Justlooking Skrevet 25. juni 2018 #3241 Del Skrevet 25. juni 2018 Kanskje dobbeltmoralsk av meg, men vil mye heller se puppene hennes enn store ballong silikonpupper 😊 Hun har en flott og naturlig kropp, samme med annijor. Herlig å se ekte kropper synes jeg. I motsetning til et par andre som er fake fra topp til tå og elsker å vise seg fram. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. juni 2018 #3242 Del Skrevet 25. juni 2018 7 minutter siden, Justlooking skrev: Kanskje dobbeltmoralsk av meg, men vil mye heller se puppene hennes enn store ballong silikonpupper 😊 Hun har en flott og naturlig kropp, samme med annijor. Herlig å se ekte kropper synes jeg. I motsetning til et par andre som er fake fra topp til tå og elsker å vise seg fram. Klarer meg fint med å se andres pupper påkledd ute blant folk jeg,store som små,ekte som fake.. Jeg trenger rett å slett ikke å få de i fleisen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. juni 2018 #3243 Del Skrevet 25. juni 2018 Sant nok, men om man MÅTTE velge 👀🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 25. juni 2018 #3244 Del Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, Justlooking said: Sant nok, men om man MÅTTE velge 👀🙄 Ikke meningen å leke forumpoliti, men kan vi nå komme tilbake til å snakke om bloggen til KU, fremfor brystene hennes? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. juni 2018 #3245 Del Skrevet 25. juni 2018 Synes bloggen hennes er bra jeg. Ikke overdoser med reklamer og ganske variert 👍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. juni 2018 #3246 Del Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, Justlooking skrev: Synes bloggen hennes er bra jeg. Ikke overdoser med reklamer og ganske variert 👍 Ganske variert? Hun har jo kun 3 ulike temaer. Hvor ekstremt sinnsykt manisk lykkelig hun er. Disse hjertesukk innleggene om hvor dritt forholdet til F egentlig var. Og mat (eller nudler og løk,som det faktisk går i..) 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 28. juni 2018 #3247 Del Skrevet 28. juni 2018 On 6/25/2018 at 9:29 PM, J.. said: Ganske variert? Hun har jo kun 3 ulike temaer. Hvor ekstremt sinnsykt manisk lykkelig hun er. Disse hjertesukk innleggene om hvor dritt forholdet til F egentlig var. Og mat (eller nudler og løk,som det faktisk går i..) Ikke glem hennes overdrevne grimaser når hun skal lipsynce og hvor pen/hvor bra hun ser ut i ting 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. juni 2018 #3248 Del Skrevet 28. juni 2018 6 timer siden, Skilpadden skrev: Ikke glem hennes overdrevne grimaser når hun skal lipsynce og hvor pen/hvor bra hun ser ut i ting Ooooops ja den glemte jeg,men det foregår på snapchat! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. juni 2018 #3249 Del Skrevet 30. juni 2018 Liker bloggen jeg 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. juni 2018 #3250 Del Skrevet 30. juni 2018 På 25.6.2018 den 21.29, J.. skrev: Ganske variert? Hun har jo kun 3 ulike temaer. Hvor ekstremt sinnsykt manisk lykkelig hun er. Disse hjertesukk innleggene om hvor dritt forholdet til F egentlig var. Og mat (eller nudler og løk,som det faktisk går i..) Ja, enda en blogger som skal gå over til plantebasert kosthold. Skjønner ingenting ut av den der overdrevne fokuset på mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 30. juni 2018 #3251 Del Skrevet 30. juni 2018 På 25.6.2018 den 21.05, Justlooking skrev: Kanskje dobbeltmoralsk av meg, men vil mye heller se puppene hennes enn store ballong silikonpupper 😊 Hun har en flott og naturlig kropp, samme med annijor. Herlig å se ekte kropper synes jeg. I motsetning til et par andre som er fake fra topp til tå og elsker å vise seg fram. Ja du er dobbeltmoralsk. Fint at du ser det selv. Ekte og ekte, er vel mye selvsulting på gang... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. juni 2018 #3252 Del Skrevet 30. juni 2018 Hvorfor vil dere se en annen dames pupper for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 30. juni 2018 #3253 Del Skrevet 30. juni 2018 2 minutter siden, O.G. skrev: Hvorfor vil dere se en annen dames pupper for? Nettopp! Du skrev det med mindre ord en meg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. juni 2018 #3254 Del Skrevet 30. juni 2018 20 minutter siden, lille humla skrev: Nettopp! Du skrev det med mindre ord en meg 🙂 Det ble for mye for meg siden man ser pupper hver dag hvis man er dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. juni 2018 #3255 Del Skrevet 30. juni 2018 Jeg har intet behov for å se se andre jenters bryster men er nesten ikke til å unngå om man er innpå noens blogger. De liker å vise seg frem lettkledd, og da har jeg mer sans for en ekte enn en operert kropp. Så gammeldags og enkel er jeg 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 30. juni 2018 #3256 Del Skrevet 30. juni 2018 Jeg vil mye heller se hennes pupper enn de svære puppene til SE. Jeg synes Kristine har fine pupper 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. juni 2018 #3257 Del Skrevet 30. juni 2018 2 timer siden, Justlooking skrev: Jeg har intet behov for å se se andre jenters bryster men er nesten ikke til å unngå om man er innpå noens blogger. De liker å vise seg frem lettkledd, og da har jeg mer sans for en ekte enn en operert kropp. Så gammeldags og enkel er jeg 😊 2 timer siden, Snuppah00 skrev: Jeg vil mye heller se hennes pupper enn de svære puppene til SE. Jeg synes Kristine har fine pupper 🙂 Hjelpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 30. juni 2018 #3258 Del Skrevet 30. juni 2018 1 time siden, O.G. skrev: Hjelpes. Hva er det for noe? Problemer med at jeg synes hun har fine pupper? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 30. juni 2018 #3259 Del Skrevet 30. juni 2018 49 minutter siden, Snuppah00 said: Hva er det for noe? Problemer med at jeg synes hun har fine pupper? Dette er en prinsipiell diskusjon. Hvorvidt du synes KU har fine pupper eller ikke har ingenting med dette å gjøre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 30. juni 2018 #3260 Del Skrevet 30. juni 2018 29 minutter siden, Speedmaster skrev: Dette er en prinsipiell diskusjon. Hvorvidt du synes KU har fine pupper eller ikke har ingenting med dette å gjøre. Javel, men jeg må få lov til å si hun har fine pupper hvis jeg synes det uten dere skal reagere med å si hjelpes eller at det er prinsipiell diskusjon. Hun har fine pupper og da sier jeg det. Take it or leave it 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå