er det det han vil ha?? Mannfolk tenker med pikken!!

Anonymkode: 7d85f...2a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2018 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen rolle hvor mye du elsker han, men det faktum at han ikke elsker deg. Han har ikke bare vært utro, han har betalt for det + brutt loven og kanskje voldtatt/utnyttet noen i en sårbar situasjon, - samt risikert å gi deg farlige sykdommer. Alt dette har han gjort mot deg, fordi han hadde mer lyst på sædutløsning med andre kontra det å respektere deg. Jeg hadde hevd han ut, og sagt til politiet at han inrømte det til deg. Også hadde jeg ringt familien hans og sagt hva han har gjort mot deg.

Anonymkode: 0b879...5fe

Hva er det med å blande andre inn i et voksent pars anliggende? Noe så råttent å måtte dra en mor og søster og andre ned i møkka fordi en selv opplever noe jævli. Hvor er empatien din egentlig? 

Har lest dette flere ganger i forskellige tråder her i dag. Jeg fatter ikke hvorfor en skal dra voksnes familier inn i ting!! 

Om eksen min hadde kjøpt sex, så var det siste jeg ville å fortelle det til den stakkars moren hans! Så utrolig stygt gjort. Nei, da fikk hun heller ta hans forklaring på hvorfor det var slutt som god fisk. Om den var sann eller ikke. Det ville ikke hjulpet meg et grann å dra andre ned om jeg hadde det vondt selv, og ikke for å rettferdiggøre noe heller! Snakk om reinspikka egoisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...