Solivagant Skrevet 24. september 2017 #2141 Del Skrevet 24. september 2017 Jeg tror denne jenten trenger en god klem. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. september 2017 #2142 Del Skrevet 24. september 2017 Tråden er ryddet for omtale av kropp og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 24. september 2017 #2143 Del Skrevet 24. september 2017 13 hours ago, Tjukk Norris said: Herrefuckingsgud jeg klarer ikke slutte mwd å le, dette ER jo Fabian. Ha ha ha ha, I know! :D Fantastisk! Til og med moovsa stemmer. Kanskje Fabian egentlig er en genial liveparodi? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 24. september 2017 #2144 Del Skrevet 24. september 2017 Det er Kjartan som parodierer Fabian😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 24. september 2017 #2145 Del Skrevet 24. september 2017 På 23.9.2017 den 20.48, Pearl2.0 skrev: Hva er greia med F og den engelsken? Det høres så dust ut!! Tydelig at K har tatt etter også🙈 får helt vondt når de snakker😆 Det virker som det er en blanding av at han innbiller seg at han er veldig flink i engelsk, og at han har sett litt for mye på film. Men ja, det er kjipt at hun tar etter. Jeg scrollet kjapt gjennom noen innlegg på bloggene deres i dag, og det virker som om det er mer enn bare engelsken hun tar etter han. Og det er jo enda verre. Hun trenger liksom ikke se opp til han og ha han som noe forbilde - hun er jo mye bedre enn han. Hadde hun bare innsett det selv. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 24. september 2017 #2146 Del Skrevet 24. september 2017 33 minutes ago, Daisy_B said: Det virker som det er en blanding av at han innbiller seg at han er veldig flink i engelsk, og at han har sett litt for mye på film. Men ja, det er kjipt at hun tar etter. Jeg scrollet kjapt gjennom noen innlegg på bloggene deres i dag, og det virker som om det er mer enn bare engelsken hun tar etter han. Og det er jo enda verre. Hun trenger liksom ikke se opp til han og ha han som noe forbilde - hun er jo mye bedre enn han. Hadde hun bare innsett det selv. Dette. Hva er greia med F og den engelsken? Han virker rimelig høy på seg selv. Og måten han behandlet K på i Bloggerne? K bør sikte mye høyere enn der hun er nå. Potensielt en kjempejente, men F trekker henne ned. Får håpe hun våkner opp snart. Er ikke F første kjæresten til K? Det forklarer i så fall en hel del. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 24. september 2017 #2147 Del Skrevet 24. september 2017 Hun er ganske ille med den engelsken selv også. Hun snakker plutselig engelsk med venninene sine også uten at F er tilstedet engang.. Hun virker veldig lett påvirkelig og hun er et klassisk offer for sånne gutter som F, som ikke anerkjenner andres følelser og latterliggjør dem slik at man selv tror man bare er teit. Da tenker jeg spesielt på hvordan han håndterte følelsesutbruddet hennes i bursdagen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 24. september 2017 #2148 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) 37 minutter siden, Speedmaster skrev: Dette. Hva er greia med F og den engelsken? Han virker rimelig høy på seg selv. Og måten han behandlet K på i Bloggerne? K bør sikte mye høyere enn der hun er nå. Potensielt en kjempejente, men F trekker henne ned. Får håpe hun våkner opp snart. Er ikke F første kjæresten til K? Det forklarer i så fall en hel del. Han har visst studert i England. Det står på Facebook-profilen hans. Endret 24. september 2017 av penny_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 24. september 2017 #2149 Del Skrevet 24. september 2017 6 minutter siden, penny_ skrev: Han har visst studert i England. Det står på Facebook-profilen hans. Det hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg fitnessjenta Skrevet 24. september 2017 Populært innlegg #2150 Del Skrevet 24. september 2017 8 minutter siden, penny_ skrev: Han har visst studert i England. Det står på Facebook-profilen hans. Det forklarer fortsatt ikke den dårlige Texas-amerikansken hans. 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 24. september 2017 #2151 Del Skrevet 24. september 2017 1 hour ago, Speedmaster said: Dette. Hva er greia med F og den engelsken? Han virker rimelig høy på seg selv. Og måten han behandlet K på i Bloggerne? K bør sikte mye høyere enn der hun er nå. Potensielt en kjempejente, men F trekker henne ned. Får håpe hun våkner opp snart. Er ikke F første kjæresten til K? Det forklarer i så fall en hel del. Jo, han er hennes første kjæreste. Dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ReinaSiete Skrevet 24. september 2017 Populært innlegg #2152 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) Jeg syns virker som at Fabian har veldig lyst til å bli kjendis, koste hva det koste vil. Det nærmeste han er kommet til målet sitt er omtalen han får for å være kjæresten til Kristine og debatten rundt hans væremåte/oppførsel på Kvinneguiden. Sistnevnte holder navnet hans relevant og han har funnet ut akkurat hvordan han skal holde det gående med å overdrive den kleine og teatralske oppførselen sin på sosiale medier og Bloggerne. Han har tross alt en tråd med sitt navn på Kvinneguiden - og dere vet hva man sier om det. Så å oppføre seg på en måte han vet irriterer folket på TV gir han den oppmerksomheten han vil ha, da han ikke ser ut til å ha noen andre åpenbare talenter. Dette har blitt hans sannsynlige smutthull til en potensiell D-kjendis verden. Jeg foreslår at tråden endrer navn til kun Kristine Ullebø. Endret 24. september 2017 av ReinaSiete 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. september 2017 #2153 Del Skrevet 25. september 2017 (endret) 11 timer siden, orfeus skrev: Det hadde jeg aldri trodd. Han har ikke studert akademiske fag, men drama eller musikk, så ganske overkommelig. Endret 25. september 2017 av Miranda16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. september 2017 #2154 Del Skrevet 25. september 2017 5 timer siden, Miranda16 skrev: Han har ikke studert akademiske fag, men drama eller musikk, så ganske overkommelig. Jeg tenkte også på den elendige engelsken, at han ikke har bedre uttale etter å ha bodd i England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. september 2017 #2155 Del Skrevet 25. september 2017 1 time siden, orfeus skrev: Jeg tenkte også på den elendige engelsken, at han ikke har bedre uttale etter å ha bodd i England. Kommer litt an på hvor lenge han har vært der og noen har ikke det såkalte språkøret så det virker som han totalt mangler dette. Nå prøver han å snakke med amerikansk aksent også og det er ikke alltid like lett å slå om en aksent hvis man er vant med å bruke en annen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. september 2017 #2156 Del Skrevet 26. september 2017 Han bør lære seg hvordan man merker reklameinnlegg i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. september 2017 #2157 Del Skrevet 27. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 29. september 2017 #2158 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Hvor er det blitt av fabeldyret? Lenge siden jeg har sett noe fra de sammen. Vet hun har bært én eller to netter i Paris, men i dagene før dette var hun også alene. Hun er btw hjemme igjen nå. Edit: ser han har lagt igjen en kommentar på det seneste IG-bildet hennes, så da er vel allt vel. Endret 30. september 2017 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 30. september 2017 #2159 Del Skrevet 30. september 2017 17 timer siden, Perle skrev: Hvor er det blitt av fabeldyret? Lenge siden jeg har sett noe fra de sammen. Vet hun har bært én eller to netter i Paris, men i dagene før dette var hun også alene. Hun er btw hjemme igjen nå. Edit: ser han har lagt igjen en kommentar på det seneste IG-bildet hennes, så da er vel allt vel. Hun skriver på bloggen at de var sammen i dag og natten før hun reiste til paris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maomao Skrevet 1. oktober 2017 #2160 Del Skrevet 1. oktober 2017 Hva skjedde med jusstudiet? Det er helt blåst at hun ikke startet der når hun først hadde kommet inn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå