Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Turkis Sau skrev (1 time siden):

Hun flyttet til Danmark, fikk seg mann og barn, og driver med yoga. Hadde henne på insta en stund, men nå finner jeg henne ikke igjen.

Neimen, så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turkis Sau skrev (1 time siden):

Hun flyttet til Danmark, fikk seg mann og barn, og driver med yoga. Hadde henne på insta en stund, men nå finner jeg henne ikke igjen.

Haha, jeg leste dette svaret uten å lese hva som ble sitert først, og jeg trodde det var snakk om Kristine Ullebø og skjønte ingenting 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (47 minutter siden):

Haha, jeg leste dette svaret uten å lese hva som ble sitert først, og jeg trodde det var snakk om Kristine Ullebø og skjønte ingenting 😅

😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Annonse

Camilla_s skrev (1 time siden):

Lurer på hvor hun ble av og hvordan det går med henne.

Hun bor i Oslo,startet som renholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 29.8.2023 den 23.46):

Hun bor i Oslo,startet som renholder.

Vet du dette eller spøker du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (20 minutter siden):

Kristine vasker på barneskoler i Oslo. Skrev om det for en stund siden.

Hvem skrev det, hun? Trodde ikke hun hadde vært aktiv på sosiale medier på evigheter...

Høres ikke helt ut som modellkarrieren hennes har gått så bra om hun nå vasker. Eller kanskje hun bare ønsker seg vekk fra barnsjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelisabethh
missmcbeal skrev (22 timer siden):

Hvem skrev det, hun? Trodde ikke hun hadde vært aktiv på sosiale medier på evigheter...

Høres ikke helt ut som modellkarrieren hennes har gått så bra om hun nå vasker. Eller kanskje hun bare ønsker seg vekk fra barnsjen.

Det er publisert bilder på jodel, hun har startet AS som renholder. Mange som mener at hun studerer også men det vet jeg ikke sikkert. 

Vil tro hun frivillig har trukket seg tilbake og heller gjør «vanlige» ting. Hun kunne jo tjent godt på sosiale medier som tidligere modell og influenser hvis hun ville. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine jobber som renholder og studerer på universitetet. Hun har jobbannonse på en hjemmeside for renholder med sitt eget AS, fått mange fine tilbakemeldinger. Hun trakk seg helt tilbake og det var nok godt for henne. Hun hadde det nok ikke bra med eksen og etter forholdet tok slutt. Var vel først en stund etter hun kjøpte leiligheten på St.Haugen at hun trakk seg tilbake. 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eelisabethh skrev (57 minutter siden):

Det er publisert bilder på jodel, hun har startet AS som renholder. Mange som mener at hun studerer også men det vet jeg ikke sikkert. 

Vil tro hun frivillig har trukket seg tilbake og heller gjør «vanlige» ting. Hun kunne jo tjent godt på sosiale medier som tidligere modell og influenser hvis hun ville. 

Hun har jo tjent veldig bra. Kjøpte sin egen leilighet på St.Haugen i en alder av 22 (?) år, som var rimelig stor også. Hun klarer seg nok utmerket. 

Penger er ikke alt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovinello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovinello skrev (25 minutter siden):

Dette synes jeg det står enorm respekt av! 🙌🏻

Likerklikk, eksponering og #annonse er ikke alt her i livet.

Enig! Befriende og oppmuntrende å lese midt oppi alt influenser-mølet. 

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...