Gå til innhold

Å bli ufrivillig tatt på rumpa...


Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Seleena
Jeg snudde meg å så kjempe strengt på han da' date= teller ikke det for noe? :sjenert:

Du er tøff!

Å slå tilbake er kanskje ikkje den beste løysninga, og er imot det å måtte slå for å "gjere opp", men eg blei så lei og sint. Vertfall sidan eg hadde snakka til han på ein skikkeleg måte to gonger.

Trur ikkje eit kaldt blikk kunne vore til hjelp i den situasjonen. Han er skikkeleg irriterande og hadde nok berre ledd det vekk.

(Må forøvrig seie at eg kjenner han ikkje i det heile, sjølv om han var saman med venninna mi. Kanskje ho var flau? SKjønner det godt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri godtatt noe sånt, og hadde sørget for at vedkommende ble gjort obs på det. Grønskas metode hørtes særs effektiv ut i grunnen, men jeg vet ikke om jeg hadde hatt tålmodighet til å holde meg så kald og rolig. Den eneste som klår på meg ubedt er mannen min! (Til gjengjeld må han gjerne klå så mye han vil,da!Det får jeg ikke nok av! :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ÆSJ ! Mannfolk som tror de har rett til å komme og klå er det mest udregelige jeg vet om... :kjempesinna:

Hadde vel enten skreket høyt og spurte hva faen henda hans hadde på ræva mi å gjøre eller klappa til han. Er sjelden kald nok til å klare å gjøre noe lurt i slike situasjoenr. Blir så forbanna !! :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit å bli klådd på av fremmed.

Er i utgangspunktet både motstander av vold og banning, men når noen trår over min grense handler kroppen og kjeften raskere enn hjernen,...

(Jeg kjefter og fiker til vedkommende som klår.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en gjest

Dette er virkelig irriterende å oppleve! :evil:

Det er spørs hvordan slik beføling blir gjort, og av hvem.

Er det en som jeg har snakket med en stund og som er kjempegrei, så er det som oftest fordi han har mistolket signalene mine. Da sier jeg høflig at han virker veldig grei og slikt, men at jeg ikke er interessert. Er det bare en tilfeldig fyr med overkåt blikk og som virkelig groper, da blir jeg virkelig sur og sier ifra at dette er virkelig ikke godtatt. Men det har hendt noen svært få ganger at de ikke gir seg likevel, samme hvor stygt blikk man gir dem (det virker som de blir heller mer tent) og da har jeg blitt så sint at hånda reagerer fortere enn jeg klarer å tenke.

En gang satt jeg og et par venninner på pub. En fyr kom bort og spurte om han fikk sette seg, og vi sa det var greit. Da jeg reiser meg for å gå på toalettet, må jeg passere han, og han tar da og stryker meg over rumpa og nedover lårene (hadde på kort skjørt den gangen). Jeg tenner på alle plugga og brøler høyt at han får dra til seg fingra og har INGENTING med å klå på meg. Alle på puben hørte dette. Da jeg kom tilbake, var han borte, og venninnene glante rart på meg. Mente at såpass fikk jeg vel tåle???

herregud! Snakk om å reagere forskjelling på situasjoner!

Jeg har en veldig lignende opplevelse:

En gang jeg satt sammen med venninnene mine (vi var 18-20) i en bås i en bar, kom en skikkelig beruset førtiåring og skikkelig klådde på alle. Ikke alle av jentene torde å si ifra til han, de fniste nervøst og så vekk. Vi sa flere ganger at han burde flytte seg. Da han eglet seg mellom meg og venninnen min, så tok han et skikkelig tak i skrittet mittt. Jeg dytta han bort og ropte: "Hva i h****e er det du gjør, din j***a gris! Kommer her og stikker håndå di i skrittet og klår på brystene våre! Dra deg til h*****e vekk!" Alle i baren snudde seg og så på oss, og fyren ble edru nok til å bevege seg til baren. Men venninnene mine ble sure, og syntes det var unødvendig å ta det slik på vei.

Hvorfor er jenter skikkelig redd slike fyrer, men likevel forsvarer de disse fyrene når noen setter dem på plass. Tenkte med meg selv at det ikke er rart kvinner blir i voldelige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Eg trur heller ikkje menn syntest det er greit å bli tatt på rumpa sånn i forbifarten.....eller?

Haha nei, men det har hendt det. En dame i midten av trettiårene mens hun sa mmmm ferskt kjøtt. Synes det var litt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jenter skikkelig redd slike fyrer, men likevel forsvarer de disse fyrene når noen setter dem på plass. Tenkte med meg selv at det ikke er rart kvinner blir i voldelige forhold.

Aner ikke! I mitt tilfelle tror jeg de ble grinete for at jeg skremte fyren vekk! Tror de digga å ha han der...

En av de samme 'venninnene' reagerte akkurat like surt en annen gang jeg ble forbanna for at en fyr klaska meg på baken i forbifarten på en pub på tur forbi bardisken. Lissom litt sånn.... 'MÅ du gjøre sånt et jævla nummer av at mannfolka klår på deg? Sånn for å fortelle hele verden at du lissom er så uimotståelig?'

:o :o :o

At det går an å ha så forskjellig virkelighetsoppfatning!

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei, men det har hendt det. En dame i midten av trettiårene mens hun sa mmmm ferskt kjøtt. Synes det var litt morsomt.

Det der er hva jeg kaller motstridende signaler! Du sier NEI, men mener JA! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Haha nei, men det har hendt det. En dame i midten av trettiårene mens hun sa mmmm ferskt kjøtt. Synes det var litt morsomt.

He he. Så lenge du syntes det er ok. Men om ho hadde gjorde det om og om igjen etter du gav beskjed om å stoppe? Irritasjonsmoment eller berre beskjeden moro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den gjesten
En av de samme 'venninnene' reagerte akkurat like surt en annen gang jeg ble forbanna for at en fyr klaska meg på baken i forbifarten på en pub på tur forbi bardisken. Lissom litt sånn.... 'MÅ du gjøre sånt et jævla nummer av at mannfolka klår på deg? Sånn for å fortelle hele verden at du lissom er så uimotståelig?'

:o  :o   :o  

At det går an å ha så forskjellig virkelighetsoppfatning!

:klø:

Lage jævli nummer? Å tro at en er uimotståelig?Snakk om å misforstå. Hva med å ha respekt for og en rett til å ha kontroll over hva som skjer med ens egen kropp? Jeg vet ikke om jeg skal si stakkars deg eller stakkars venninnene dine. Tenk å synes klåfingrete menn er ok. :o Synes at slike menn sier mye om hva slags personlighet de har og ikke minst deres holdninger til kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke det er å overreagere hvis man slår e.l. når de har blitt advart. Kan jo også kaste drink (helst ikke min da jeg ser på det som sløsing :riste: ), si ifra til vaktene (da helst etter både et slag og drink-kastinga) ellers får man bruke fantasien :ler:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det er greit å bli tatt på rumpa av ukjente. Har opplevd det noen ganger på byen, og må si det vitner mer om barnslig- og uhøflighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er like patetisk at halvfulle damer tar seg til rette foresten! Det blir akkurat det samme, eks Grete Waitz-løpet, når svette og dritings damer oversvømmer byen og mener de kan gjøre hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Jeg syns det er like patetisk at halvfulle damer tar seg til rette foresten! Det blir akkurat det samme' date=' eks Grete Waitz-løpet, når svette og dritings damer oversvømmer byen og mener de kan gjøre hva de vil.[/quote']

Er aldri i sentrum da, det er helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er blodharry å bli tafset på, men kan reagere forskjellig avhengig av hvordan det blir gjort. Er det en person som prøver å snakke til deg og stryker borti rompa blir jeg ikke "sint", men hinter om at jeg ikke liker fysisk kontakt sånn uten videre. Er det en som grafser borti for moro skyld (det har hendt... dårlig humor) blir jeg heller ikke sint. Men klående, innpåslitne menn/gutter som gnir både hender og mer private kroppsdeler borti meg har jeg INGEN toleranse for. Har hendt at jeg har sparket - en gang sto en ukjent kar med ståp*** bak meg og gnukket, han fikk svi. Andre ganger har jeg prøvd å avvise slike sugekopper ved hjelp av ord - også med hjelp av andre bekjente. Men virker ikke alltid som de skjønner hva man sier.

fatter ikke hva som får noen til å oppføre seg sånn, og de KAN da ikke dra damer akkurat... Har ingen problemer med folk som kommer bort for å p-r-a-t-e og evt sjekke opp, men sånne fysiske slasker... blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE ok å tafse på rompa til noen som ikke vil det. Men det er jammen meg ikke ok å slå heller.

Blir man utsatt for ufrivilllig oppmerksomhet, bør man løse det på et annet nivå enn å slå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...