dillyduzit Skrevet 20. mars 2017 #381 Del Skrevet 20. mars 2017 17 minutter siden, Piruette skrev: Må bare virkelig si at jeg syns broren hennes virker som en utrolig hyggelig type! Syns han er flink i måten han snakker til Kristine på når han er kritisk til det hun sier/gjør, og syns bare generelt at han fremstår som en vanvittig snill, behagelig og sympatisk fyr. Men har vel følelsen av at han har vært mye i skyggen av søstra si opp igjennom. Han er i mine øyne, det som gjør bloggerne bra. Han er absolutt fantastisk kul. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 20. mars 2017 #382 Del Skrevet 20. mars 2017 34 minutter siden, Piruette skrev: Må bare virkelig si at jeg syns broren hennes virker som en utrolig hyggelig type! Syns han er flink i måten han snakker til Kristine på når han er kritisk til det hun sier/gjør, og syns bare generelt at han fremstår som en vanvittig snill, behagelig og sympatisk fyr. Men har vel følelsen av at han har vært mye i skyggen av søstra si opp igjennom. Jeg har en god kompis som kjenner han, og har fått bekreftet at han er like god som det han blir fremstilt som på Bloggerne 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 20. mars 2017 #383 Del Skrevet 20. mars 2017 40 minutter siden, Piruette skrev: Må bare virkelig si at jeg syns broren hennes virker som en utrolig hyggelig type! Syns han er flink i måten han snakker til Kristine på når han er kritisk til det hun sier/gjør, og syns bare generelt at han fremstår som en vanvittig snill, behagelig og sympatisk fyr. Men har vel følelsen av at han har vært mye i skyggen av søstra si opp igjennom. Enig! Hun er heldig som har en sånn bror, han virker veldig fornuftig og grei type virker det som. Hvordan to søsken kan bli så tilsynelatende forskjelling da...? Kjenner ikke til Kristine annet enn gjennom serien, aldri lest bloggen, men hun fremstår ikke akkurat som en "dyp" person for å si det sånn, og dessuten virker hun veldig oppmerksomhetssyk (men det er man vel ofte som blogger 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. mars 2017 #384 Del Skrevet 22. mars 2017 På 12.3.2017 den 19.31, Linnm skrev: Det at en enkeltperson starter en egen tråd på kvinneguiden for diskutere forholdet til et kjærestepar og antar at den ene parten bruker den andre for eventuelt "fame", sier kanskje mer om "Tjukk Norris" enn Kristine og Fabian. La de leve det livet de ønsker, uten at enkelte personen skal dømme det de har sammen. Godt skrevet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. mars 2017 #385 Del Skrevet 22. mars 2017 På 13.3.2017 den 10.06, LeilaS skrev: Han virker litt desperat etter å bli kjendis. Se fleste tenker vel "Fabian hvem?" Denne tråden hjelper ham ironisk nok litt på vei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 22. mars 2017 #386 Del Skrevet 22. mars 2017 På 2017-03-18 den 21.36, ricecrispies skrev: 🙈🙈🙈😂 Spot on. På snap nyter han seg selv så vanvittig. Tror jeg har fått en ny favoritt etter Anne Brith 😁😁 Hva heter han på Snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 22. mars 2017 #387 Del Skrevet 22. mars 2017 3 minutter siden, Perle skrev: Hva heter han på Snap? Venjar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. mars 2017 #388 Del Skrevet 23. mars 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 25. mars 2017 #389 Del Skrevet 25. mars 2017 Symptatisk type som snikfilmer folk på snap må jeg si! Kult å filme naboen som tar seg en røyk liksom. Eller gjøre narr av folk på gata... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 25. mars 2017 #390 Del Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Katten skrev: Symptatisk type som snikfilmer folk på snap må jeg si! Kult å filme naboen som tar seg en røyk liksom. Eller gjøre narr av folk på gata... Tenker bare Erasmus Montanus når jeg ser han der 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 25. mars 2017 #391 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, ricecrispies skrev: Tenker bare Erasmus Montanus når jeg ser han der 🙈🙈 Hehe, helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 25. mars 2017 #392 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, ricecrispies skrev: Tenker bare Erasmus Montanus når jeg ser han der 🙈🙈 Hahaha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 25. mars 2017 #393 Del Skrevet 25. mars 2017 Sett siste klippet fra bloggerne som er lagt ut på tv2? Der han nevner eksen på en date med Kristine? Han er ikke helt god han der... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. mars 2017 #394 Del Skrevet 25. mars 2017 Wannabe Johnny Depp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissDesiree Skrevet 25. mars 2017 #395 Del Skrevet 25. mars 2017 7 timer siden, rundtfingern skrev: Sett siste klippet fra bloggerne som er lagt ut på tv2? Der han nevner eksen på en date med Kristine? Han er ikke helt god han der... Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escape Skrevet 25. mars 2017 #396 Del Skrevet 25. mars 2017 18 minutter siden, MissDesiree skrev: Link? http://www.tv2.no/v/1180068/?tag=bloggerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 26. mars 2017 #397 Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) 9 timer siden, Escape skrev: http://www.tv2.no/v/1180068/?tag=bloggerne Aldri sett en fyr så full av seg sjøl. Endret 26. mars 2017 av Bloggleseren Tok meg sammen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isitfair Skrevet 26. mars 2017 #398 Del Skrevet 26. mars 2017 Hva skjer med Kristine sine innlegg for tiden? Virker som hun har hoppet på den samme karusellen som Fabian med veldig filosofiske og reflekterende psedo-pretensiøse innlegg som ikke består av noen ting. Ingen av dem slår meg som særlig reflekterte eller filosofiske mennesker, men en merker tydelig at de ønsker så hardt å være det. Samme med den nye videoen hennes hvor hun snakker om at hun skal gå til psykolog fordi hun har vært vrang i barndommen(?) og tror muligens hun har psykose? Lurer på hvilket grunnlag hun har kommet frem til den konklusjonen 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 26. mars 2017 #399 Del Skrevet 26. mars 2017 43 minutter siden, Isitfair skrev: Snip..... videoen hennes hvor hun snakker om at hun skal gå til psykolog fordi hun har vært vrang i barndommen(?) og tror muligens hun har psykose? Lurer på hvilket grunnlag hun har kommet frem til den konklusjonen Lært av Sofie 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne. Skrevet 26. mars 2017 #400 Del Skrevet 26. mars 2017 På 25.3.2017 den 17.14, rundtfingern skrev: Sett siste klippet fra bloggerne som er lagt ut på tv2? Der han nevner eksen på en date med Kristine? Han er ikke helt god han der... Utrolig pinlig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå