Gå til innhold

Å bli ufrivillig tatt på rumpa...


Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Jeg Haaaater det! Syns det er sa respektlost! Nar jeg gikk pa ungdomskolen klaget jeg til rektor fordi guttene tok meg pa rumpa, og hva sa rektor??? "hva vil du jeg skal gjore med det, gutter i den alderen er bare sann" Jeg foreslo et brev til foreldrene, men han syns at jeg OVERREAGERTE????!!!! Jeg VET at i et annet land/ pa en annen skole hadde dette blitt behandlet pa en helt annen maate. Har litt lyst til a saksoke skolen for a tillate seksuell trakasering gjennom hele ungdomstiden. Gar det ann aa gjore det?

Tja, hvorfor ikke? Det ville hvertfal gi skolen et signal om at de bør ta sånt på alvor. Har lest om mange skoler som jobber aktivt mot seksuell trakasering av medelever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min intimsone er min intimsone.

Hvis noen skulle finne på å klå og ikke reagere på kraftig tilsnakk, da opphører hans "rett" til ikke å bli fysisk angrepet (tilbake) av meg. Det kalles selvforsvar.

Slik fungere min logikk i alle fall.

Det er ikke MORO, HYGGELIG, GODT MENT eller USKYLDIG å tråkke over folks grenser med vilje, og det fortjener heller ikke reaksjoner som tilsier at det er harmløs oppførsel.

(Det blir like dumt som å kalle en voldtekt for en "sex-skandale", uten sammenligning forøvrig.)

Ufarliggjøring av uakseptabel oppførsel irriterer meg! Det er slik tankegang som skaper så hårreisende resultater i enkelte typer straffesaker...

Men er det virkelig verre å bli klådd på av fremmede enn av kjente? Jeg ville synes det var mye verre om en på kontoret tok meg på baken enn en full og ukjent type på et utested.

Det har noe å gjøre med hva man forventer av situasjonen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rasende når folk gjør slikt og sier klart og tydelig i fra hva jeg mener om det.

En venninne av meg ble klapset så hardt at hun fikk vondt en kveld hun skulle ut et ærend. Hun sa klart i fra hva hun mente om det, men mannen bare lo. Da hun gikk videre ringte hun til en kamerat, og av en eller annen grunn provoserte det dette mannen veldig. Han tok like godt og slo til henne i ansiktet med knyttneven og hun brakk nesa på 3 steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg blir rasende når folk gjør slikt og sier klart og tydelig i fra hva jeg mener om det.

En venninne av meg ble klapset så hardt at hun fikk vondt en kveld hun skulle ut et ærend. Hun sa klart i fra hva hun mente om det, men mannen bare lo. Da hun gikk videre ringte hun til en kamerat, og av en eller annen grunn provoserte det dette mannen veldig. Han tok like godt og slo til henne i ansiktet med knyttneven og hun brakk nesa på 3 steder.

Jeg liker den banan figuren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...