Gå til innhold

Mannen har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff:( for en forjææævelig situasjon!

jeg håper du går. Det føles nok vanskelig nå, men du vil være glad for det i fremtiden. Ikke kast bort livet ditt på sånne idiotiske menn. 

Bor du i Oslo? Det er mange private legekontor, feks Oslo city legevakt eller volvat. Der får du time med en gang. Test deg for kjønnssykdommer, pakk tingene hans bort. Bruk fritiden din med venninner, forsøk å fylle tiden din med noe sånn at du ikke blir sittende og tenke. Dra på en styrketime på treningssenteret. Lykke til!!

 

Anonymkode: c65b6...862

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Forandring

Dette hadde jeg aldri tilgitt. Det er ille nok at han har vært utro, det at det i tillegg er prostiitusjon han har benyttet seg av gjør det enda verre. Det sier MYE om hans kvinnesyn! Jeg går utifra ( og får for Guds skyld håpe ) han har brukt kondom, men jeg ville allikevel sjekket meg hvis jeg var deg. 

Jeg hadde gjort følgende: 

Fått rasshølet ut av mitt liv. 

Bestilt time hos lege hvor jeg hadde sjekket meg for kjønnssykdommer og fått en sykmelding. 

Betrodd meg til mine nærmeste og blitt henvist til psykolog hvis jeg følte behov for det. 

 

Vet at du må ha det helt forferdelig nå, men trøst deg med at du har funnet ut hva slags svin han er og har muligheten til å finne deg en ordentlig MANN, når du er klar for det. 

 

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexfikserte og utro damer er som regel blitt misbrukt ja. 

Anonymkode: a5a8b...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz

Dette vae utrolig trist å lese TS! Så vondt at du må gå igjennom dette ❤❤

Jeg håper at psykologen din snart er ledig, eller at du kan få deg en time ett annet sted og eventuelt en sykemelding hvis du føler du trenger det. 

Syns uamsett du bør komme deg til legen så du får testet deg for sykdommer og hiv, og fastlegen kan også være en støtte i kriser. 

Du vet selv best når det gjelder deres forhold, men ta vare godt på deg selv ❤

Mange klemmer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom det samme. Min mann var utro med en "normal" dame, i tillegg ble han avslørt at han hadde kjøpt sex på RLD i Nederland. Jeg følte meg forferdelig den dagen jeg satt hos legen og skulle forklare hvorfor jeg ville ta en HIV-test. Jeg tilga ham utroskapen og prøvde å fortsette samlivet med ham. Etter en stund avskydde jeg både sex og meg selv. Det var en dyrekjøpt erfaring. Vi ble skilt og det gikk årevis før jeg orket å ha sex med noen igjen. For meg er det helt umulig å være sammen med en mann og far med et slikt menneskesyn. Det er noens datter han har pult. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS
Jeg har så lyst til å tilgi han, og fortsette livet som vi pleide. Jeg vil gå tilbake til normalen, legge meg og holde rundt han igjen... Jeg klarer ikke dette.

Anonymkode: 7279f...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS
Jeg har så lyst til å tilgi han, og fortsette livet som vi pleide. Jeg vil gå tilbake til normalen, legge meg og holde rundt han igjen... Jeg klarer ikke dette.

Anonymkode: 7279f...ac9

Det er ikke mulig å gå tilbake til normalen da han har ødelagt samlivet deres. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS
Jeg har så lyst til å tilgi han, og fortsette livet som vi pleide. Jeg vil gå tilbake til normalen, legge meg og holde rundt han igjen... Jeg klarer ikke dette.

Anonymkode: 7279f...ac9

Du klarer det. Og mer om du må. Ting kommer til å bli bedre, om et år er du glad for at du gikk og for at du sto opp for deg selv. Du fortjener så mye bedre ts! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for oppfordring til og forherligelse av lovbrudd, brukerdebatt, personangrep og avsporinger.
/lillesky (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast ut jævelskapet og test deg for kjønnssykdommer fort som fy!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble han avslørt?

Anonymkode: 88045...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hivtest, klamydiatest, hele ordboka. Etter Det, kan du vurdere hva du skal gjøre med han. 

Anonymkode: a9145...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ALT som fins av tester, pluss litt til. Deretter bestill tid til samlivsrådgivning så dere kan få hjelp til å snakke om det, å få et annet perspektiv på det. 

Anonymkode: 5a94b...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann skal bygge deg opp og få frem det beste i deg. Et forhold skal baseres på gjensidig tillit, respekt og kjærlighet. Han skal kunne se på andre damer, og tenke MIN ER BEST! Har du spurt han hvilken verdier og holdninger han vil overføre til sine egne barn i fremtiden? Har han reflektert over at han vil være deres  rollemodell? Vil han se sin fremtidige datter i øynene og kunne fortelle henne om hva sunne seksuelle relasjoner mellom voksne innebærer? Er han klar for det? Er han villig til å gjøre det godt igjen for DEG, OG evt de prostituerte kvinnene han kanskje påført smerte? Dette synes jeg han skal kunne svare deg på, og deretter handle. Handlekraft =maskulinitet. Lykke til! 

Anonymkode: 11602...789

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg undrende til hvorfor politiet ba han komme til avhør? Som regel blir mennene fersket der og da, og bevisene blir jo vanskelig hvis han betaler kontant. Ts skriver også at mannen har holdt på slik i flere mnd. Men forskjellige prostituerte da? 

Anonymkode: 20a13...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stiller meg undrende til hvorfor politiet ba han komme til avhør? Som regel blir mennene fersket der og da, og bevisene blir jo vanskelig hvis han betaler kontant. Ts skriver også at mannen har holdt på slik i flere mnd. Men forskjellige prostituerte da? 

Anonymkode: 20a13...5d4

Kanskje det har vært noe spaning og at det har kommet fram på kamera eller noe slikt i etterkant og at det er derfor han ikke har blitt tatt før nå? (Jeg vet ikke om politiet jobber på den måten, bare en tanke)

Anonymkode: 1c51c...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stiller meg undrende til hvorfor politiet ba han komme til avhør? Som regel blir mennene fersket der og da, og bevisene blir jo vanskelig hvis han betaler kontant. Ts skriver også at mannen har holdt på slik i flere mnd. Men forskjellige prostituerte da? 

Anonymkode: 20a13...5d4

Det kan jo hende at han har misbrukt de prostituerte, og de har anmeldt han? TS bør få innsyn i hva han er mistenkt for. Men håper at han får fengselsstraff og en helvetes bot, selv om det er "bare" er sexkjøp. Og han skulle vært nødt å se filmer hvor prostituerte forteller om hva som førte de ut i prostitusjon og hva de å bli brukt som ett sexleketøy har gjort med selvfølelsen og fremtiden. Kanskje får han ikke dårlig samvittighet, men han bør vite hva hans kåthet har kostet andre. 

Men mannen til TS har virkelig vist hvem han egentlig er. Det må være vanskelig å finne ut at personen som du trodde du var gift med, er en egoist, sviker som utnyttet tilliten til kona og desperate mennesker som selger sex for penger. Om du tilgir han, kan du noen gang stole på han? Hadde han ikke bare fortsatt å bruke pengene deres på sex om politiet ikke ble involvert. Jeg hadde blitt dårlig å tenke på at jeg kanskje hadde delt spytt og kjønnsafter fra x-antall mennesker når jeg kysset eller sugde mannen min.

Anonymkode: e1ca3...ec7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Fått time hos psykolog og lege på torsdag. Familekontoret tok kun inn de med barn. Hva andre instanser kan man kontakte for parterapi? Jeg vet ikke om jeg vil fortsette, men hva enn som skjer så vil jeg ha litt hjelp først og se.

Anonymkode: 7279f...ac9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/19/2018 at 8:44 PM, venus24 said:

For meg ville dette vært utilgivelig. Ikke bare fordi han har vært utro, men fordi menn som kjøper sex mangler en grunnleggende respekt for kvinner. 

Jeg bare lurer, men mener du menn som sjekker opp damer på byen og spanderer masse drikke og taxi på dem slik at de havner i sengen sammen, altså kjøper sex, mangler grunnelggende respekt for kvinner?

Anonymkode: 9d718...8b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Fått time hos psykolog og lege på torsdag. Familekontoret tok kun inn de med barn. Hva andre instanser kan man kontakte for parterapi? Jeg vet ikke om jeg vil fortsette, men hva enn som skjer så vil jeg ha litt hjelp først og se.

Anonymkode: 7279f...ac9

Dere kan kjøpe samlivsterapi/parterapi/familieterapi privat. Det koster noen kroner, men kanskje dere kan kjøpe en pakke med et avtalt antall timer. Søk på nettet og se hva du finner av private tilbud. 

Anonymkode: 4c66c...815

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...