Gå til innhold

Vil ha sex uten å møtes først


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Takk for svar og godt å høre at dere er enig :) Ja, det er veldig rart at noen menn synes det er greit å hoppe rett på. De må jo også føle kjemi? Eller hva?

Anonymkode: d96f6...13e

Har gjort det et par ganger og man må ikke føle kjemi for å ha sex. Er selv dame.

Anonymkode: 2b101...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Ja, kan være at jeg må skrive annerledes om hva jeg ønsker. Dumt å skrive at jeg søker elsker, skrive heller at jeg ønsker å møte noen og se hva det blir etterhvert. Andre tips til å unngå å havne med disse som bare skal behandle meg dårlig?

Anonymkode: d96f6...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det et par ganger og man må ikke føle kjemi for å ha sex. Er selv dame.

Anonymkode: 2b101...ebb

Du må ikke det nei, men vi andre må. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, O.G. skrev:

Du må ikke det nei, men vi andre må. 

Alle må ikke det nei. Verken menn eller kvinner. I blant har man bare behov.

Anonymkode: 2b101...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Jeg må ha kjemi ellers føles det feil å ha sex med han. Kjemi for meg er det samme som å være seksuelt tiltrukket av personen. Uten seksuell tiltrekning hva er da vitsen med å ha sex? Må være bedre å ordne det selv i såfall. 

Anonymkode: d96f6...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle må ikke det nei. Verken menn eller kvinner. I blant har man bare behov.

Anonymkode: 2b101...ebb

Bare du å ha sex med folk du egentlig ikke har seksuell tiltrekning til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det et par ganger og man må ikke føle kjemi for å ha sex. Er selv dame.

Anonymkode: 2b101...ebb

Det er sant, men de må jo framstå oppegående og være fysisk attraktive nok, da holder det ikke med vanlig. For man vet ikke om de er dårlige i senga.

Anonymkode: 8c880...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri invitert en fremmed hjem til meg, og man er jo fremmede når man aldri har møtt hverandre tidligere. Kommunikasjon og tillit er viktig selv om forholdet kun er for sex og da må man jo prate sammen og bli litt kjent også tenker jeg. Om de kun vil møtes hjemme hos seg eller deg og bare ha sex med en gang ville jeg tenkt de kun var ute etter en engangsgreie, så om du ser etter en fast partner ville jeg styrt unna. Men jeg ville uansett styrt unna for min egen sikkerhet. 

Anonymkode: 4c1cc...47d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ha sex på første daten, men aldri uten å ta en kaffe/øl på offentlig sted først. Oppegående menn skjønner dette. De som prøver å komme rett hjem til deg er tapermenn som vet at de har så lite å by på, at de risikerer å bli avvist dersom du får muligheten til å vurdere dem. 

Og ikke hør på dem som sier at du skal dekke over hensiktene dine. Da kaster du bare bort tida til de som er seriøse, og du kaster bort din egen tid også. 

Anonymkode: 3f63d...e66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle må ikke det nei. Verken menn eller kvinner. I blant har man bare behov.

Anonymkode: 2b101...ebb

Jeg klarer bare ikke se for meg hvordan man kan ha så store behov at man ligger med mennesker man ikke en gang tenner på eller føler seksuell tiltrekning til. Det må jo bli tidenes mest tekniske og kjedelige sex, avsluttet av en orgasme som hadde vært mye lettere å få til alene.
Jeg gjør heller jobben selv, fremfor å ha sex med en vilt fremmed som jeg ikke har kjemi med en gang. Mye tryggere, avslappende og man er garantert orgasme hver gang. Men for all del, jeg skjønner jo at man er forskjellig skrudd sammen...

Anonymkode: 94a5e...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer bare ikke se for meg hvordan man kan ha så store behov at man ligger med mennesker man ikke en gang tenner på eller føler seksuell tiltrekning til. Det må jo bli tidenes mest tekniske og kjedelige sex, avsluttet av en orgasme som hadde vært mye lettere å få til alene.
Jeg gjør heller jobben selv, fremfor å ha sex med en vilt fremmed som jeg ikke har kjemi med en gang. Mye tryggere, avslappende og man er garantert orgasme hver gang. Men for all del, jeg skjønner jo at man er forskjellig skrudd sammen...

Anonymkode: 94a5e...845

Eller kanskje mest sannsynlig ingen orgasme, og hvor tilfredsstillende er det da egentlig å ha sex med en person man ikke har kjemi med? Jeg kjenner dette er et mysterium for meg :P

Anonymkode: 94a5e...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...