Gå til innhold

Det helvetes fokuset på kvinnesyn hele tiden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Cbunke90z skrev:

nei d er en gruppe som hyller en drapsmann som kjørte ned 10 stykker, 7 av dem kvinner fordi han hadde enda en date som ikke gikk noe sted og fant ut at mengde mord og livstid i fengsel var løsningen.

Nei det er det ikke. Nå må du slutte å høre på venstreekstreme mediers propaganda og drittkasting. Incel er folk som lever i ufrivillig sølibat enkelt og greit. Ingen ting mer eller mindre. Altså er du en incel.

Anonymkode: 0d748...db0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke. Nå må du slutte å høre på venstreekstreme mediers propaganda og drittkasting. Incel er folk som lever i ufrivillig sølibat enkelt og greit. Ingen ting mer eller mindre. Altså er du en incel.

Anonymkode: 0d748...db0

Jeg er på ingen måte en politisk korrekt ridder, men selv jeg synes det bør finnes grenser på hva slags dritt folk har lov å kaste på hverandre siden de fleste ikke hadde turt å oppføre seg slik uten anonymitet. Det er jo noen som skriver alle de 4chan og reditt kommentarene, hvor de klandrer kvinner fordi at de ikke skjønner hvordan biologi fungerer. Jeg vet det gjør vondt å ikke bli valgt, men det er disse type grupper som skaper en Breivik. Ja venstre siden har gått amok og de trenger at noen kommer inn og setter foten ned og får dem til å slutte å hyle som en 5 åring så fort noen invaderer deres "safe space" ved å bli fornærmet over ingenting på andres vegne. Men majoriteten av terror dåd i vesten begås av disse høyre ekstremister, og jeg garanterer det vil være en ifra denne gruppa som kommer til å begå noe langt verre før året er ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

I

Incel betyr involuntarily celibate, akkurat sånn som du beskrev deg selv i det første innlegget. 

Også bruker du et merkelig eksempel. Det finnes jo også kvinner or menn som identifiserer seg som hund og katt. 

Anonymkode: 50101...484

Jeg er også incel, og jeg er gift. Har forresten aldri sett disse mennene som står på rekke og rad foran døra mi. Har alltid måtte jobbe knallhardt både for å få meg noe og for å få kjæreste. Hvorfor? Jo, fordi menn flest er overfladiske og vil ha superpene damer. Jeg er ikke en av dem. 

Anonymkode: 82227...f10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også incel, og jeg er gift. Har forresten aldri sett disse mennene som står på rekke og rad foran døra mi. Har alltid måtte jobbe knallhardt både for å få meg noe og for å få kjæreste. Hvorfor? Jo, fordi menn flest er overfladiske og vil ha superpene damer. Jeg er ikke en av dem. 

Anonymkode: 82227...f10

Har du prøvd Tinder med et profilbilde i gulvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Ichiko said:

Hvis akkurat du opplever problemer, så henger det nok sammen med at du ser på kvinner som kjøtt.

Det finnes altfor mange menn med et lignende eller enda verre syn, og det frastøter og skremmer kvinner. I verste fall utsettes kvinner for langt verre ting enn å bare bli skremt. Det er så mange kvinner og jenter som opplever fæle ting fra menn og gutter, og med slike erfaringer er man nødt til å vurdere menn for å prøve å unngå mer av det samme. Dette er de som tør å prøve på nytt.

Andre holder seg langt unna - og med den økende, seksualiserte aggresjonen mange menn retter mot kvinner, i diverse media og IRL, holder mange kvinner seg bare enda lenger unna menn i sin helhet. På toppen av dette blir kvinner hardt kritisert for å være kravstore og ikke gi alle menn en sjanse, dvs. sex.

Denne virkeligheten ser ut til å være helt ukjent og uforståelig for menn.

At det over hele verden dessuten finnes langt flere menn enn kvinner, er også et faktum som ikke ser ut til å gå inn. Det er med andre ord mange faktorer som spiller inn når menn opplever det vanskelig å finne en kvinnelig partner, og det blir ikke riktig å si at det er kvinners skyld.

Kvinnehatet er jo bare symptomet på det disse guttene/mennene sliter med. Han i Toronto kunne like gjerne gjort som ABB og brukt politikk som en knagg  for å få ut aggeresjonen og de fleste har vel nå fått med seg hva slags oppvekst ABB hadde. Mye av problemet er at nesten ingen har brydd seg om gutters og menns oppvekst og hvordan de egentlig har det og menn er en blitt en homogen gruppe i media som i grunnen har skylden for alt som er vondt og vanskelig i verden.

Anonymkode: a56eb...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Ichiko said:

Hvis akkurat du opplever problemer, så henger det nok sammen med at du ser på kvinner som kjøtt.

Det finnes altfor mange menn med et lignende eller enda verre syn, og det frastøter og skremmer kvinner. I verste fall utsettes kvinner for langt verre ting enn å bare bli skremt. Det er så mange kvinner og jenter som opplever fæle ting fra menn og gutter, og med slike erfaringer er man nødt til å vurdere menn for å prøve å unngå mer av det samme. Dette er de som tør å prøve på nytt.

Andre holder seg langt unna - og med den økende, seksualiserte aggresjonen mange menn retter mot kvinner, i diverse media og IRL, holder mange kvinner seg bare enda lenger unna menn i sin helhet. På toppen av dette blir kvinner hardt kritisert for å være kravstore og ikke gi alle menn en sjanse, dvs. sex.

Denne virkeligheten ser ut til å være helt ukjent og uforståelig for menn.

At det over hele verden dessuten finnes langt flere menn enn kvinner, er også et faktum som ikke ser ut til å gå inn. Det er med andre ord mange faktorer som spiller inn når menn opplever det vanskelig å finne en kvinnelig partner, og det blir ikke riktig å si at det er kvinners skyld.

Og hvordan skal kvinner liksom vite om en person sitt kvinnesyn på Tinder? :rolleyes: Slike som deg altså, bare totalt ignorerer at det faktisk er vanskelig for menn på online dating nettopp fordi kjønnsbalansen er helt ute å kjøre med å skylde på bullshit som at de har dårlig kvinnesyn eller annet pisspreik. Så lenge man aldri får en match så har man ingen måte å vise at man har dårlig kvinnesyn på.

Anonymkode: c546e...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.5.2018 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Du har åpenbart ikke prøvd deg som gjennomsnittlig mann på kjøttmarkedet.

Anonymkode: 66870...f30

Det er ikke noe problem for dere å få en dame til å møte dere også ? Dere vil jo ikke ha videre kontakt heller 😉 og spiller ingen rolle om dere får en fin dame til å møte dere, da dere bare fortsetter å henge på kjøttmarkedet for å finne andre damer 😂 det er ikke lett for de beste damene heller, de må bli avvist og brukt de også 😂 så har ingenting med attraktiv og gjennomsnittlig å gjøre, du har like mye sjans som meg. 

Anonymkode: 5ebab...ca6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også incel, og jeg er gift. Har forresten aldri sett disse mennene som står på rekke og rad foran døra mi. Har alltid måtte jobbe knallhardt både for å få meg noe og for å få kjæreste. Hvorfor? Jo, fordi menn flest er overfladiske og vil ha superpene damer. Jeg er ikke en av dem. 

Anonymkode: 82227...f10

Det er jo en veldig trangsynt mening. Hva får deg til å tro at menn vil ha de superpene damene ? Ja ligge med de i hvert fall. Alle må vel jobbe hardt for å få en partner og at det skal vare. Det gjelder begge kjønn. Man må ikke være pen for å få en flust med menn til å jage deg... de liker andre egenskaper også. Synes det er en gammeldags holdning å forvente at menn skal kaste seg etter deg mens du bare står og ligger som en potetsekk... det er like mye ditt ansvar. Det finnes menn som er interessere, men ikke viser det og venter kanskje på at du skal banke på døra hans. Er selv ung og prøver å ta vare på utseendet, men jeg kan ikke velge og vrake som jeg vil fordet, menn har vel egen fri vilje de også og faktisk så har de ikke alltid lyst til sex eller har faktisk ikke lyst på deg enda du er den peneste i verden.

Anonymkode: 5ebab...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og misliker de fleste kvinner. Det er mitt kvinnesyn.

Anonymkode: ab1d3...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Og hvordan skal kvinner liksom vite om en person sitt kvinnesyn på Tinder? :rolleyes: Slike som deg altså, bare totalt ignorerer at det faktisk er vanskelig for menn på online dating nettopp fordi kjønnsbalansen er helt ute å kjøre med å skylde på bullshit som at de har dårlig kvinnesyn eller annet pisspreik. Så lenge man aldri får en match så har man ingen måte å vise at man har dårlig kvinnesyn på.

Anonymkode: c546e...4c4

Jeg skrev at det er flere faktorer som forklarer hvorfor mange menn - ikke alle - opplever det vanskelig å finne en partner. Det velger du å se bort fra.

Det er flere menn enn kvinner i verden. "Do the math", som det heter. Likevel mener så mange av dere at alle menn "skal ha dame". Det går jo bare ikke opp! I tillegg gjør menn det enda verre for seg selv med måten de går fram på.

Uansett hvilken alder de selv er i, går menn etter de samme unge og pene jentene/kvinnene. Det blir således mange menn i varierende alder pr. unge kvinne. Dette er forresten én måte kvinnesyn kommer fram på hos menn: uansett hans alder og utseende, forventer han faktisk at hun skal være ung og pen. Kvinner foretrekker en mer jevnaldrende partner.

En annen måte kvinnesyn kommer fram på, er hva han skriver i profilen sin, hva han søker etter hos en kvinne. Der står det mye rart, kan du tro; som skremmer hvem det skal være.

Det overrasker meg ikke om du strever selv, når du legger for dagen en slik likegyldighet angående kvinners utfordringer. Du evner ikke å se at for en kvinne er det ikke lykke på jord å få vite at x antall menn bare vil ligge med henne, spesielt ikke hvis hun har opplevd dårlige ting fra menn(noe som gjelder svært mange kvinner.) For henne er det å bli elsket og kunne elske som er lykken.

På de mer seriøse datingtjenestene er kvinner faktisk i flertall blant brukerne. Men hvis du bare henger på datingtjenester med fokus på sex, er menn i flertall. Hva sier dette vel ikke om forskjeller i verdier og prioriteringer, for ikke å snakke om kvinnesyn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en veldig trangsynt mening. Hva får deg til å tro at menn vil ha de superpene damene ? Ja ligge med de i hvert fall. Alle må vel jobbe hardt for å få en partner og at det skal vare. Det gjelder begge kjønn. Man må ikke være pen for å få en flust med menn til å jage deg... de liker andre egenskaper også. Synes det er en gammeldags holdning å forvente at menn skal kaste seg etter deg mens du bare står og ligger som en potetsekk... det er like mye ditt ansvar. Det finnes menn som er interessere, men ikke viser det og venter kanskje på at du skal banke på døra hans. Er selv ung og prøver å ta vare på utseendet, men jeg kan ikke velge og vrake som jeg vil fordet, menn har vel egen fri vilje de også og faktisk så har de ikke alltid lyst til sex eller har faktisk ikke lyst på deg enda du er den peneste i verden.

Anonymkode: 5ebab...ca6

Mitt problem er at jeg aldri blir sjekket opp, da jeg var singel var det jeg som måtte vise interesse først, og ble ofte avvist. Har vært i et samboerskap før, og er nå gift, ingen av mennene har elsket meg viser det seg. Så nei, det er ikke bare bare når du er under gjennomsnittet pen og ikke får gjort noe med det (ikke overvektig, stygg hår eller sånt). 

Anonymkode: 82227...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...