Gå til innhold

Ser dere ikke hva som skjer med Norge?!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Madame Butterfly skrev:

Det er jo sånne MC fyrer og baby plakater, og kattunger etc. Se på oss, vi er snille også, vi er ikke alle Hells Angels, liksom. 

Men om man ikke ønsker å bli oppfattet stereotypt, så trenger en ikke kle seg stereotypt. 

Om man kler seg, ter seg, ytrer seg på visse måter så blir man oppfattet deretter. Slik er livet. Joda, noen plakat kampanjer kan funke det, men det har begrenset verdi.

Jeg hadde ikke likt å møte en gjengi typisk nynazi uniform på gata. Jeg hadde heller ikke likt å møte en gjeng på gata, som ser ut som islamistiske ekstremister. 

Kanskje det er fordomsfullt, men det skremmmer meg at det er slike individer blandt oss. Jeg liker ikke at de er her, jeg liker ikke å bli minnet på at de finnes, og jeg liker ikke at det normaliseres og aksepteres, ved at hvermannsen ifører seg deres uniform. 

I beste fall er det poengløst, og provoserende. I verdtefsll er det et aktivt uttrykkk for ulovlige ideologier. 

Ulovlige ideologier vi i et sivilisert samfunn bør være opptatt av å ta avstand fra. Mulig en selv ikke legger annet i det, men man må ta hensyn til de som har berettiget grunn til å føle frykt pga det en gjør.

Nei, men man skal jo selvsagt få lov til det. Det er heller ikke slik at alle stereotype oppfatninger er riktige. Det finnes en stereotyp om at blondiner er dumme. Det er ikke automatisk noe mer sant av den grunn. Virkeligheten er at ikke alle mennesker kommer til å kunne passe inn. Det er rett og slett ikke mulig. Noen mennesker velger aa ikke foelge den stroemmen av standarder 'samfunnet' har satt. Det betyr ikke at man er satanister eller alt annet som folk gjoer det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mari Y skrev:

Jeg ville ikke vaert så sikker på at frihet for kvinner er bedre enn i Norge, akkurat. Russland har mye problemer med forfoelgelse av homofile. Og homohat og kvinneforrakt er ikke ukjent for å staa hverandre naer, sies det. At noen menn banket opp en person for å ha antastet en kvinne betyr ikke automatisk at det er lett å vaere kvinne i Russland 

Er det sikkert ikke. Russiske menn er nok noe annerledes enn norske. Men når jeg ser de norske mennene som finner seg russerdamer, så ender detnofte med at dama bestemmer hva han skal bruke penger på og genrelt gradvis begynner og styre alt. Er den norske mannen underdanig? Hvordan blir det med oss kvinner etter hvert da? Som igjen er underdanige den underdanige norske mannenen? Er vi i Norge er underdanig folkeslag? 

Det er behagelig og være her, men jeg føler det alltid er den norske sin oppgave å passe på seg selv i f.eks utlandet. Tror neppe utlendinger får høre at de må passe seg i Norge. Derimot tør tydeligvis mange å oppføre seg ufint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mari Y said:

Nei, men man skal jo selvsagt få lov til det. Det er heller ikke slik at alle stereotype oppfatninger er riktige. Det finnes en stereotyp om at blondiner er dumme. Det er ikke automatisk noe mer sant av den grunn. Virkeligheten er at ikke alle mennesker kommer til å kunne passe inn. Det er rett og slett ikke mulig. Noen mennesker velger aa ikke foelge den stroemmen av standarder 'samfunnet' har satt. Det betyr ikke at man er satanister eller alt annet som folk gjoer det til. 

Nei, er da enig i det 😊 

Jeg har levd en stund, og jeg har hatt ulike typer image opp gjennom årene. 

Jeg mener derimot at man må ta hensyn til andre mennesker. Det skader absolutt ikke, bare fordi man har rett til det, trenger man ikke gjøre det.

Man kan strekkke det litt lenger også. Man kan ikke velge å stå utenfor yrkeslivet, fordi man nekter å kle seg slik at man lett får et ansettelsesforhold. Man er nødt til å innrette seg det samfunn man lever i.

Skal fellesskapet måtte betale for det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Madame Butterfly skrev:

Det er jo sånne MC fyrer og baby plakater, og kattunger etc. Se på oss, vi er snille også, vi er ikke alle Hells Angels, liksom. 

Men om man ikke ønsker å bli oppfattet stereotypt, så trenger en ikke kle seg stereotypt. 

Om man kler seg, ter seg, ytrer seg på visse måter så blir man oppfattet deretter. Slik er livet. Joda, noen plakat kampanjer kan funke det, men det har begrenset verdi.

Jeg hadde ikke likt å møte en gjengi typisk nynazi uniform på gata. Jeg hadde heller ikke likt å møte en gjeng på gata, som ser ut som islamistiske ekstremister. 

Kanskje det er fordomsfullt, men det skremmmer meg at det er slike individer blandt oss. Jeg liker ikke at de er her, jeg liker ikke å bli minnet på at de finnes, og jeg liker ikke at det normaliseres og aksepteres, ved at hvermannsen ifører seg deres uniform. 

I beste fall er det poengløst, og provoserende. I verdtefsll er det et aktivt uttrykkk for ulovlige ideologier. 

Ulovlige ideologier vi i et sivilisert samfunn bør være opptatt av å ta avstand fra. Mulig en selv ikke legger annet i det, men man må ta hensyn til de som har berettiget grunn til å føle frykt pga det en gjør.

Hvordan er de alle MC-ere? Jeg kjenner ingen gotikere som driver med MC, og news flash: Ikke alle som ser ut som de er MC-ere driver med det heller. Kun fordi du er mann og har langt haar betyr ikke det at du er Bandidos-medlem 😂 

Nei, men det er ikke dermed sagt at det er noe galt i å gjoere det. Eller at fordommene er riktige av den grunn(det er de ikke). Dessuten hvor har du dette 'kle seg stereotypt' fra? Hvordan vet du at kleskoder ikke endrer seg hele tiden? 

Det hadde ikke jeg heller. Men det betyr ikke at alle snauskaller er nynazister. Eller at alle muslimer er islamister(ingen av delene er korrekt). At du personlig har en formening om at mennesker som ikke passer inn i ditt bilde er skumle, betyr ikke noedvendigvis at det stemmer. 

Hvordan er det provoserende, og hva er det du mener er provoserende? 

 

'Ulovlige ideologier' unnskyld meg, men jeg har aldri hoert om ideologier eller tankeretninger som er ulovlig i Norge. Hallo 😂? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Madame Butterfly skrev:

Nei, er da enig i det 😊 

Jeg har levd en stund, og jeg har hatt ulike typer image opp gjennom årene. 

Jeg mener derimot at man må ta hensyn til andre mennesker. Det skader absolutt ikke, bare fordi man har rett til det, trenger man ikke gjøre det.

Man kan strekkke det litt lenger også. Man kan ikke velge å stå utenfor yrkeslivet, fordi man nekter å kle seg slik at man lett får et ansettelsesforhold. Man er nødt til å innrette seg det samfunn man lever i.

Skal fellesskapet måtte betale for det? 

Man tar ikke mindre hensyn til mennesker bare fordi man ikke kler seg 'normalt'. 

Man kan fint ta hensyn til andre mennesker og kle seg slik man foeler for 😉. 

Og man kan fint tilpasse seg arbeidslivet, også, selv om man kler seg annerledes på fritiden. 

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Er det sikkert ikke. Russiske menn er nok noe annerledes enn norske. Men når jeg ser de norske mennene som finner seg russerdamer, så ender detnofte med at dama bestemmer hva han skal bruke penger på og genrelt gradvis begynner og styre alt. Er den norske mannen underdanig? Hvordan blir det med oss kvinner etter hvert da? Som igjen er underdanige den underdanige norske mannenen? Er vi i Norge er underdanig folkeslag? 

Det er behagelig og være her, men jeg føler det alltid er den norske sin oppgave å passe på seg selv i f.eks utlandet. Tror neppe utlendinger får høre at de må passe seg i Norge. Derimot tør tydeligvis mange å oppføre seg ufint. 

Bevis på at den norske mannen er kuet og hvor har du det fra at alle utledninger oppfoerer seg daarlig i Norge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mari Y skrev:

Bevis på at den norske mannen er kuet og hvor har du det fra at alle utledninger oppfoerer seg daarlig i Norge? 

Har aldri skrevet at alle utlendinger oppfører seg dårlig, men at det er noen. Noen gav uttrykk for å være sjokket over noe jeg skrev, og mente at alle flyktninger kommer fordi de rømmer fra krig. 

Så du er enig i at den norske mannen blir mer og mer kuet? Alle er jo ikke det selvfølgelig, men iansett om det er norsk kvinne eller mann som blir kjæreste med noen fra annen kultur eller annet land, så er det den norske som blir lidende. Skjer ofte i såfall. Nå mener jeg i de forhold der de er uheldige med partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Har aldri skrevet at alle utlendinger oppfører seg dårlig, men at det er noen. Noen gav uttrykk for å være sjokket over noe jeg skrev, og mente at alle flyktninger kommer fordi de rømmer fra krig. 

Så du er enig i at den norske mannen blir mer og mer kuet? Alle er jo ikke det selvfølgelig, men iansett om det er norsk kvinne eller mann som blir kjæreste med noen fra annen kultur eller annet land, så er det den norske som blir lidende. Skjer ofte i såfall. Nå mener jeg i de forhold der de er uheldige med partner.

Nei, jeg spoer om du har kilder på at den norske mann blir mer og mer kuet. Og når du hevder at mange utledninger toer aa oppfoere seg ufint, hvor har du det fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mari Y skrev:

Nei, jeg spoer om du har kilder på at den norske mann blir mer og mer kuet. Og når du hevder at mange utledninger toer aa oppfoere seg ufint, hvor har du det fra? 

Nei det står ikke i avisene om disse norske kvinnene og russerdamene deres :P var bare vitne selv. 

Jeg hører hva folk sier. Trenger selvfølgelig ikke å være sant alt av det, da enkelte liker å overdrive. Har ingen kilde på at norske menn er kuet, men ser det selv. Jeg vet om menn som i tillegg til sin jobb tar seg av alt stell hjemme, som matlaging og stell av barn fordi konen ikke gidder. Det som man kaller tøffel :) alle norske menn er selvfølgelig ikke slik. 

Dette med utlendinger, det er de som står for de fleste voldtekter. Har venninner som har jobbet med de og de møter sinnsykt dårlig respekt. 

Kan jo skje fra norske folk også dette, og jeg har jo truffet og har mange bekjente som er ikke-norske, så alle er absolutt ikke sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2018 den 22.14, Lothlorien- skrev:

Det er absolutt INGEN grunner til å ta imot ikke-vestlige innvandrere (spesielt muslimer), fordi:

De er en enorm byrde for samfunnet/skattebetalere. Bidrar mindre enn etniske nordmenn i arbeidsmarkedet, men bruker mer av trygdesystemet. Altså ikke bærekraftig.

Flere og flere jobber blir automatisert, vi lever i et avansert vestlig samfunn hvor teknologien kan gjøre mange oppgaver som ikke-vestlige innvandrere kunne gjort. Det er altså mindre og mindre behov for dem. Om vi hadde vært smarte, som f.ek.s Japan, ville vi kjørt en så og si null-innvandringslinje, og heller satset på teknologiske løsninger i arbeidsmarkedet - roboter og maskiner maser ikke om halalmat, tolk og voldtar heller ikke. MYE bedre løsning for samfunnet.

Ikke-vestlige innvandrere er som kjent overrepresentert i grov kriminalitet som voldtekter, mishandling, ran, tyveri etc. Store utgifter for samfunnet også her, både økonomisk og sosialt.

I skolene er ikke-vestlige elever overrepresentert blant elever som ikke klarer å henge med faglig, og lager også masse problemer med utagerende atferd. Morsmålsopplæring for mange -selv om de er født i Norge, enda en utgift altså.

Sosialt og kulturelt massevis av "utfordringer" (altså problemer!), mange nekter å tilpasse seg vårt samfunns uskrevne normer og regler, selv om de er født i Norge.

Du må være en av dem som har kommet nærmest den virkelige konkrete løsningen på dette forumet. Du er en ekte nasjonalist og kanskje til og med nasjonalsosialist. Det skal jeg ikke si, men det ser ut som du er på rett vei. Takk for det og all lykke til deg!

Hell skotta! Neida, en intern spøk på svensk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er internasjonal-sosialisme som er det nye problemet. Den hvite heterofile mannen er den nye jøden. Dem som ikke innretter seg etter det politisk korrekte narrativet blir forfulgt. Globalisme er den nye nasjonalsosialismen. Historien gjentar seg igjen. Det er alltid sånn. 

Og de radikale ideologene som kaller seg antifascister oppfører seg NØYAKTIG som fascistene gjorde. De kaller normale mennesker nazister, som åpenbart ikke er det. Alle destruktive krefter oppstår alltid i ny innpakning. De forteller aldri sine ekte intensjoner. Hitler lurte alle.

Det er så viktig at vi nordmenn nå klarer å inngå en ramsalt og ærlig dialog nå. Om innvandring, globalisme, EU osv. Vi må slutte å demonisere hverandre, og begynne å høre på hverandre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, KimKamTang skrev:

Det er internasjonal-sosialisme som er det nye problemet. Den hvite heterofile mannen er den nye jøden. Dem som ikke innretter seg etter det politisk korrekte narrativet blir forfulgt. Globalisme er den nye nasjonalsosialismen. Historien gjentar seg igjen. Det er alltid sånn. 

Og de radikale ideologene som kaller seg antifascister oppfører seg NØYAKTIG som fascistene gjorde. De kaller normale mennesker nazister, som åpenbart ikke er det. Alle destruktive krefter oppstår alltid i ny innpakning. De forteller aldri sine ekte intensjoner. Hitler lurte alle.

Det er så viktig at vi nordmenn nå klarer å inngå en ramsalt og ærlig dialog nå. Om innvandring, globalisme, EU osv. Vi må slutte å demonisere hverandre, og begynne å høre på hverandre.  

Dialog-politiet med Støre i spissen er på pletten? Du har ikke forstått noen ting som helst. Å sammenligne globalisme med nasjonalsosialisme er ikke mulig, selv fra venstresiden. Eller? Kanskje det nye trikset i bukselumma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Z.Z skrev:

Dialog-politiet med Støre i spissen er på pletten? Du har ikke forstått noen ting som helst. Å sammenligne globalisme med nasjonalsosialisme er ikke mulig, selv fra venstresiden. Eller? Kanskje det nye trikset i bukselumma.

Uff, nei. Er ikke fra dialog-politiet, og krigsforbryteren Støre er epic fail til miksepulten blir rød rød rød. Men jeg mener at globalisme/internasjonal sosialisme er den nye "nasjonalsosialismen". Og den hvite mann er den nye styggedommen.

Tror kanskje du misforstå litt. Om du ikke gjorde det, så er det greit det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, KimKamTang skrev:

Uff, nei. Er ikke fra dialog-politiet, og krigsforbryteren Støre er epic fail til miksepulten blir rød rød rød. Men jeg mener at globalisme/internasjonal sosialisme er den nye "nasjonalsosialismen". Og den hvite mann er den nye styggedommen.

Tror kanskje du misforstå litt. Om du ikke gjorde det, så er det greit det også. 

Greit nok, men du har en lang reise foran deg. Å ta avstand fra de samme folkene som vil deg vel er ikke greit på den "alternative høyresiden". Da kan du bare gi faen først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Z.Z skrev:

Greit nok, men du har en lang reise foran deg. Å ta avstand fra de samme folkene som vil deg vel er ikke greit på den "alternative høyresiden". Da kan du bare gi faen først som sist.

Lang reise foran meg? Jeg sier kun at jeg mener at globalisme er den nye nazismen. Og at den hvite heterofile mann er den nye jøden. Og at dem som vil begrense fri tale og alternative medier, fordi det er "støtende", minner om den opprinnelige fascismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese gjennom hele tråden, men disse grumsete holdningene som TS spyr ut er nesten litt latterlige. For det første så står vi overfor mye viktigere utfordringer enn dette såkalte vernet om en tenkt nasjonalistisk kulturarv. Who gives a fuck? Når menneskeheten vokser i alarmerende fart og forsøplet og utarmer jorden for ressurser. 

For det andre så baserer denne skrekkpropagandaen på en sci-fi dystopi om at den muslimske religionen og kulturen blir mer og mer ekstremistisk helt til hele verden må gå med niqab. Det er ikke sånn det fungerer. Har ikke historien lært oss noe? Ja, det kan virke som om det er tilfelle nå, men for bare 40 år siden gikk kvinnene i Teheran i miniskjørt. Og det er mange eksempler fra den muslimske verden som tyder på at det likså gjerne kan skje progressive endringer de neste tiårene. 

I mellomtiden så er 4% av befolkningen i Norge muslimer. Ingen tar over noe som helst. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, BiancaWhite skrev:

Nei det står ikke i avisene om disse norske kvinnene og russerdamene deres :P var bare vitne selv. 

Jeg hører hva folk sier. Trenger selvfølgelig ikke å være sant alt av det, da enkelte liker å overdrive. Har ingen kilde på at norske menn er kuet, men ser det selv. Jeg vet om menn som i tillegg til sin jobb tar seg av alt stell hjemme, som matlaging og stell av barn fordi konen ikke gidder. Det som man kaller tøffel :) alle norske menn er selvfølgelig ikke slik. 

Dette med utlendinger, det er de som står for de fleste voldtekter. Har venninner som har jobbet med de og de møter sinnsykt dårlig respekt. 

Kan jo skje fra norske folk også dette, og jeg har jo truffet og har mange bekjente som er ikke-norske, så alle er absolutt ikke sånn. 

Det er faktisk ikke blitt bevist at de fleste voldtekter er begått av utledninger. 

 

Men det er jo bra du innser at ikke alle utledninger er slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.5.2018 at 8:29 PM, AnonymBruker said:

Hva tenker folk på Kvinneguiden rundt dette? Rundt fremtiden til landet vårt? Vi er i ferd med å bli invadert, om vi ikke allerede har blitt det uten at vi merker det. Bit for bit kaster vi vekk vår kristne kultur, og vår kultur generelt. Flere og flere barnehager/skoler "forbyr" julefeiring. Aldri mer å gå til skolegudstjeneste for våre barn, nei. Det begynte jo i det små da vi byttet ut KRL til RLE. Ikke et stort problem, på mange måter bra, men, se hva som skjer nå. Sylvi Listhaug blir hetset for å gå med kors. Vi nordmenn blir sett på som kveg for slaktebenken, og livmorer for Islam. Vantro, det er visst det vi er. Ute i gatene jaller det med ekko, på arabisk. Når jeg går fra jobb på kvelden er det ofte at jeg ikke ser en eneste nordmann. Bare innvandrere og flyktninger. De få av oss som har begynt å våkne opp og ser hva som er i ferd med å skje, vi blir kalt rasister. Norske verdier er jo religionsfrihet blant annet! Men SE hva som er i ferd med å skje! Nordmenn får skreket etter seg at de er "white trash"  når de prøver å ha en hyggelig dag i storbyen Oslo. Er det DETTE dere kaller norske verdier?!

Ett eksempel: https://theoldcontinent.eu/fckswds/

Og ett til: https://nyheteridag.se/video-har-slass-pensionarer-med-ungdomsgang-i-lysekil/

http://www.gp.se/av/Joakim Lamotte Joakim Lamotte har mye som er verdt å lese. 

Vi må begynne å se hva som skjer i Sverige. Hvor ekstremt trangsynte folk er. Mange av oss nekter jo blankt å se sannheten. Men til dere andre kvinner.. Det er VI som kommer til å måtte brukes som avlsdyr om ting skulle eskalere. Og det er bare et tidsspørsmål før dette faktisk skjer. 

Jeg velger å ikke få barn for eksempel, fordi jeg er redd ting ikke er som vi er vant til om 20 år. Jeg blir ikke sjokkert om jeg må gå i niqab om få år. Og det er bare én av få ting som kommer til å skje. Ektemenn, fedre, kjærester? Gled dere til at de blir drept og torturert, med deres blod på hendene. Imens dere (og jeg) blir voldtatt og prevensjon forbys  (Jeg snakker til de som ikke ønsker å åpne øynene og se sannheten, ikke alle andre selv om jeg virker krass nå - men folk MÅ begynne å åpne øynene snart, før det er alt for sent. Hvis det ikke allerede er det). Vet dere feks. at IS sender med terrorister blant flyktingstrømmene? Hvis dere vet, men fortsatt velger å beholde skylappene på.. Ja, da fortjener dere alt som kan måtte skje med dere. 

Våre forfedre fra motstandsbevegelsen mot tyskerne, vil jeg tro snur seg i graven nå. For hva har de kjempet for? Ingenting!! DETTE ER TAKKA DE FÅR!! De kunne like gjerne latt være. Da hadde kanskje Tyskland vunnet, og vi kunne i det minste beholdt vår frihet til å gå i de klærne vi selv ønsker, uten å bli steinet til døde. 

For alt vi elsker og alt vi er.. Hele frasen begynner å bli komisk med tanke på hvor lite alvor nordmenn flest legger i dette uttrykket. 

Jeg er lei meg for å si det, og det gjør vondt langt inn i hjerterota, men dette er sannheten. Jeg SKAMMER meg over å være norsk. Så naive vi VELGER å være, fortjener vi å bli både voldtatt, steinet og torturert. Ikke mye stolthet og patriotisme igjen i dette landet, desverre. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Kunne f ikke vært mer enig. Sauer hele gjengen, ingen tør å si ifra om en dritt! Man bare tar imot men tør ikke si noe tilbake, nordmenn er FEIGE og redde!!! Vi må begynne å si imot, og heller ta imot et slag i trynet eller to. Men da har de hvertfall fått se at vi ikke er redd! Det gjør jeg hvertfall, sier imot og ifra om det er noe som oppstår

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, XaoS skrev:

Orker ikke lese gjennom hele tråden, men disse grumsete holdningene som TS spyr ut er nesten litt latterlige. For det første så står vi overfor mye viktigere utfordringer enn dette såkalte vernet om en tenkt nasjonalistisk kulturarv. Who gives a fuck? Når menneskeheten vokser i alarmerende fart og forsøplet og utarmer jorden for ressurser. 

For det andre så baserer denne skrekkpropagandaen på en sci-fi dystopi om at den muslimske religionen og kulturen blir mer og mer ekstremistisk helt til hele verden må gå med niqab. Det er ikke sånn det fungerer. Har ikke historien lært oss noe? Ja, det kan virke som om det er tilfelle nå, men for bare 40 år siden gikk kvinnene i Teheran i miniskjørt. Og det er mange eksempler fra den muslimske verden som tyder på at det likså gjerne kan skje progressive endringer de neste tiårene. 

I mellomtiden så er 4% av befolkningen i Norge muslimer. Ingen tar over noe som helst. 

Det litt spesielle er jo at det mange hevder er såkalt 'norske verdier' er egentlig ikke norske i det hele tatt. "#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av de som bagatelliserer Islam, de har ikke forstått hvilken råte det systemet er på enhvert land. Bare seg alle land med hovedsaklig Islam som religion, det er skittland som borgerene rømmer fra. De ønsker heller å bo i "ugudelige" Norge enn å flytte tilbake til sitt hjemland med alt de kan ønske seg av Islam, regelverk, lover, kvinneundertrykkelse og ellers fattigdom.

Ikke de smarteste knivene i skuffen disse muslimene. Snakker med 2 tuner gjør de også. La oss håpe det finnes litt visdom. Jeg skal be for de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...