Pøbelkråka Skrevet 4. mars 2020 #3421 Del Skrevet 4. mars 2020 Så mager hun er blitt 😭 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 4. mars 2020 #3422 Del Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, Pøbelkråka skrev: Så mager hun er blitt 😭 Enig. Vet ikke hvorfor, men jeg har en liten magefølelse på hva det kan skyldes.. 😔 hint: tegn og symptomer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. mars 2020 #3423 Del Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, Pøbelkråka skrev: Så mager hun er blitt 😭 Hvor ser du det? Trodde hun hadde sluttet m SoMe jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 4. mars 2020 #3424 Del Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, cerruti skrev: Hvor ser du det? Trodde hun hadde sluttet m SoMe jeg. Hun legger vel ut på Instagram ganske jevnlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 4. mars 2020 #3425 Del Skrevet 4. mars 2020 23 minutter siden, KaBom skrev: Hun legger vel ut på Instagram ganske jevnlig? Nei, hun er ganske lite aktiv for tiden. Første gang på lenge jeg har sett hun har lagt ut noe i story, i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 4. mars 2020 #3426 Del Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, cerruti skrev: Hvor ser du det? Trodde hun hadde sluttet m SoMe jeg. Instastory. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 5. mars 2020 #3427 Del Skrevet 5. mars 2020 Her er porteføljen hennes: https://www.premium-models.com/kris-bo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 5. mars 2020 #3428 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Rubella skrev: Her er porteføljen hennes: https://www.premium-models.com/kris-bo Den stilen hennes, og sveisen, er det innafor å si at jeg ikke synes noe om den? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 5. mars 2020 #3429 Del Skrevet 5. mars 2020 10 timer siden, Lirah skrev: Nei, hun er ganske lite aktiv for tiden. Første gang på lenge jeg har sett hun har lagt ut noe i story, i dag. Okei, jeg har sett flere stories siste uka. Kanskje vi legger ulike ting i begrepet «aktiv». 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. mars 2020 #3430 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, OppNedPåAlt skrev: Den stilen hennes, og sveisen, er det innafor å si at jeg ikke synes noe om den? Ikke så fan jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 5. mars 2020 #3431 Del Skrevet 5. mars 2020 Hun kler lang lugg veldig godt! Og hun har hinsides flotte trekk i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonflower__ Skrevet 5. mars 2020 #3432 Del Skrevet 5. mars 2020 3 hours ago, OppNedPåAlt said: Den stilen hennes, og sveisen, er det innafor å si at jeg ikke synes noe om den? Det er jo ikke hennes stil og sveis. En modell bestemmer i liten grad utseendet, klær og fotostil selv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 5. mars 2020 #3433 Del Skrevet 5. mars 2020 Er jeg den eneste som synes at KU ligner på en ung Sigourney Weaver, nærmere sagt rolletolkningen hennes som Ripley i Alien-filmen (som forøvrig var helt kick-ass bra!)? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 7. mars 2020 #3434 Del Skrevet 7. mars 2020 På 5.3.2020 den 19.28, Pjolterbeist skrev: Er jeg den eneste som synes at KU ligner på en ung Sigourney Weaver, nærmere sagt rolletolkningen hennes som Ripley i Alien-filmen (som forøvrig var helt kick-ass bra!)? Ja med den siste sveisen gjør hun virkelig det 😀 Kanskje hun er norges neste action stjerne? 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 7. mars 2020 #3435 Del Skrevet 7. mars 2020 18 hours ago, Castor Troy said: Ja med den siste sveisen gjør hun virkelig det 😀 Kanskje hun er norges neste action stjerne? 😎 Det hadde jo vært morsomt da. Og jeg tror KU kan nå veldig langt - uansett hva hun velger for en levevei. Uansett ønsker jeg henne hell og lykke. Hun fremstår som et menneske med både hjerte og hjerne på rett plass. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. mars 2020 #3436 Del Skrevet 8. mars 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 8. mars 2020 #3437 Del Skrevet 8. mars 2020 På 5.3.2020 den 9.54, OppNedPåAlt skrev: Den stilen hennes, og sveisen, er det innafor å si at jeg ikke synes noe om den? Enig. Men! Privat er hun en helt nydelig jente!! Man får nok ikke de store modelloppdragene med å være søt 😏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 9. mars 2020 #3438 Del Skrevet 9. mars 2020 På 5.3.2020 den 9.54, OppNedPåAlt skrev: Den stilen hennes, og sveisen, er det innafor å si at jeg ikke synes noe om den? Ekstremt stygg sveis!! Hvorfor har hun gjort dette? Ser jo skamklipt ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 9. mars 2020 #3439 Del Skrevet 9. mars 2020 9 timer siden, Clara80 skrev: Ekstremt stygg sveis!! Hvorfor har hun gjort dette? Ser jo skamklipt ut. Handler om øyet som ser. Jeg syns hun kledde lang lugg best, men om hun trives med så kort lugg så er det helt greit. Hun har nok klipt seg så kort pga modelloppdrag eller fordi hun ønsker det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 9. mars 2020 #3440 Del Skrevet 9. mars 2020 11 timer siden, Clara80 skrev: Ekstremt stygg sveis!! Hvorfor har hun gjort dette? Ser jo skamklipt ut. Sånn er moten nå for vakre unge jenter i store byer som skal ha det hippeste av det hippe, hadde aldri slengt meg på den trenden selv 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå