Gå til innhold

2 fl vin pr dag

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 2.6.2018 den 0.05, Lord Friendzone skrev:

Man har også bare én lever :Nikke:

Misser jeg noe i biologien?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15.5.2018 den 1.21, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 0dec8...459

Så - to flasker vin om dagen TS er mye, når noen reagerer er det ikke fordi tema eller problematikken er "tabu" som etter HI er ditt eneste svar i egen tråd.. 

Mitt råd etter å ha vokst opp med at stort alkoholforbruk er normalt, med bortforklaringer osv er enkelt "søk hjelp"

Litt fordi en som drikker for mye sjelden selv skjønner problemet og litt fordi det tydeligvis er et problem for deg siden du startet en tråd om det på KG. 

Det er helt sikkert flere steder å få hjelp der du bor også men er du i tvil er fastlegen ofte et godt sted å starte. 

AnonymBruker
Skrevet
På 1.6.2018 den 7.10, AnonymBruker skrev:

Tabu?

Men vil med stor sannsynlighet utvikle demens i senere alder om man drikker så mye. De fleste med demens får det grunnet overforbruk av alkohol

Anonymkode: 7770e...913

Det tror jeg ikke på..  vi har 4 i familien med aldersdemens, og ingen av dem har drukket....

Anonymkode: 3b154...5b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke på..  vi har 4 i familien med aldersdemens, og ingen av dem har drukket....

Anonymkode: 3b154...5b8

Det har ha ingen ting å si. Det er en form for demens som heter alkoholdemens, som kommer av høyt alkoholbruk.

Det finnes mange former for demens, som oppstår av ulike grunner.

Anonymkode: b5d73...525

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Er det å regne som personangrep å nekte å gi ab skikkelige svar? 

Om så hvordan begrunner dere dette?

Ønsker du å diskutere modereringen i denne tråden, eller regelverket rundt AB-funksjonen, kan du opprette en egen tråd om dette under Ris, ros og spørsmål om forumet

Perelandra, mod.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har ha ingen ting å si. Det er en form for demens som heter alkoholdemens, som kommer av høyt alkoholbruk.

Det finnes mange former for demens, som oppstår av ulike grunner.

Anonymkode: b5d73...525

Alkoholdemens oppstår primært grunnet B-vitamin mangel. Ta ekstra b-vitamin og ouala, du kan nyte vinen din. 

Anonymkode: 10111...835

• Liker 2
Skrevet

Hva er ouala da? 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...