Gå til innhold

Kongelig bryllup i England


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Ingen andre, bortsett fra meg, som reagerte på sangen da Meghan entret kirken? Jeg synes det var fryktelig falskt 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Driver og leser kommentarer på twitter og ser bilder, og herlighet så rørt man blir. Kjærlighet! :hjerte: 

Jeg blir helt salig av dette jeg. :grine::laugh: Så vakkkkkkkert! 

Jeg vil bare ha mer! Mer kjærlighet! Det er bedre enn på film til og med! Hvis noen har noen deilig romantiske filmer som kan glede meg enda mer send gjerne tips. Wow, driver og ser på reprisen av løftene deres også, Meghan stråler jo over av glede. Wow. :hjerte::hjerte::hjerte: 

Jeg vil i bryllup! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

---

Hurra for Rumlen - hvem er den heldig! :laugh: 

---

Du får vente å se! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, godjenten skrev:

Er det ikke William som har brukt den røde uniformen?  Og noen som vet hvorfor han ikke brukte den uniformen i dette bryllupet? Er det for å matche Harry, eller er det andre årsaker?

Ulike uniformer for ulike grader og tilhørighet i militæret kanskje? 

Anonymkode: e4953...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rainstorm skrev:

Driver og leser kommentarer på twitter og ser bilder, og herlighet så rørt man blir. Kjærlighet! :hjerte: 

Jeg blir helt salig av dette jeg. :grine::laugh: Så vakkkkkkkert! 

Jeg vil bare ha mer! Mer kjærlighet! Det er bedre enn på film til og med! Hvis noen har noen deilig romantiske filmer som kan glede meg enda mer send gjerne tips. Wow, driver og ser på reprisen av løftene deres også, Meghan stråler jo over av glede. Wow. :hjerte::hjerte::hjerte: 

Jeg vil i bryllup! 

Enig med deg! :strix:

Fikk du med deg detaljen om at Harry hadde vært på Kensington Palace og plukket forglemmegei, til minne om moren, som har blitt brukt i brudebuketten? :lillesky:

Endret av Rumle
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Enig med deg! :strix:

Fikk du med deg detaljen fra om at Harry hadde vært på Kensington Palace og plukket forglemmegei, til minne om moren, som har blitt brukt i brudebuketten? :lillesky:

:ninuskapus:

Anonymkode: e4953...3af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

"Find you someone that looks at you just like the way Meghan looks at Harry"

"“You make me happy in the way no one else can”"

"Me when a boy talks to me after I just watched the #RoyalWeddingroyalwedding2018.png and my standards have gone up"

""You look amazing. I'm so lucky.""

"To my 20-somethings, especially my fellow 1988 sisters who are turning 30 and feeling unaccomplished, Meghan Markle's fairytale starts today, at age 36. Keep believing. The DREAMS in your heart WILL come true greater than you can imagine. Time IS on your side."

Men bedre enn noen sitater, eller hva Harry og Meghan sa til hverandre. Bedre enn løfter, og bedre enn seremoni og stemning, blikket i øynene deres når de ser på hverandre. Jeg dør! :hjerte: :ninuskapus:

Ah, deilig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Enig med deg! :strix:

Fikk du med deg detaljen om at Harry hadde vært på Kensington Palace og plukket forglemmegei, til minne om moren, som har blitt brukt i brudebuketten? :lillesky:

Så skjønt 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun moteeksperten på TV2 var helt sinnsykt irriterende! Kan hun roe ned og la noen andre snakke kanskje? 

Anonymkode: acb46...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle said:

Enig med deg! :strix:

Fikk du med deg detaljen om at Harry hadde vært på Kensington Palace og plukket forglemmegei, til minne om moren, som har blitt brukt i brudebuketten? :lillesky:

Å herre så :lillesky:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 minutter siden, Rumle skrev:

Enig med deg! :strix:

Fikk du med deg detaljen om at Harry hadde vært på Kensington Palace og plukket forglemmegei, til minne om moren, som har blitt brukt i brudebuketten? :lillesky:

Ja! 

Jeg fatter ikke at man kan bli så rørt av noen andres lykke og kjærlighet! 

Størst av alt er kjærligheten, and all that jazz! :ninuskapus:

Blikkene deres! Aaaaah! :grine: Får lyst til å klemme noen i hel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun moteeksperten på TV2 var helt sinnsykt irriterende! Kan hun roe ned og la noen andre snakke kanskje? 

Anonymkode: acb46...26f

Jeg så sendingen på NRK. Ingen kommentatorer der som pjattet sendingen ihjel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rainstorm said:

Ja! 

Jeg fatter ikke at man kan bli så rørt av noen andres lykke og kjærlighet! 

Størst av alt er kjærligheten, and all that jazz! :ninuskapus:

Blikkene deres! Aaaaah! :grine: Får lyst til å klemme noen i hel! 

Du kan få klemme på meg. :klem1:

Endret av godjenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Silkebris skrev:

Jeg så sendingen på NRK. Ingen kommentatorer der som pjattet sendingen ihjel. 

Jeg vil gjerne ha kommentatorer, og alle andre enn henne har da også vært veldig flinke. 

Anonymkode: acb46...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ulike uniformer for ulike grader og tilhørighet i militæret kanskje? 

Anonymkode: e4953...3af

Ja, ene er Irish Guards(den røde) og andre er Blues and Royals(den svarte). Men usikker på hva som bestemmer når de skal bruke hvem. Står de fritt eller er det tradisjoner, osv som bestemmer? Er jo snakk om kongelige og militære uniformer så kan jo være en del regler der. 

Endret av godjenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne ha kommentatorer, og alle andre enn henne har da også vært veldig flinke. 

Anonymkode: acb46...26f

Jeg foretrekker å se uten kommentatorer da jeg synes det blir så mye kjedelig tørrprat og fjas 😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er en amerikansk statsborger. Trenger vel ikke si noe mer en det.

Anonymkode: 96e4e...8d3

Regner da virkelig med at hun blir britisk statsborger når hun gifter seg med han som er nr 5 i arverekken til den britiske tronen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, godjenten skrev:

Er det ikke William som har brukt den røde uniformen?  Og noen som vet hvorfor han ikke brukte den uniformen i dette bryllupet? Er det for å matche Harry, eller er det andre årsaker?

Jeg husket at William brukte den røde uniformen da han giftet seg med Kate. Ble bare plutselig litt usikker på om Harry også brukte den da, men et kjapt google søk viste jo at det var feil. Er jo mulig at William brukte den røde den gangen han selv giftet seg, siden det da var snakk om et tronarvingbryllup,  men ikke godt å si.

Ellers er det jo godt mulig at det har med ulike grader og ulike uniformer i militæret, som en annen bruker nevnte.

Endret av Leinica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, tirben said:

Regner da virkelig med at hun blir britisk statsborger når hun gifter seg med han som er nr 5 i arverekken til den britiske tronen. 

Han er nummer seks. *spikker fliser*. Men ellers trenger man da ikke være britisk statsborger for å synge god save the queen.

Anonymkode: 3f004...e97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...