Gå til innhold

Kongelig bryllup i England


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det vanlig at presten spør om familiene vil støtte brudeparet? (Husker ikke helt eksakt hva han spurte om) Alle i kirken svarte at de ville det. Har ikke sett den før...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags tittel får bruden? Og brudeparet? Hvem er diademet sitt? Det er slike ting jeg lurer på.

Anonymkode: 081b1...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i England er det lov med hvite kjoler i bryllup.

Anonymkode: 34a22...993

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor så få kongelige gjester? 

Anonymkode: e4953...3af

Det ble spekuleret i at de ikke har invitert statoverhoder og konglige fra andre and for å kunne la være å invitere Trump for noen uker siden

Anonymkode: fc3f0...cc8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags tittel får bruden? Og brudeparet? Hvem er diademet sitt? Det er slike ting jeg lurer på.

Anonymkode: 081b1...d98

Hertug og Hetuginn av Sussex.

Diademet tilhørte Dronning Mary.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler dere å se sendingen på BBC world. Gode kommentarer og de vet hvem alle er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste norske er Inge Solheim som er god kompis med Harry, ingen norske kongelige. 

Anonymkode: 7b363...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tirben skrev:

Anbefaler dere å se sendingen på BBC world. Gode kommentarer og de vet hvem alle er! 

Har sett det derfra hele tiden. TV2 kommentatorer er bare flaue og de slipper jo ikke Totland til som kan dette. Neida, Stotring og rævva uttale hele tiden, masse faktafeil og en norsk-engelsk som ikke ligner grisen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det de gjør inne på det bakrommet sammen med prestene og foreldrene? 

Consumate the marriage? :P Neida. Men sånn seriøst? 

Anonymkode: 614a0...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Antoinette skrev:

Har sett det derfra hele tiden. TV2 kommentatorer er bare flaue og de slipper jo ikke Totland til som kan dette. Neida, Stotring og rævva uttale hele tiden, masse faktafeil og en norsk-engelsk som ikke ligner grisen. 

Jeg har ikke sett på de norske kanalene i det hele tatt, men så mange her klagde på kommentarene, så tenkte jeg måtte tipse! Kanskje litt sent  men,  jeg var for opptatt med å se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det de gjør inne på det bakrommet sammen med prestene og foreldrene? 

Consumate the marriage? :P Neida. Men sånn seriøst? 

Anonymkode: 614a0...116

De signerer "ekteskapskontrakten" tipper jeg.

Anonymkode: 36401...412

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Antoinette skrev:

Hertug og Hetuginn av Sussex.

Diademet tilhørte Dronning Mary.

 

Takk for svar 😊

Anonymkode: 081b1...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det de gjør inne på det bakrommet sammen med prestene og foreldrene? 

Consumate the marriage? :P Neida. Men sånn seriøst? 

Anonymkode: 614a0...116

Signerer vigselsattest er hvertfall en av tingene de gjør. Ellers vil jeg tro de får noe å drikke og trekke pusten litt før de igjen skal ut og møte folkehavet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Antoinette skrev:

Signerer vigselsattest er hvertfall en av tingene de gjør. Ellers vil jeg tro de får noe å drikke og trekke pusten litt før de igjen skal ut og møte folkehavet. 

Jeg forstår. De var der inne bare en stund, men får håpe det var litt drikke og ikke masse papirer. Må jo bli litt slitsomt for dem å ha alles blikk på seg hele tiden. 

Anonymkode: 614a0...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

For en nydelig seremoni! 

Både vakker, men også så engasjerende med den talen/preiken. WOW, noe utenom det vanlige! Og så for et flott par! Jeg bryr meg ikke om kjolen er kjedelig, Meghan er så flott at hun stråler uansett, og så ser hun så glad ut! 

Jeg vil ha noen som biter seg i leppen når han ser på meg i bryllupet vårt, og som ikke klarer å ta øynene bort fra meg. Jeg føler man kan se kjærligheten på dem! Så vakkert! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ble spekuleret i at de ikke har invitert statoverhoder og konglige fra andre and for å kunne la være å invitere Trump for noen uker siden

Anonymkode: fc3f0...cc8

Mulig det er derfor, men kostnadene eksploderer jo også om man skal begynne å invitere statsoverhoder og kongelige fra andre land. Da begynner jo kongelige og diplomatiske protokoller og man må invitere ekstremt mange.  Og det koster sikkert enormt å ha de som gjester, bare tenkt på sikkerhetskostnadene ved å f.eks ha Trump på besøk. 

Tror nok alle er fornøyde med å ha bryllupet i dette formatet. 

Anonymkode: 8cab6...025

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry og Megan ser genuint lykkelige ut. Det fikk også min mann og jeg høre etter vårt bryllup og for oss betød det MYE mer enn komplimenter for kjolen min, festen, maten etc. 

Og kjolen til Meghan er nydelig, vi får nok mer detaljert info om broderier, symbolikkbruk etc. senere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

image.png.13d0938fb1d4de218d4951263bcc9832.png

image.png.f4d6fb077ea20a4481c680689812b602.png

Kirken vs harry potter :P 

Anonymkode: 37b33...1cd

Haha, tenkte akkurat det samme😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...