Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 hours ago, Tjukk Norris said:

Herrefuckingsgud jeg klarer ikke slutte mwd å le, dette ER jo Fabian.

Ha ha ha ha, I know! :D Fantastisk! Til og med moovsa stemmer. Kanskje Fabian egentlig er en genial liveparodi?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 20.48, Pearl2.0 skrev:

Hva er greia med F og den engelsken? Det høres så dust ut!! Tydelig at K har tatt etter også🙈 får helt vondt når de snakker😆

Det virker som det er en blanding av at han innbiller seg at han er veldig flink i engelsk, og at han har sett litt for mye på film. Men ja, det er kjipt at hun tar etter.

Jeg scrollet kjapt gjennom noen innlegg på bloggene deres i dag, og det virker som om det er mer enn bare engelsken hun tar etter han. Og det er jo enda verre. Hun trenger liksom ikke se opp til han og ha han som noe forbilde - hun er jo mye bedre enn han. Hadde hun bare innsett det selv. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, Daisy_B said:

Det virker som det er en blanding av at han innbiller seg at han er veldig flink i engelsk, og at han har sett litt for mye på film. Men ja, det er kjipt at hun tar etter.

Jeg scrollet kjapt gjennom noen innlegg på bloggene deres i dag, og det virker som om det er mer enn bare engelsken hun tar etter han. Og det er jo enda verre. Hun trenger liksom ikke se opp til han og ha han som noe forbilde - hun er jo mye bedre enn han. Hadde hun bare innsett det selv. 

Dette. 

Hva er greia med F og den engelsken? Han virker rimelig høy på seg selv. Og måten han behandlet K på i Bloggerne? 

K bør sikte mye høyere enn der hun er nå. Potensielt en kjempejente, men F trekker henne ned. 

Får håpe  hun våkner opp snart. Er ikke F første kjæresten til K? Det forklarer i så fall en hel del.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ganske ille med den engelsken selv også. Hun snakker plutselig engelsk med venninene sine også uten at F er tilstedet engang.. Hun virker veldig lett påvirkelig og hun er et klassisk offer for sånne gutter som F, som ikke anerkjenner andres følelser og latterliggjør dem slik at man selv tror man bare er teit. Da tenker jeg spesielt på hvordan han håndterte følelsesutbruddet hennes i bursdagen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Speedmaster skrev:

Dette. 

Hva er greia med F og den engelsken? Han virker rimelig høy på seg selv. Og måten han behandlet K på i Bloggerne? 

K bør sikte mye høyere enn der hun er nå. Potensielt en kjempejente, men F trekker henne ned. 

Får håpe  hun våkner opp snart. Er ikke F første kjæresten til K? Det forklarer i så fall en hel del.

Han har visst studert i England. Det står på Facebook-profilen hans.

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Speedmaster said:

Dette. 

Jo, han er hennes første kjæreste. Dessverre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, orfeus skrev:

Det hadde jeg aldri trodd.

Han har ikke studert akademiske fag, men drama eller musikk, så ganske overkommelig. 

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Miranda16 skrev:

Han har ikke studert akademiske fag, men drama eller musikk, så ganske overkommelig. 

Jeg tenkte også på den elendige engelsken, at han ikke har bedre uttale etter å ha bodd i England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Jeg tenkte også på den elendige engelsken, at han ikke har bedre uttale etter å ha bodd i England.

Kommer litt an på hvor lenge han har vært der og noen har ikke det såkalte språkøret så det virker som han totalt mangler dette. Nå prøver han å snakke med amerikansk aksent også og det er ikke alltid like lett å slå om en aksent hvis man er vant med å bruke en annen

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det blitt av fabeldyret? Lenge siden jeg har sett noe fra de sammen. Vet hun har bært én eller to netter i Paris, men i dagene før dette var hun også alene. Hun er btw hjemme igjen nå.

Edit: ser han har lagt igjen en kommentar på det seneste IG-bildet hennes, så da er vel allt vel. 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Perle skrev:

Hvor er det blitt av fabeldyret? Lenge siden jeg har sett noe fra de sammen. Vet hun har bært én eller to netter i Paris, men i dagene før dette var hun også alene. Hun er btw hjemme igjen nå.

Edit: ser han har lagt igjen en kommentar på det seneste IG-bildet hennes, så da er vel allt vel. 

Hun skriver på bloggen at de var sammen i dag og natten før hun reiste til paris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...