Gå til innhold

Kongelig bryllup i England

Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Jeg vil egentlig kun tenke positivt om Meghan og Harry, pga jeg unner han (og henne) lykke i livet. Og jeg skjønner at det er et eller annet veldig dysfunksjonelt som foregår i hennes egen familie siden kun moren og faren ble invitert (og halvsøsknene oppført seg forferdelig). Men det er jo litt rart at hun ikke har noen gamle venner i bryllupet, og kun folk hun ble kjent med etter hun begynte i Suits? Har lest endel om det i utenlandsk presse, og er et par gamle «bestevenninner» som sier de var gode venninner, men at vennskapene sluttet etter hun flyttet til Canada og ble skuespiller. Og eksmannen trodde det gikk bra mellom dem helt til hun sendte gifteringen i posten. Jeg er helt for at man får velge sine venner (og familie), og at man kan ha behov for å starte på nytt i livet. Men synes likevel det er så rart å ikke ha en eneste barndomsvenn eller familiemedlem du kommer overens med. Spesielt siden Meghan av alle beskrives som veldig sjarmerende og veldig hyggelig.

Anonymkode: 86e17...7cb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil egentlig kun tenke positivt om Meghan og Harry, pga jeg unner han (og henne) lykke i livet. Og jeg skjønner at det er et eller annet veldig dysfunksjonelt som foregår i hennes egen familie siden kun moren og faren ble invitert (og halvsøsknene oppført seg forferdelig). Men det er jo litt rart at hun ikke har noen gamle venner i bryllupet, og kun folk hun ble kjent med etter hun begynte i Suits? Har lest endel om det i utenlandsk presse, og er et par gamle «bestevenninner» som sier de var gode venninner, men at vennskapene sluttet etter hun flyttet til Canada og ble skuespiller. Og eksmannen trodde det gikk bra mellom dem helt til hun sendte gifteringen i posten. Jeg er helt for at man får velge sine venner (og familie), og at man kan ha behov for å starte på nytt i livet. Men synes likevel det er så rart å ikke ha en eneste barndomsvenn eller familiemedlem du kommer overens med. Spesielt siden Meghan av alle beskrives som veldig sjarmerende og veldig hyggelig.

Hvis hun hadde gode venner uten stjernestatus i bryllupet, så vet jo ingen om disse

Anonymkode: 7c856...06e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan jo være at hun bare har bestemt seg for å gjøre nettopp det. Få en ny start, legge sitt gamle liv fullstendig bak seg og aldri se seg tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

personlig synes jeg meghan er mye penere, men det er nå min mening.

Anonymkode: 9fc6d...fd8

Enig. Hun er mye penere enn sure Kate. Mulig det bare er Kates RBF, men Meghan ser ikke sur ut selv om hun ikke smiler.

Anonymkode: c9a86...27b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, hind skrev:

Det kan jo være at hun bare har bestemt seg for å gjøre nettopp det. Få en ny start, legge sitt gamle liv fullstendig bak seg og aldri se seg tilbake. 

Ja, og det er jo lov det. Men jeg kan forstå at noen synes det er bittert og trist, hvis de kjente henne godt før og ikke så det komme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du mener de gamle vennene som har solgt de gamle barndomsbildene av Meghan til pressen? 

Jeg skjønner godt at hun ikke har invitert de. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener de gamle vennene som har solgt de gamle barndomsbildene av Meghan til pressen? 

Jeg skjønner godt at hun ikke har invitert de. 

Nei, tenkte mer på vennene hun hadde da hun var gift forrige gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er bilder av alle Suits stjernene i bryllupet:

https://www.esquire.com/entertainment/tv/a20682164/suits-cast-royal-wedding-guests/

Anonymkode: 1ad7b...aa0

Gabriel :ninuskapus:

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tenkte mer på vennene hun hadde da hun var gift forrige gang.

Brudesvennene var vel barna til hennes bestevenninne? 

Anonymkode: e4953...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gabriel er klin lik fetter'n min 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående gjester/familie; folk er veldig forskjellige. Noen kommer fra små familier. Jeg kunne matchet Harry med min i antall. Ingen skandaler heller. Og alle har utrolig nok vært del av livet mitt alltid. Kjæresten min har bare noen få familiemedlemmer. Sånn er det jo bare. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gabriel er klin lik fetter'n min 😛

Han er så stilig :ninuskapus:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som har fått med seg bryllupet nærmest har utartet seg til en skandale?

Meghans far (som hun ikke har møtt på 7 år!!!) skulle følge henne opp alteret. Han fikk angivelig et hjerteinfarkt en uke før, men skrev seg selv ut av sykehuset for å rekke datterns bryllup. Etter «infarktet» brukte han tid på å betale en paparazzi til å stage bilder av seg selv hvor han sitter foran PCen og ser på bilder av Harry og Meghan. 

Harry har aldri møtt Meghans far. Hvor reelt var det egentlig, etter forholdene, at Meghans far faktisk skulle følge henne? I stedet måtte de fri til Charles som en nødløsning.

Hvorfor inviterte hun bare moren, som måtte sitte alene bak hennes celebre kjendisvenner? Hun har tanter, onkler, fettere og kusiner, men det var kun hennes egen mor i bryllupet. Hvorfor sett Oprah og Cloney så langt fremme? Utrolig merkelig. 

Og hva var greia med presten som begynte å trekke inn slaveri? Det var pinlig. 

Jeg syns det var noe som ikke stemte med dette bryllupet. Det kunne virke som at gjestene følte på et ubehag. 

Anonymkode: 942be...a25

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen her som har fått med seg bryllupet nærmest har utartet seg til en skandale?

Meghans far (som hun ikke har møtt på 7 år!!!) skulle følge henne opp alteret. Han fikk angivelig et hjerteinfarkt en uke før, men skrev seg selv ut av sykehuset for å rekke datterns bryllup. Etter «infarktet» brukte han tid på å betale en paparazzi til å stage bilder av seg selv hvor han sitter foran PCen og ser på bilder av Harry og Meghan. 

Harry har aldri møtt Meghans far. Hvor reelt var det egentlig, etter forholdene, at Meghans far faktisk skulle følge henne? I stedet måtte de fri til Charles som en nødløsning.

Hvorfor inviterte hun bare moren, som måtte sitte alene bak hennes celebre kjendisvenner? Hun har tanter, onkler, fettere og kusiner, men det var kun hennes egen mor i bryllupet. Hvorfor sett Oprah og Cloney så langt fremme? Utrolig merkelig. 

Jeg syns det var noe som ikke stemte med dette bryllupet. Det kunne virke som at gjestene følte på et ubehag. 

Synes faktisk også det var litt rart at det bare satt verdenskjente kjendiser på Meghans side av kirken. De er helt sikkert gode venner, men har hun ingen nære venner som ikke er kjendiser? Er virkelig Oprah, Serena og Clooney-paret Meghans nærmeste venner? 

Skjønner godt at hun ikke ville invitere halvsøskenene sine. Men hun har, slik jeg har forstått det, bodd en god del av oppveksten hos faren hennes. Er det virkelig ingen av slektningene hennes på den siden hun har et godt forhold til? Og heller ingen på morens side? Er de ikke kjendiser nok? 

Meghan virker jo som en utrolig sympatisk og hyggelig kvinne, så jeg får det liksom ikke helt til å stemme.

Anonymkode: 57f6d...792

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått inntrykk av at tidslinjen din ikke stemmer helt (infarktet), men gidder ikke sjekke. Uansett; tanter, onkler osv - vet du hvor mange hun har og om de ikke faktisk var der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre en fortid med dysfunksjonell familie og venner ( dårlige valg,visste ikke bedre ) så kan forstå denne Meghan.

Synes de virker ekte glade i hverandre, og ønsker de alt godt. :hjerte:

Anonymkode: c09ff...6c4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som hun ble kjent med etter hun begynte i Suits og flyttet til Canada. Hun og mannen er steinrike og kjendiser i Canada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har da en god vennegjeng fra før hun begynte i Suits, men om man kun kjenner igjen Suits-castet vil man jo ikke se dette. Jeg synes ikke det er merkelig i det hele tatt å ikke ha kontakt med barndomsvenner. Det er veldig forskjellig i min omgangskrets for eksempel, og har mye å gjøre om man har flyttet hjemmefra tidlig. 

Jeg synes at det er veldig mange som ønsker en bit av kaken nå etter at Meghan gjorde suksess for seg selv, og særlig nå som hun har giftet seg med Harry. Pressen holder heller ikke tilbake. Nå må man jo også huske på at tidligere venner, familie etc. kan få betalt for å uttale seg i pressen. Jeg ville ha tatt mye av det man leser og hører med en klype salt. Det er ingenting Meghan Markle har gjort som gjør at jeg rynker på nesen, og da har jeg det å gå på foreløpig i stedet for å spinne rundt på masse rykter og sladder. 

Anonymkode: b7a43...16e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at hvis det var meg som skulle gifte meg mens hele verden satt og så på, så skulle jeg definitivt hatt valium. Uten tvil. Nerver og bryllup ender i tårer for den minste ting! Meghan trenger vel ikke valium, tenker jeg, hun har helt sikkert lært seg teknikker for å roe sceneskrekk og angst! 

Anonymkode: 9b2e9...a79

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har da en god vennegjeng fra før hun begynte i Suits, men om man kun kjenner igjen Suits-castet vil man jo ikke se dette. Jeg synes ikke det er merkelig i det hele tatt å ikke ha kontakt med barndomsvenner. Det er veldig forskjellig i min omgangskrets for eksempel, og har mye å gjøre om man har flyttet hjemmefra tidlig. 

Jeg synes at det er veldig mange som ønsker en bit av kaken nå etter at Meghan gjorde suksess for seg selv, og særlig nå som hun har giftet seg med Harry. Pressen holder heller ikke tilbake. Nå må man jo også huske på at tidligere venner, familie etc. kan få betalt for å uttale seg i pressen. Jeg ville ha tatt mye av det man leser og hører med en klype salt. Det er ingenting Meghan Markle har gjort som gjør at jeg rynker på nesen, og da har jeg det å gå på foreløpig i stedet for å spinne rundt på masse rykter og sladder. 

Anonymkode: b7a43...16e

Nei du har rett i det, lett å bli påvirket av det en leser. Og det blir ekstra spesielt med henne iom at hun er godt voksen og har levd et liv allerede. Jeg tror aldri hun tenkte at hun kom til å ende opp med Harry, men at hun ville komme seg et sted i livet. Og for andre som ikke har klart det og ønsket det, så føles det sikkert ikke så bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nydelig. De er heldige. Så forelsket. Slik kjærlighet vil jeg ha. 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...