Gå til innhold

Vil ha sex uten å møtes først


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame som leter etter en fast elsker på datingsider. Når jeg får kontakt med en som kan være interessant har jeg som regel å alltid møte han på et nøytralt sted først for en kaffe. Dette både for å se an hvordan han er og om jeg føler kjemi med han. Også for å føle at jeg blir litt kjent med han først. Men endel menn sier at de ikke vil dette, og at de bare vil komme hjem til meg direkte og ha sex. Jeg avviser alltid dette da jeg synes det er helt urimelig og føles utrygt. Hvorfor forstår de ikke at dette er noe helt urimelig og merkelig å foreslå for en kvinne? Jeg er tydelig på at jeg ikke ønsker ons, men et fast ff eller elskerforhold. Er det noen kvinner som går med på dette eller tenker dere som meg?

Anonymkode: d96f6...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møt dem en gang først. Det er ikke urimelig å kreve det for å se at han ikke er helt gal. Såpass må jo en mann kunne bli med på. Du må jo få kjenne på den seksuelle kjemien før du hopper til sengs også.

 

Anonymkode: 70f0c...f9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt å møte noen for sex første gang. Selvfølgelig burde disse mennene også skjønne at man må bli bittelitt bedre kjent først over en kopp kaffe før man hopper til sengs. 

Syns det er rart at noen menn tenker at det er greit å hoppe rett på. 

Anonymkode: f2c5d...2ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for svar og godt å høre at dere er enig :) Ja, det er veldig rart at noen menn synes det er greit å hoppe rett på. De må jo også føle kjemi? Eller hva?

Anonymkode: d96f6...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame som leter etter en fast elsker på datingsider. Når jeg får kontakt med en som kan være interessant har jeg som regel å alltid møte han på et nøytralt sted først for en kaffe. Dette både for å se an hvordan han er og om jeg føler kjemi med han. Også for å føle at jeg blir litt kjent med han først. Men endel menn sier at de ikke vil dette, og at de bare vil komme hjem til meg direkte og ha sex. Jeg avviser alltid dette da jeg synes det er helt urimelig og føles utrygt. Hvorfor forstår de ikke at dette er noe helt urimelig og merkelig å foreslå for en kvinne? Jeg er tydelig på at jeg ikke ønsker ons, men et fast ff eller elskerforhold. Er det noen kvinner som går med på dette eller tenker dere som meg?

Anonymkode: d96f6...13e

Er i motsatt situasjon, hun vil spesifikt komme bare for å ha sex med meg, hun har lyst å leve ut fantasien som lærer siden d blir min første gang, er bare vanskelig å få til akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare menn som ikke vil treffes for å bli bedre kjent før sex. Var på en nettdatingside før. Var i utgangspunktet ute etter ett fast forhold men det var en del damer som tok kontakt kun for sex. Mange av de ville ikke treffes først, men ville at jeg skulle komme rett hjem til de eller de til meg, for å ha sex. Var også noen som kontaktet meg fra andre byer og foreslo helgetreff. Jeg foretrekker også å treffe de først og bli litt kjent for hadde en litt dårlig/merkelig erfaring med en dame jeg traff på nettet en gang. Men er ikke bare menn som syntes det er greit å hoppe rett på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det hadde jeg aldri gått med på og kjenner  ingen som har heller. For det første kan det være svært utrygt, personen kan voldta deg om du plutselig ikke vil, eller voldta deg analt fordi du har sagt ja til vaginal sex, bruke vold mot deg, plutselig stormes leiligheten av hans kamerater som også skal ha sin tur, eller du kan bli ranet og rundstjelt.

Tenker at menn som foreslår dette mangler noe oppi knollen sin, eller har faktiske planer om voldtekt eller ran, eller at de er utro mot sin kone og vil ikke risikere å bli observert sammen med en annen kvinne ute. Avslå de!

Anonymkode: 722d5...d88

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel brent seg på møte gang på gang og innser at de må rett på sak for at det skal være håp..

Anonymkode: 32ec1...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste overskriften helt feil :P Trodde meningen var at de ville ha sex før dere hadde møttes fysisk.

Jau, men uansett; dropp disse gutta som kun er keen på sex ved første møte. Gjør det som føles tryggest for deg.

Anonymkode: 5fd78...f49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vinnerloddet skrev:

Er ikke bare menn som ikke vil treffes for å bli bedre kjent før sex. Var på en nettdatingside før. Var i utgangspunktet ute etter ett fast forhold men det var en del damer som tok kontakt kun for sex. Mange av de ville ikke treffes først, men ville at jeg skulle komme rett hjem til de eller de til meg, for å ha sex. Var også noen som kontaktet meg fra andre byer og foreslo helgetreff. Jeg foretrekker også å treffe de først og bli litt kjent for hadde en litt dårlig/merkelig erfaring med en dame jeg traff på nettet en gang. Men er ikke bare menn som syntes det er greit å hoppe rett på. 

Jeg skjønner meg ikke på folk som har sex før de i det hele tatt har vekslet mer enn "hei" og "soverommet er der, kle av deg så kommer jeg straks inn til deg" - måtte bare endre det siden jeg nevnte bare mannfolk i første innlegget mitt.

Det er det samme om det er kvinne eller mann, jeg skjønner ikke at folk tør. 

Anonymkode: f2c5d...2ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Møt dem en gang først. Det er ikke urimelig å kreve det for å se at han ikke er helt gal. Såpass må jo en mann kunne bli med på. Du må jo få kjenne på den seksuelle kjemien før du hopper til sengs også.

 

Anonymkode: 70f0c...f9e

Det siste du sa er veldig viktig. "kjenne på den seksuelle kjemien".  Å hisse hverandre opp er en viktig del av "spillet"

Jeg er mann, og må helt klart treffes først. Foretrekker gamlemåten å sjekke på.

Anonymkode: 88b00...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel en periode i fjor lette jeg også etter en ff. Jeg meldte med flere, og stilte forhåpningsfullt opp på møte med dem. Positivt innstilt til at dette var en bra potensiell elsker. 

Bortsett fra en gikk jeg skuffet fra møtet. Hvem man presenterer seg som på nett stemmer heller sjelden med virkeligheten, så nei, jeg hadde ALDRI truffet noen direkte for sex! 

Den ene som kom heldigere fra første møte kom bare til møte nr 2. Da var det sex som var avtalt. Hos ham. Det var en flott leilighet... OG en svinesti, så han måtte pent kjøre meg hjem. Ubehagelig for meg, sikkert også for ham. 

Mye rart, så bra at du er litt tilbakeholden! Rett på er sikkert en ønskedrøm for mange menn, men har de ikke noe bra å fare med, så er det bedre å få sjekket dem ut og bort før man avtaler sex. 

Anonymkode: b1284...630

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke han gidder å ta en kaffe først så kan det være det samme tenker jeg. Trykk slett og gå videre TS.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt skal du møte dem først! Se an kjemi, følge magefølelsen. Noen menn vil ha en ONS. Det å møtes først, ta en kaffe, det er ikke det de ønsker og gidder. Nå får du i det minste silt ut de helt useriøse.

Anonymkode: 812e4...be1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame som leter etter en fast elsker på datingsider. Når jeg får kontakt med en som kan være interessant har jeg som regel å alltid møte han på et nøytralt sted først for en kaffe. Dette både for å se an hvordan han er og om jeg føler kjemi med han. Også for å føle at jeg blir litt kjent med han først. Men endel menn sier at de ikke vil dette, og at de bare vil komme hjem til meg direkte og ha sex. Jeg avviser alltid dette da jeg synes det er helt urimelig og føles utrygt. Hvorfor forstår de ikke at dette er noe helt urimelig og merkelig å foreslå for en kvinne? Jeg er tydelig på at jeg ikke ønsker ons, men et fast ff eller elskerforhold. Er det noen kvinner som går med på dette eller tenker dere som meg?

Anonymkode: d96f6...13e

For meg høres det ut som de "kjøper" seg en hore, bare at det er gratis.

Anonymkode: 2f544...eb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme tilfelle. Han ønsker ikke møtes før sex. Og da har jeg holdt tilbake. 

Anonymkode: 6655a...50b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er ikke urimelig TS, vi som er damer må være ekstra forsiktige dessverre. vi får skyld hvis vi blir voldtatt. vi må ta forholdsregler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for alle svar og gode innspill :) Føler at jeg får full støtte på at det er riktig og naturlig å møte dem først, og at dette er et helt rimelig krav å stille til en potensiell elsker eller ff. Er glad for støtten og da kommer jeg til å holde på denne regelen uansett hva. Som noen sier her: Da siler jeg også ut de helt useriøse som bare vil ha en ons, og det er også veldig bra å unngå dem for min del :) 

Anonymkode: d96f6...13e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame som leter etter en fast elsker på datingsider. Når jeg får kontakt med en som kan være interessant har jeg som regel å alltid møte han på et nøytralt sted først for en kaffe. Dette både for å se an hvordan han er og om jeg føler kjemi med han. Også for å føle at jeg blir litt kjent med han først. Men endel menn sier at de ikke vil dette, og at de bare vil komme hjem til meg direkte og ha sex. Jeg avviser alltid dette da jeg synes det er helt urimelig og føles utrygt. Hvorfor forstår de ikke at dette er noe helt urimelig og merkelig å foreslå for en kvinne? Jeg er tydelig på at jeg ikke ønsker ons, men et fast ff eller elskerforhold. Er det noen kvinner som går med på dette eller tenker dere som meg?

Anonymkode: d96f6...13e

Feil tilnærming til fast elsker. Di gir dem inntrykk av å være ei som de bare kan komme og stikke kuken sin i og opptre respektløst overfor.Du må ikke si noe om hva du ønsker i første omgang når dere kommuniserer over nett, du må ta det opp første gangen dere to møttes, sånn at du kan tolke ansiktsuttrykket deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror trikset her er å ikke si til dem at du kun er ute etter en elsker. Si bare at du har lyst til å møte noen, at du ikke er ute etter noe veldig seriøst og at du er åpen for at det kan utvikle seg til bare noe seksuelt eller noe mer. Så når du først har møtt fyren, så kan du si at du ikke føler at han er noen du kan falle for romantisk, men at du gjerne kan tenke deg et seksuelt forhold til ham.

En elsker må jo også gjerne være en mann som er hyggelig og behandler deg med respekt, og om du ikke annonserer deg selv som «gratis sex» så vil du ikke få så mange henvendelser fra de som bare leter etter ei gratis-hore.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...