Gå til innhold

Kongelig bryllup i England


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, tirben skrev:

Jeg vet selvfølgelig det også! Jeg vet ALT om dette bryllupet! Vanligvis pleier kongefamilien å ha en pyntet fruktkake, med nøtter og frukt inni, omtrent som Christmas pudding. Grunnen til det,  er at den står stødig, og at den er så kompakt at den ikke så lett velter under transporten.  Den pleier jo å være flere etasjer. Dette begynte de med under dronning Victorias tid, og det var da lurt, for det tok flere dager å pynte den,  og på den tiden hadde de ikke kjøleskap. Det var altså viktig å ha en kake som kunne stå i flere dager uten å bli sur. 

Men Meghan ville ha sånn kake.  Hun ville ha kake med sukkerbrødbunn og krem. Et bakeri i London fikk jobben,  og de hadde " "tilfeldigvis" en amerikansk konditor, som da skulle pynte kaken. Men hvordan den ser ut er ikke kjent. 

Look what I found :

 

 

Untitled-Royal_Wedding_Cake.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Raiu skrev:

Jeg elsker enkelt, men den kjolen var såååå kjedelig....


Med en så vakker kvinne full av utrstråling og permanent skjønt smil trenger ikke kjolen være full av dill dall :ninuskapus:
Den var veldig kledelig og strøken, ville fort blitt overdådig og for eventyrlig prinsesse ball-stil om den var med paljetter, perler, broderier og glitter. Etter min mening da :)

Anonymkode: 2983c...7f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


Med en så vakker kvinne full av utrstråling og permanent skjønt smil trenger ikke kjolen være full av dill dall :ninuskapus:
Den var veldig kledelig og strøken, ville fort blitt overdådig og for eventyrlig prinsesse ball-stil om den var med paljetter, perler, broderier og glitter. Etter min mening da :)

Anonymkode: 2983c...7f4

Jeg syns det kunne vært litt krystaller og perler...:sleep: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:


Med en så vakker kvinne full av utrstråling og permanent skjønt smil trenger ikke kjolen være full av dill dall :ninuskapus:
Den var veldig kledelig og strøken, ville fort blitt overdådig og for eventyrlig prinsesse ball-stil om den var med paljetter, perler, broderier og glitter. Etter min mening da :)

Anonymkode: 2983c...7f4

Absolutt. Synes Kate sin kjole var en fin mellomting. Men den virket også så tykk? (Meghan sin altså)

Eh hva vet jeg. Men hadde jeg giftet meg med en prins skulle jeg nok tatt i litt :fnise:

Endret av Raiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer de å få gitt alle gjestene kake? De har vel en masse kakestykker stående, skulle jeg tro? Sånn som de har mat til alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde likt å vært i et sånt kongelig bryllup en gang. Bare for å stå i en krok og kikke på alt som foregikk. Kanskje tatt en liten kanapé eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Tøytigern skrev:

Look what I found :

 

 

Untitled-Royal_Wedding_Cake.jpg

Wow! Takk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa24

Leser at de skal ha stående mottakelse med kanapeer. Må da være surrete med 600 mennesker som står rundt omkring og skal få servert kanapeer i to timer? Har de en egen avdeling for de kongelige eller mingler de med resten av de andre dødelige? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tøytigern skrev:

Look what I found :

 

 

Untitled-Royal_Wedding_Cake.jpg

Elsker at de har brukt (antikke?) fat og urner som kakestativ. Lekkert og unikt.

Ang å servere til alle; det skulle vel være 600 gjester på mottakelsen etter vielsen (alle som var i kirken?), så de har sannsynligvis flere kaker på kjøl som skjæres ferdig i stykker og legges på tallerkener fortløpende? En eller annen vri må de i alle fall gjøre for å gjøre det nogenlunde effektivt. Den kaka på bildet er vel i hovedsak til "utstilling" vil jeg tro.  

Anonymkode: ca9c2...872

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg syns det kunne vært litt krystaller og perler...:sleep: 

Jepp! Bling it on, sier bare jeg!! 🎉🎊💎💎💎💎💎💎💎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tøytigern skrev:

Look what I found :

 

 

Untitled-Royal_Wedding_Cake.jpg

Originalt er min første tanke. Stilig 🎂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent på når hun blir gravid jeg! Tipper to tette :) meghan er like gammel om meg og ser utrolig fresh ut. Sinnsykt pen dame.

Anonymkode: e661a...ce7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spent på når hun blir gravid jeg! Tipper to tette :) meghan er like gammel om meg og ser utrolig fresh ut. Sinnsykt pen dame.

Anonymkode: e661a...ce7

Presset føles kanskje større når man et kongelig. Men hun er 37. Ikke sikkert det tar en syklus og så sitter den liksom.

Anonymkode: 7c856...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet og studert de smilende ansiktene deres på nært hold og er glad for å se at de begge
har helt normale hverdagsneser som ikke har vært operert på. Håper det fortsetter sånn. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, ClickB4it skrev:

Jeg vil se den andre kjolen!

også håper jeg inderlig noen fikser håret hennes før runde to...

ja det håret var veldig merkeligt. Hun ser jo alltid så striglet ut på håret. Så kommer bryllupsdagen, og det ser ut som om frisørteamet har fått fri.. rart!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Presset føles kanskje større når man et kongelig. Men hun er 37. Ikke sikkert det tar en syklus og så sitter den liksom.

Anonymkode: 7c856...06e

Hun ser helt fabelaktig ut for alderen. Helt nydelig jente. Og viktigere så virker hun jo veldig sympatisk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anna Maria skrev:

Hun ser helt fabelaktig ut for alderen. Helt nydelig jente. Og viktigere så virker hun jo veldig sympatisk også.

Hun er også en vellykket skuespiller som kan få oss til å tro hva som helst. 

Anonymkode: 6e03d...67d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anna Maria skrev:

Hun ser helt fabelaktig ut for alderen. Helt nydelig jente. Og viktigere så virker hun jo veldig sympatisk også.

Det er jeg enig i - men egg og eggstokker tar ikke hensyn til hvor fabelaktig man ser ut 😊

Anonymkode: 7c856...06e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...