AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #261 Skrevet 19. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mangfold? Storbritannia har langt mer mangfold enn USA. Å omtale folk automatisk som afroamerikanske er å dra det for langt, i England! Anonymkode: e4953...3af Så bra da! Det visste jeg ikke! Men dronningen er jo veldig konservativ, og i USA er det mye rasisme, veldig bra å høre at det overhodet ikke er sånn i England! Jeg ville aldri kalt hun afroamerikansk om jeg skulle definert hun, men har lest mye skriverier fra amerikanske tabloider der hun blir omtalt som det og det er mange som har vist skepsis til det desverre. Må også bare si at det mektigste og beste med hele bryllupet var den kraftfulle prekenen til biskopen! Det han sa er noe jeg håper kan inspirere absolutt hele veien, og er det all religion og tro i bunn og grunn står for! Hadde jeg vært der hadde jeg klappet og jublet av begeistring og enighet, og det var egentlig ganske skuffende at ikke resten av salen gjorde det, men gjestene hadde vel fått "beskjed" om å oppføre seg protestantiske slik kommentatoren på TV2 sa og ikke klappe. Anonymkode: 2983c...7f4 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #262 Skrevet 19. mai 2018 Rettelse: Ikke bare tro og forhold men kjærlighet. Kjærligheten er hellig og veien er kjærlighet, kilden er Gud Håper den talen blir lagt ut på youtube! Anonymkode: 2983c...7f4 3
Leinica Skrevet 19. mai 2018 #263 Skrevet 19. mai 2018 Skulle ikke helsøsteren til Meghan også delta i bryllupet? La også merke til at hun ikke trengte å si alle navnene hans, det var kanskje like greit.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #264 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, Leinica said: Skulle ikke helsøsteren til Meghan også delta i bryllupet? La også merke til at hun ikke trengte å si alle navnene hans, det var kanskje like greit. Hun sa jo egentlig ingen av hans navn. Vil det si at prins Henry av Wales fortsatt er ledig på markedet? Anonymkode: 3f004...e97 3
Leinica Skrevet 19. mai 2018 #265 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun sa jo egentlig ingen av hans navn. Vil det si at prins Henry av Wales fortsatt er ledig på markedet? Anonymkode: 3f004...e97 Hehe, jeg vet ikke. Det er jo i grunnen litt interessant at han er døpt Henry, men stortsett blir kalt Harry i pressen.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #266 Skrevet 19. mai 2018 Flott par! Er egentlig ikke noen fan av bryllup, men dette måtte jeg bare få med meg. Litt trist å tenke på at Diana gikk glipp av denne dagen. Anonymkode: e661a...ce7 8
Vera Skrevet 19. mai 2018 #267 Skrevet 19. mai 2018 Herregud for en nydelig kvinne Hurra for kjærligheten 1
Rumle Skrevet 19. mai 2018 #269 Skrevet 19. mai 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flott par! Er egentlig ikke noen fan av bryllup, men dette måtte jeg bare få med meg. Litt trist å tenke på at Diana gikk glipp av denne dagen. Anonymkode: e661a...ce7 Jeg synes det er sååå trist Men, likevel fint også, at det har gått så bra med de begge. Glemmer aldri da de gikk bak kisten hennes altså, det var hjerteskjærende Endret 19. mai 2018 av Rumle 2
Christiane_W Skrevet 19. mai 2018 #270 Skrevet 19. mai 2018 12 minutter siden, Rumle skrev: Er det noen som sender noe fra festen? Det er en privat fest, så det tviler jeg på. 1
Rumle Skrevet 19. mai 2018 #271 Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, Christiane_W skrev: Det er en privat fest, så det tviler jeg på. Nei, da blir det nok ikke noe.
Gjest -Willow Skrevet 19. mai 2018 #272 Skrevet 19. mai 2018 Jeg ble positivt overrasket over bryllupsseremonien. Den var kjærlig, varm og forfriskende! Likte spesielt godt den amerikanske biskopen og hans tale. Meghan og Harry er nydelige sammen!
godjenten Skrevet 19. mai 2018 #273 Skrevet 19. mai 2018 10 minutter siden, Christiane_W said: Det er en privat fest, så det tviler jeg på. Fint de får litt tid å feste privat. 3
Missfitness Skrevet 19. mai 2018 #274 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, -Willow skrev: Jeg ble positivt overrasket over bryllupsseremonien. Den var kjærlig, varm og forfriskende! Likte spesielt godt den amerikanske biskopen og hans tale. Meghan og Harry er nydelige sammen! Enig, likte seremonien godt! Og det er det ikke ofte jeg kan si om tilsvarende.. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #275 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, -Willow skrev: Jeg ble positivt overrasket over bryllupsseremonien. Den var kjærlig, varm og forfriskende! Likte spesielt godt den amerikanske biskopen og hans tale. Meghan og Harry er nydelige sammen! Jeg synes den var overraskende kjedelig. Synes de svenske bryllupene var finere, og Will og Kate sitt også. Vanligvis blir jeg rørt når jegbser bryllup, men ble det ikke i dag av en eller annen grunn Anonymkode: 36401...412 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #276 Skrevet 19. mai 2018 Victoria Beckham kom i svart kjole til bryllupet- er ikke det et brudd på etiketten, egentlig? Hun så jo fashionably kul ut, men passe sur ut, som vanlig. Anonymkode: 9b2e9...a79 4
*Emma* Skrevet 19. mai 2018 #277 Skrevet 19. mai 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Victoria Beckham kom i svart kjole til bryllupet- er ikke det et brudd på etiketten, egentlig? Hun så jo fashionably kul ut, men passe sur ut, som vanlig. Anonymkode: 9b2e9...a79 Den var ikke svart, men mørk marineblå (Du ser det godt på bildene hvor solen skinner på kjolen hennes at den er blå.) Endret 19. mai 2018 av *Emma* 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #278 Skrevet 19. mai 2018 Ingen som synes Megans bryllupskjole lignet Mette-Marit sin? Det synes jeg. Men festningen av ermene var bedre løst på Megans kjole enn MM sin (likte aldri den lille puffen på skuldrene). Megan har kanskje gått ned i vekt etter at de først tok mål til kjolen, for den kunne ha sittet bedre på. Eller så er stoffet vanskelig å få til å sitte tett nok uten at det blir ubehagelig. Leste prinsesse Madeleines kjole måtte hastesys inn på bryllupsdagen fordi hun hadde gått ned i vekt. Anonymkode: 9b2e9...a79 4
princeofithilien Skrevet 19. mai 2018 #279 Skrevet 19. mai 2018 Bryllupet var veldig vakkert, men jeg tenkte med meg sjøl at det så ensomt ut for Meghan å gå opp kirketrappa helt aleine, og nedover kirkegulvet så langt aleine før Charles fulgte henne resten av veien. I tillegg var det litt trist at William sto ved Harrys side som hans forlover, men ved siden av henne sto det ingen... Jeg lurer på hvorfor hun ikke hadde noen forlover?
tirben Skrevet 19. mai 2018 #280 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, princeofithilien skrev: Bryllupet var veldig vakkert, men jeg tenkte med meg sjøl at det så ensomt ut for Meghan å gå opp kirketrappa helt aleine, og nedover kirkegulvet så langt aleine før Charles fulgte henne resten av veien. I tillegg var det litt trist at William sto ved Harrys side som hans forlover, men ved siden av henne sto det ingen... Jeg lurer på hvorfor hun ikke hadde noen forlover? Hun vil vise at hun er en uavhengig kvinne. Hun valgte selv å gå halve kirkegulvet alene også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå