Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte Kristine skikkelig godt før, helt til hun ble sammen med Fabian. Stakkar jente, han har jo ødelagt og forandret henne helt!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og som hun sier selv, hun har ikke vært forelska før og har ikke hatt kjæreste før. Ikke rart hun ikke gjennomskuer han, slik alle andre gjør :( 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tilbakemeldingene hun får ang. herr Raw.. Både da han visstnok hooka med ei dame på fest og da han holdt rundt ei annen på øya. Ingen røyk uten ild. Ikke skyld på at folk er misunnelige, jeg tror de fleste ikke villet tatt i han med ei ildtang engang. Det er så sinnsykt synd at hun ikke skjønner at han er en player og en fuckboy når SÅ mange forteller henne det! Tenk hvor mange fantastiske, trofaste gutter det finnes der ute, som ville gitt venstrearmen for ei som Kristine? Hun virker som en oppegående og søt jente. Vakker er hun også. Off.

Men, erfaringsmessig så må man kysse noen frosker før prisen kommer. Vi har alle vært der, unge og naive. Jeg tror nok dette vil gå sin gang, som det gjør med de fleste :)

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun har sluttet og drikke hvert sekund og en halv dag etterpå sitter hun og drikker Whisky rett fra flaska på toget

Nå mistet den forbindelsen med et agentur på grunn av rykter om dop, så det er kanskje disse som er på "Bloggerne". Hva ofrer man ikke for mannen i sitt liv

Endret av Miranda16
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev i en kommentar på IG i helgen at hun drar til Førde til helgen. Tror det blir bra for henne, er vel nesten et år siden hun var der sist (juletider)?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, gobbledigook said:

Hun skrev i en kommentar på IG i helgen at hun drar til Førde til helgen. Tror det blir bra for henne, er vel nesten et år siden hun var der sist (juletider)?

Stemmer. Er snart et år siden. Hun trenger å komme hjem til røttene en stund. 

Trist å se at en så oppegående jente som K. kan falle så langt ned bare på grunn av feil kjæreste. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Speedmaster skrev:

Stemmer. Er snart et år siden. Hun trenger å komme hjem til røttene en stund. 

Trist å se at en så oppegående jente som K. kan falle så langt ned bare på grunn av feil kjæreste. 

Jeg spurt her inne før og jeg spør igjen:

HVA er det som gjør Kristine Ullebø til en så oppegående jente som det stadig nevnes?!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

HVA er det som gjør Kristine Ullebø til en så oppegående jente som det stadig nevnes?!

Det lurer jeg også på..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kommer jo tydelig frem i Bloggerne at forandringene det siste året ikke utelukkende er pga F.

Som det kan fremkomme som her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tjukk Norris skrev:

I årene før hun flyttet til Oslo hadde hun alltid et stort fokus på skole på bloggen, og gjorde det alltid klart at det å gjøre det bra på skolen var viktig. Innleggene hennes om motivasjon (til skole) og læringsstrategier hjalp mange, tror jeg.

Ellers er det kanskje fordi hun også har hatt mye fokus på natur (gå turer i fjellet osv), og har ikke vært den typiske bloggeren med dyre merkevesker og klær.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Så nettopp klipp fra bloggerne der Kristine og Fabian snakker dagen etter festen der han prøvde seg på en annen jente. Stakkars, stakkars Kristine. Hun er reflektert og oppegående, men hun er bare så sykt forelsket i han slesken som behandler henne skikkelig dårlig. Han sitter og bortforklarer at han ålte seg inn på venninnen hennes. En ekte mann og kjæreste gjør ikke sånt! Vet jo at dette kommer til å bli slutt på et tidspunkt, men har lyst å bare riste henne og si at det finnes bra menn der ute som behandler damer som dronninger og at det fortjener hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver hun og viser frem brystvortene sine hele tiden egentlig? Jeg sjekket bloggen på grunn av en kommentar i en annen tråd, og hun flasher jo som verst.

Sex selger, antar jeg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.10.2017 den 10.21, orfeus skrev:

Hun drømmer om å være modell, noe hun øyeblikkelig er for gammel til, så det haster litt med den saken. Studere kan hun gjøre senere, eller hun kan ramle helt i rosabloggfella og venne seg til en livsstil som er totalt ødeleggende for intellektet. 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun begynner å bli for gammel? Er jo mange modeller som er eldre enn Kristine. Kendall Jenner og Gigi Hadid f.eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bottega skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor hun begynner å bli for gammel? Er jo mange modeller som er eldre enn Kristine. Kendall Jenner og Gigi Hadid f.eks.

Hun er jo ikke for gammel på langt nær, men at byråene vforetrekker at man er mellom 14 og 20 år. Den idelle alderen er rundt 15-17 år gor jenter og 16 og 20 for gutter. Så sånn sett, så begynner det jo haste litt for henne om hun har ambisjoner om å være motemoll hos de store byråene og designerene, og ikke «bare» reklamemodell her hjemme.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18/09/2017 den 14.40, Christy89 skrev:

Hun er ung og naiv. Tipper familie og venner har advart henne flere ganger, men som mange unge gjør, så forsvarer hun han :(

Ja, vi har vel alle vært der selv, dessverre. Jeg har også forsvart drittsekker i blind forelskelse. Håper hun kvitter seg med den eklingen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 hours ago, Bottega said:

De er to år eldre enn henne, og har holdt på noen år. Mtp den ideelle alderen byråene ønsker burde hun komme i gang veldig snart. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tafatt å sitte på GMN og fortelle hvor stygt det er å bodyshame,at hun opplever det selv daglig.. for så å nettopp bodyshame andre bloggere!

Er det mulig..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Tafatt å sitte på GMN og fortelle hvor stygt det er å bodyshame,at hun opplever det selv daglig.. for så å nettopp bodyshame andre bloggere!

Er det mulig..

Hva er bodyshame for noe? Beklager at jeg spør, men jeg er ikke så god i det nye,norske språket

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, jentekvinne skrev:

Så nettopp klipp fra bloggerne der Kristine og Fabian snakker dagen etter festen der han prøvde seg på en annen jente. Stakkars, stakkars Kristine. Hun er reflektert og oppegående, men hun er bare så sykt forelsket i han slesken som behandler henne skikkelig dårlig. Han sitter og bortforklarer at han ålte seg inn på venninnen hennes. En ekte mann og kjæreste gjør ikke sånt! Vet jo at dette kommer til å bli slutt på et tidspunkt, men har lyst å bare riste henne og si at det finnes bra menn der ute som behandler damer som dronninger og at det fortjener hun!

Men han har jo vist henne hele Oslo må du skjønne🙄 Da kan hun visst ikke gå der hun har vært med han. 

Uff... hun er ung - veldig ung i tankegangen når det kommer til kjærlighet. Om 5 år kommer hun til å se tilbake på dette og lure på hva i all verden hun drev med. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...