tirben Skrevet 19. mai 2018 #301 Skrevet 19. mai 2018 4 minutter siden, Tøytigern skrev: Er nok bare meg som ikke har fulgt bra nok med. Kanskje de har betalt hysj-penger, for det har ikke vært så mye stygt å høre... Du leser nok ikke britiske aviser, skjønner jeg! Det har jo ikke stått om annet de siste tre ukene! Og det har blitt tatt opp på tv både i USA og i Storbritannia. Broren er like ille, og dessverre rotet faren seg opp i en skandale i forrige uke. Derfor sa han da at han meldte avbud i forrige uke for å spare Meghan fra ydmykelsen. Så kom plutselig dette hjerteinfarktet, som noen tror på og andre tror er fake. 2
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #302 Skrevet 19. mai 2018 (endret) 2 minutter siden, tirben skrev: Du leser nok ikke britiske aviser, skjønner jeg! Det har jo ikke stått om annet de siste tre ukene! Og det har blitt tatt opp på tv både i USA og i Storbritannia. Broren er like ille, og dessverre rotet faren seg opp i en skandale i forrige uke. Derfor sa han da at han meldte avbud i forrige uke for å spare Meghan fra ydmykelsen. Så kom plutselig dette hjerteinfarktet, som noen tror på og andre tror er fake. Du slette verden. Ja, det er nok mye jeg ikke har fått med meg. Mer convenient hjerteproblem skal man kanskje lete lenge, etter... Endret 19. mai 2018 av Tøytigern
Rumle Skrevet 19. mai 2018 #303 Skrevet 19. mai 2018 @Tøytigern Du må se talen til den amerikanske presten, tror du vil like den 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #304 Skrevet 19. mai 2018 20 minutter siden, Tøytigern skrev: Hun gikk halve kirkegulvet fordi faren skulle gått der. De hadde en tom plass i kirkebenken for Diana. også. Så ble det likt. Hun hadde ikke forlovere fordi hun er kongelig brud. De har hoffdamer og brudebarn. Hoffdamene ordner alt men er ikke i kirken. De hadde en tom plass for å ikke hindre synsvinkel for dronningen. Anonymkode: e4953...3af 6
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #305 Skrevet 19. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De hadde en tom plass for å ikke hindre synsvinkel for dronningen. Anonymkode: e4953...3af Jeg hørte de sa det var en tom plass til Diana? Ved siden av William. 1
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #306 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: @Tøytigern Du må se talen til den amerikanske presten, tror du vil like den Tror jeg må det. Jeg er "gal og regal". Jeg kjenner ingen andre menn som bryr seg om kongelige brylluper. Iallfall sier de det ikke høyt... 2
Rumle Skrevet 19. mai 2018 #308 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Tror jeg må det. Jeg er "gal og regal". Jeg kjenner ingen andre menn som bryr seg om kongelige brylluper. Iallfall sier de det ikke høyt... 😊 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #309 Skrevet 19. mai 2018 3 minutter siden, Tøytigern skrev: Jeg hørte de sa det var en tom plass til Diana? Ved siden av William. Nei. Det var en romantisk tanke, men bare spekulasjon. Anonymkode: e4953...3af 4
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #310 Skrevet 19. mai 2018 7 minutter siden, Rumle skrev: 😊 Mesterlig utført økumenikk. A++ 1
Gjest Raiu Skrevet 19. mai 2018 #311 Skrevet 19. mai 2018 (endret) Den amerikanske presten holdt på litt for lenge men elsket at han var der, og av alle virket det som om han faktisk brydde seg om det han snakket om Elsker Zaras reaksjon: https://twitter.com/guyanesee/status/997801319393103873 Vi holdt på å le oss ihjel Endret 19. mai 2018 av Raiu
Rumle Skrevet 19. mai 2018 #312 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, Raiu skrev: Den amerikanske presten holdt på litt for lenge men elsket at han var der, og av alle virket det som om han faktisk brydde seg om det han snakket om Elsker Zaras reaksjon: https://twitter.com/guyanesee/status/997801319393103873 Vi holdt på å le oss ihjel Hun lå jeg faktisk merke til også .. fantastisk uttrykk 2
tirben Skrevet 19. mai 2018 #313 Skrevet 19. mai 2018 (endret) 22 minutter siden, Tøytigern skrev: Noen som vet noe om bryllupskaken? Jeg vet selvfølgelig det også! Jeg vet ALT om dette bryllupet! Vanligvis pleier kongefamilien å ha en pyntet fruktkake, med nøtter og frukt inni, omtrent som Christmas pudding. Grunnen til det, er at den står stødig, og at den er så kompakt at den ikke så lett velter under transporten. Den pleier jo å være flere etasjer. Dette begynte de med under dronning Victorias tid, og det var da lurt, for det tok flere dager å pynte den, og på den tiden hadde de ikke kjøleskap. Det var altså viktig å ha en kake som kunne stå i flere dager uten å bli sur. Men Meghan ville IKKE ha sånn kake. Hun ville ha kake med sukkerbrødbunn og krem. Et bakeri i London fikk jobben, og de hadde " "tilfeldigvis" en amerikansk konditor, som da skulle pynte kaken. Men hvordan den ser ut er ikke kjent. Endret 19. mai 2018 av tirben 2
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #314 Skrevet 19. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det var en romantisk tanke, men bare spekulasjon. Anonymkode: e4953...3af
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #315 Skrevet 19. mai 2018 6 minutter siden, Raiu skrev: Den amerikanske presten holdt på litt for lenge men elsket at han var der, og av alle virket det som om han faktisk brydde seg om det han snakket om Elsker Zaras reaksjon: https://twitter.com/guyanesee/status/997801319393103873 Vi holdt på å le oss ihjel Hun så ut som hun var blåst av banen og ikke skjønte hva som foregikk. Alle som har sett en amerikansk pastor i aksjon vil skjønne at det er stilen og at han faktisk holdt tilbake i begynnelsen. Men stakkars henne... 1
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #316 Skrevet 19. mai 2018 4 minutter siden, tirben skrev: Jeg vet selvfølgelig det også! Jeg vet ALT om dette bryllupet! Vanligvis pleier kongefamilien å ha en pyntet fruktkake, med nøtter og frukt inni, omtrent som Christmas pudding. Grunnen til det, er at den står stødig, og at den er så kompakt at den ikke så lett velter under transporten. Den pleier jo å være flere etasjer. Dette begynte de med under dronning Victorias tid, og det var da lurt, for det tok flere dager å pynte den, og på den tiden hadde de ikke kjøleskap. Det var altså viktig å ha en kake som kunne stå i flere dager uten å bli sur. Men Meghan ville ha sånn kake. Hun ville ha kake med sukkerbrødbunn og krem. Et bakeri i London fikk jobben, og de hadde " "tilfeldigvis" en amerikansk konditor, som da skulle pynte kaken. Men hvordan den ser ut er ikke kjent. Oooh. Spennende. Takker for info. Sukkerbrød der, altså.
Gjest Raiu Skrevet 19. mai 2018 #317 Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, Tøytigern said: Hun så ut som hun var blåst av banen og ikke skjønte hva som foregikk. Alle som har sett en amerikansk pastor i aksjon vil skjønne at det er stilen og at han faktisk holdt tilbake i begynnelsen. Men stakkars henne... Hun er 7.5 mnd på vei så kanskje litt ubehagelig i tillegg. Zara virker ganske okay, tror nok heller hun var sjokkert for hun visst akkurat hvordan disse stive engelske kongelige ville reagere.
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #318 Skrevet 19. mai 2018 Akkurat nå, Raiu skrev: Hun er 7.5 mnd på vei så kanskje litt ubehagelig i tillegg. Zara virker ganske okay, tror nok heller hun var sjokkert for hun visst akkurat hvordan disse stive engelske kongelige ville reagere. Av typen: "Skjer virkelig dette?Her?" 1
tirben Skrevet 19. mai 2018 #319 Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, Tøytigern skrev: Oooh. Spennende. Takker for info. Sukkerbrød der, altså. Skal stå at Meghan IKKE ville ha sånn fruktkake.
Tøytigern Skrevet 19. mai 2018 #320 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, tirben skrev: Skal stå at Meghan IKKE ville ha sånn fruktkake. Sukkerbrød med krem,ja. Skjønte hva du mente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå