Mynona Skrevet 19. september 2017 #2081 Skrevet 19. september 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Mynona, mod.
fitnessjenta Skrevet 19. september 2017 #2082 Skrevet 19. september 2017 39 minutter siden, LeilaS skrev: Jeg hadde faktisk KREVD at han ikke drakk seg så full (siden han ikke klarer å styre seg) og klarer han ikke å begrense alkoholinntaket, så får han slutte å drikke "Men jeg husker ikke navnet hennes" Eh, skal det liksom være til trøst?! Likte faktisk svaret hennes med at "hvis jeg hadde pult noen mens jeg var full, så hadde det vært greit hvis jeg ikke husket navnet hans" hun sier ihvertfall fra, det skal hun ha. Men blir for dumt at hun ikke dumper han, vi vet jo at det ikke var siste gangen. 22
Sh999 Skrevet 19. september 2017 #2083 Skrevet 19. september 2017 Huff, noen må frigjøre henne fra den slasken der! Det gjør vondt å se på rett og slett. 6
Gjest Fjelldronning Skrevet 20. september 2017 #2084 Skrevet 20. september 2017 Jeg eren voksen dame, som har lest her inne på kg om Kristine og Fabian. Jeg har tenkt at det dere skriver ikke er sang. Jeg har nå sett de to første eps av bloggerne, og er mildt sagt skjokkert over Fabian! For en usmakelig og barnlig gutt. Gutt, ikke mann! Å behandle kjæresten sin så dårlig, på bursdagen hennes at på til, det er overhodet ikke greit! Jeg kjenner at jeg blir så irritert over måten han oppfører seg på. Er redd for at han bare bruker henne, sånn han kan bli kjendt. Kjærlighet gjør blind? Det er værtfall helt sikkert! Hvorfor snakker han engelsk? Har han engelske foreldre? Jeg håper Kristine finner seg en ordentlig og hyggelig mann, i stedet for Fabian. Uff. Bare uff!
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 20. september 2017 #2085 Skrevet 20. september 2017 Det var så inn i hampen sykt kleint å se på den episoden med bursdagen hennes... herregud. Foreldrene hennes må føle seg skikkelig "stolt" .. chiiiizus
J.. Skrevet 20. september 2017 #2086 Skrevet 20. september 2017 Dagens episode ga meg nesten åndenød! Den forbanna kleine engelsken de prater seg i mellom absolutt hele tiden er såååå kleeeeeein! 7
Honey Dew Skrevet 20. september 2017 #2087 Skrevet 20. september 2017 11 timer siden, miramis skrev: Og nå brenner de penger på bålet ("fuck capitalism" kommer fra en bi-slask og en blogger?). Fyllekjører også, hun lå ut en snap tidligere av sjåføren som shottet Håper hun leverte snappen til politiet 2
Honey Dew Skrevet 20. september 2017 #2088 Skrevet 20. september 2017 11 timer siden, miramis skrev: Og nå brenner de penger på bålet ("fuck capitalism" kommer fra en bi-slask og en blogger?). Fyllekjører også, hun lå ut en snap tidligere av sjåføren som shottet Så utrolig egoistisk og smakløst. Istedet for å brenne pengene, burde de heller gitt pengene til f eks Bymisjonen, Sykehusklovnene eller andre veldedige organisasjoner 18
borifrankrike Skrevet 20. september 2017 #2089 Skrevet 20. september 2017 22 minutes ago, Honey Dew said: Så utrolig egoistisk og smakløst. Istedet for å brenne pengene, burde de heller gitt pengene til f eks Bymisjonen, Sykehusklovnene eller andre veldedige organisasjoner Egoistisk og smakløs er han jo alltid uansett, så forundrer meg ikke at han finner på slikt tull. 7
Unika Skrevet 20. september 2017 #2090 Skrevet 20. september 2017 På så unge og usikre jenter så funker jo oppførselen hans fjell. Hun blir psykisk avhengig av hans bekreftelse siden hun får den bare sporadisk. Dette er jo i grunn enkel psykologi. Det er jo også derfor noen av sjekketriksene fra "the game" funker på slike jenter. Han får henne til å føle seg usikker og sjalu, og det igjen får henne til å bli enda mer avhengig av han. Skummelt opplegg, har vært i tilsvarende situasjon på hennes alder. Var knekt når det tok slutt, men herregud så ubetydelig han er i dag. Nå ser jeg jo veldig tydelig at JEG var tusen ganger bedre enn han. 26
J.. Skrevet 20. september 2017 #2091 Skrevet 20. september 2017 30 minutter siden, Honey Dew skrev: Så utrolig egoistisk og smakløst. Istedet for å brenne pengene, burde de heller gitt pengene til f eks Bymisjonen, Sykehusklovnene eller andre veldedige organisasjoner De tar vel neppe imot dollar? Tror ikke den engang var ekte,var vel mer ett (veldig smakløst..) statement. 3
LeilaS Skrevet 20. september 2017 #2092 Skrevet 20. september 2017 8 minutter siden, Unika skrev: På så unge og usikre jenter så funker jo oppførselen hans fjell. Hun blir psykisk avhengig av hans bekreftelse siden hun får den bare sporadisk. Dette er jo i grunn enkel psykologi. Det er jo også derfor noen av sjekketriksene fra "the game" funker på slike jenter. Han får henne til å føle seg usikker og sjalu, og det igjen får henne til å bli enda mer avhengig av han. Skummelt opplegg, har vært i tilsvarende situasjon på hennes alder. Var knekt når det tok slutt, men herregud så ubetydelig han er i dag. Nå ser jeg jo veldig tydelig at JEG var tusen ganger bedre enn han. Man kommer seg over det (tro det eller ei) men mange tror man ikke kommer til å klare seg uten han og de kommer aldri over han. De fleste unge jenter synes jo det er kjempe stas å være sammen med en litt eldre fyr. Synes det er så synd hun tenker hun ikke kommer over han hvis det blir slutt.Hun vil få det så mye bedre uten han. 2
Salka Skrevet 20. september 2017 #2093 Skrevet 20. september 2017 Gud bedre, for en fæl type! Tenk å behandle kjæresten sin så dårlig, fy faen jeg blir så sint. Stakkars jente som er oppover ørene forelsket i den slasken. Og den engelsksnakkingen er vel sikkert fordi norsk ikke kult nok for han? Jeg kjenner (dessverre) til den typen folk. Ubeskrivelig teit og harry. Jeg har ikke sett episoden, men må se den på sumo en dag, for nå tar nysgjerrigheten overhånd her! Har ikke sett en eneste episode av Bloggerne til nå, en episode må bli den første eller? 10
Unika Skrevet 20. september 2017 #2094 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, LeilaS skrev: Man kommer seg over det (tro det eller ei) men mange tror man ikke kommer til å klare seg uten han og de kommer aldri over han. De fleste unge jenter synes jo det er kjempe stas å være sammen med en litt eldre fyr. Synes det er så synd hun tenker hun ikke kommer over han hvis det blir slutt.Hun vil få det så mye bedre uten han. Ja, man kommer seg over det, heldigvis! :-) Dette vet jo voksne folk, synd man ikke vet/ser det når man er 20.. Da føles det jo som man vil elske personen for alltid. Hun vil selvfølgelig få det bedre med en annen, det er ikke normalt å krangle så mye som de gjør i begynnelsen av et forhold. Jeg har forøvrig vært sammen med samboeren min i tre år, vi har aldri kranglet, kun hatt en diskusjon eller to (!). Men nå respekterer vi hverandre da, det ligger vel noe der... 5
Honey Dew Skrevet 20. september 2017 #2095 Skrevet 20. september 2017 2 timer siden, J.. skrev: De tar vel neppe imot dollar? Tror ikke den engang var ekte,var vel mer ett (veldig smakløst..) statement. Det går jo an å sette dem inn på kto og gjøre dem om til norske kroner? 1
Christy89 Skrevet 20. september 2017 #2096 Skrevet 20. september 2017 16 minutter siden, Honey Dew skrev: Det går jo an å sette dem inn på kto og gjøre dem om til norske kroner? Ganske sikker på det går an. Tror jeg gjorde det for noen år tilbake da jeg hadde litt pund igjen 1
J.. Skrevet 20. september 2017 #2097 Skrevet 20. september 2017 13 minutter siden, Honey Dew skrev: Det går jo an å sette dem inn på kto og gjøre dem om til norske kroner? Som nevnt,den var mest sannsynlig fake og ikke verdt noen verdens ting. 2
Bersemor Skrevet 20. september 2017 #2098 Skrevet 20. september 2017 (endret) én dollar er ca ti kroner og man kan fint gå på BI og fortsatt være mot kapitalismen. Synes det begynner å bli veldig heksejaktstemning her inne nå. forsvarer på ingen måte oppførselen til KU og Raw men man kan faktisk ikke kritisere absolutt ALT de gjør. Å ta seg en øl/drink på fjellet er helt normalt. Å ta seg en drink i ukedagene er også helt normalt. Det er også helt normalt å ikke drikke. Ellers har jeg ikke troen på at fabian skjerper seg anytime soon. Å følge med på dette forholdet blir jo som å se et togkræsj i sakte film. Endret 20. september 2017 av Bersemor 8
Gjest Fjelldronning Skrevet 20. september 2017 #2099 Skrevet 20. september 2017 10 timer siden, Fjelldronning skrev: Jeg eren voksen dame, som har lest her inne på kg om Kristine og Fabian. Jeg har tenkt at det dere skriver ikke er sang. Jeg har nå sett de to første eps av bloggerne, og er mildt sagt skjokkert over Fabian! For en usmakelig og barnlig gutt. Gutt, ikke mann! Å behandle kjæresten sin så dårlig, på bursdagen hennes at på til, det er overhodet ikke greit! Jeg kjenner at jeg blir så irritert over måten han oppfører seg på. Er redd for at han bare bruker henne, sånn han kan bli kjendt. Kjærlighet gjør blind? Det er værtfall helt sikkert! Hvorfor snakker han engelsk? Har han engelske foreldre? Jeg håper Kristine finner seg en ordentlig og hyggelig mann, i stedet for Fabian. Uff. Bare uff! Beklager alle skrivefeilene mine
Gjest Zeitgeist Skrevet 20. september 2017 #2100 Skrevet 20. september 2017 Bruk av alkohol i reklame er ikke tillat, jf. innlegget "En ganske deilig mandag". Det er jo bare et par måneder siden bloggeren Caroline Berg Eriksen fikk refs for dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå