AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #61 Skrevet 11. mai 2018 Vil tro at henvisningen er avslått med argumentasjonen om at dette oppfattes som lettere psykisk lidelse som skal håndteres i førstelinjetjenesten (fastlege, kommune, avtalespesialist),fordi det ikke oppfattes som behov for spesialisthelsetjenesten... Anonymkode: 81497...f11 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #62 Skrevet 11. mai 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Dps hjelper jo kun folk som HAR et liv, som har venner, som studerer, har jobb/mulighet for å komme seg ut i jobb. For det er jo sååå mye mer sammfunnsøkonomisk. Folk som sitter alene hver J*vla dag uten en dritt venner, uten noen, helt alene, nei de får ikke hjelp for de er det ikke håp for uansett Anonymkode: ded60...86f Tull! Jeg har ikke noe av det du nevner og er alvorlig syk og har gått på dps i årevis. Anonymkode: c6e9d...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #63 Skrevet 11. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil tro at henvisningen er avslått med argumentasjonen om at dette oppfattes som lettere psykisk lidelse som skal håndteres i førstelinjetjenesten (fastlege, kommune, avtalespesialist),fordi det ikke oppfattes som behov for spesialisthelsetjenesten... Anonymkode: 81497...f11 Mens den kommunale tjenesten er vant med å få pasientene via dps. Det er normalen hos oss og derfor fikk jeg avslag der også første gangen. Anonymkode: 2ddf4...2e7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #64 Skrevet 11. mai 2018 Må jeg bretter ut mitt hele liv om å få hjelp da? Anonymkode: 7762b...048
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #65 Skrevet 11. mai 2018 Jeg fikk også avslag, og maste på legen som maste på alt og alle. Fikk til slutt time hos en psykiater som jeg går til behandling hos og får snart frikort. Etter et halvt år med mas, venting og mye plager 😭 Anonymkode: 1d63d...f50
Gjest Chroma Skrevet 11. mai 2018 #66 Skrevet 11. mai 2018 22 timer siden, Duff skrev: Vi burde skrive våre historier ned på papir og sende hele bunka til helseministeren. Det er på tide å styrke psykiatrien. Skal de stramme inn på aap og ufør må de begynne i riktig ende og det er å skaffe skikkelig behandling til alle syke. Helt enig med deg, blir oppriktig sjokkert av alle historiene her! Noe må gjøres!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå