Gå til innhold

Kristine Ullebø

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Speedmaster skrev:

Sett utenfra er det ganske tydelig hvilken påvirkning F har på K. Hun endrer seg helt fra den selvsikre, oppegående jenta vi har sett før til en helt annen person,  som reagerer på hans minste vink, når hun er sammen med ham. 

Ganske trist å se, men K har en sterk personlighet, så med litt tid vil hun se dette selv, og blomstre igjen. 

Jeg håper Kristine våkner opp en dag. Hun tror jo at hun er ferdig utviklet og modnet i en alder av 20 år. Hun kommer til å se tilbake på dette om noen år og bli flau iver egen oppførsel - og hvordan hun lot Fabian behandle henne slik han gjør.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Gjest jentekvinne
Skrevet
8 timer siden, maomao skrev:

Jeg håper Kristine våkner opp en dag. Hun tror jo at hun er ferdig utviklet og modnet i en alder av 20 år. Hun kommer til å se tilbake på dette om noen år og bli flau iver egen oppførsel - og hvordan hun lot Fabian behandle henne slik han gjør.

Det forholdet K og F har er dessverre vanlig for veldig mange jenter. Mange som får hjertet sitt knust av drittsekker. Forskjellen er at K får lagt alt ut for hele Norges befolkning. Men jeg har troen på at hun kommer til å møte en ordentlig fin fyr en dag og hun bruker erfaringen med F på en god måte. 

Gjest Gillians
Skrevet

Ler meg i hjel av de patetisk-pompøse bildetekstene hun lirer av seg på instagram, som har ingenting med bildene å gjøre. Men forfriskende med noe litt annet enn det standardbloggerne byr på, da.
Syns hun har blitt penere og mer modellaktig, nesten litt overraska over at hun ikke har fått flere muligheter, virker ikke som om hun jobber særlig mye som modell?
Hvor høy er hun egentlig? Virker som om hun og Fabian er omtrent like høye, men han er kanskje veldig lav?
(Forstår overhodet ikke hva hun ser i han!)

Skrevet

Husker vi hadde norsk-lærere på ungdomsskolen som var bekymret for at engelsk skulle ta for mye plass i norsk språk.

De burde vise en episode med Fabian, til skrekk og advarsel, for elevene sine.

«Sånn kommer du til å fremstå hvis du snakker for mye engelsk.» 

• Liker 25
Gjest goldlion
Skrevet
På 7.10.2017 den 8.14, Corinne skrev:

Er han er parodi? Sorry men det blir bare for dumt... De virker begge så usannsynlig usikre på seg selv, nitrist å se på... :rodme:

Jeg har lurt litt på det samme, om han spiller en slik karakter for å skape underholdning og snakkis.

Skrevet

Ser på reprisen av bloggerne. Hun er på besøk hos P3, og får sprøstmålet: «Hvem er ditt største idol Kristine?». Hun tenker litt, før hun svarer: «Meg sjøl». Også ler hun det litt bort og later som om hun tøyser. Men jeg tror egentlig hun mener det 100 % seriøst 🙈

• Liker 11
Skrevet
21 minutter siden, Kris! skrev:

Ser på reprisen av bloggerne. Hun er på besøk hos P3, og får sprøstmålet: «Hvem er ditt største idol Kristine?». Hun tenker litt, før hun svarer: «Meg sjøl». Også ler hun det litt bort og later som om hun tøyser. Men jeg tror egentlig hun mener det 100 % seriøst 🙈

Hun forklarte jo hvorfor. Jeg syns det er en fin tankegang, jeg :-) 

• Liker 18
Skrevet
45 minutes ago, LizbethOsnes said:

Hun forklarte jo hvorfor. Jeg syns det er en fin tankegang, jeg :-) 

Enig. Likte også den. Føler mange leter etter feil hos K. Er mye å like hos henne:) 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Speedmaster skrev:

Enig. Likte også den. Føler mange leter etter feil hos K. Er mye å like hos henne:) 

Helt enig med deg, hun er en ordentlig skjønn jente :-) 

• Liker 5
Skrevet

Så i natt ble Kristine Ullebø truet av naboen med en øks ?! Lå og grein på Snapchat story pga traumer. Hun har fjernet det nå. 

K L E I N T.

• Liker 8
Skrevet
57 minutes ago, Tjukk Norris said:

Så i natt ble Kristine Ullebø truet av naboen med en øks ?! Lå og grein på Snapchat story pga traumer. Hun har fjernet det nå. 

K L E I N T.

Fortell! 

Skrevet (endret)

Fasinerende at man prioriterer å snappe når man blir, eller nettopp er blitt truet med øks. 

Endret av Perle
  • Liker 26
Skrevet

Og nå har de vinkveld og filmer testing av vibratorer i fanget

• Liker 1
Skrevet

Damnit at jeg ikke screenshotta.

først var det en snap av en politimann bakfra hvor hun skrev når naboen truer deg :))))

(eller noe lignende)

påfølgende snap som varte sikkert 5 minutter hvor hun ligger og storhulker og bare EG har seriøst ALDRI vært så redd for jævlig Huhu blabla å herregud bla bla griiin.

så syntes jeg det hele var litt morsomt og følte meg som en sadist.

det var vel det hele kort oppsummert;)

• Liker 16
Skrevet
11 timer siden, miramis skrev:

Og nå har de vinkveld og filmer testing av vibratorer i fanget

Hadde de det etter at politiet var der?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Escape skrev:

Var i går politiet var der vet ikke når de hadde vinkveld?

Skrevet
12 timer siden, Escape skrev:

Var vel kvelden etter tror jeg? Iallefall den kvelden jeg postet kommentaren. 

Skrevet
5 hours ago, miramis said:

Var vel kvelden etter tror jeg? Iallefall den kvelden jeg postet kommentaren. 

Tror det var etter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...