Gå til innhold

Oversikt over de som søker venner

abbcccdddd

Anbefalte innlegg

Mann 26 fra Oslo.

Søker venner/venninner/treningspartner, alder er ikke så viktig. Trener, reiser (både innlands og utlands), fotballinteressert, turer i fjellet og i skogen (gjerne med overnatting), er med på de fleste sportsaktiviteter. Liker utfordringer og å prøve nye ting.

Er i full jobb og har livet på stell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Ryddet for avsporinger.

Edie, adm.

Edit: Ryddet for kommentarer til moderering.

Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K28 Oslo. Søker venner/venninner til å dra ut på byen med, drikke kaffe, gå på kino og hoppe i sølepytter med når det regner ✌🏻 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

K27 Bergen/ Søker venn / K 25-35 Vestlandet / Interesser: Matlaging, restaurantbesøk, café (Blom og Kaffemisjonen), shopping, fjelltur, uteliv, kino osv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei trønder-dame som søker etter nye (ei venninne eller) venninner, som jeg kan bli ordentlig kjent med-mellom ca. 40/55 år, som man kan snakke om alt og ingenting og å finne på koselige ting ,hvis vi har lyst til det. 😃

Jeg er 100% seriøs!

Dette skal bli koselig! 😄 

Endret av VintervikingA
Alder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 28 Bergen

Søker venner mellom 24-32 år. Liker å gå tur, ta et glass vin, hunder og dyr, matlaging, film/serier/bøker, musikk, strikker litt, er også litt nerd (liker dataspill). Send gjerne en melding! :) 

Endret av EC91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

M/ CD, 50 søker V

søker kvinnelige venninne. Oslo-området. Gjerne eldre en meg. Interesser: shopping, velvære, kosmetikk, hjemmekos, restaurantbesøk og mye mer. 
gode samtale 

Endret av Henriette7-CD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Henriette7-CD skrev:

M/ CD, 50 søker V

søker kvinnelige venninne. Gjerne eldre en meg. Interesser: shopping, velvære, kosmetikk, restaurantbesøk og mye mer. 
gode samtale 

Heisann! :)))

Bare å ta kontakt med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

M51 Porsgrunn. Søker fysiske venner som bor i nærheten. Noe av det jeg liker: kino, slalåm (har sesongkort på Kongsberg), turer i skogen, fiske, tresløyd, akvarium, trening, reise,.... Jeg verken røyker eller drikker alkohol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

K 56 Osloområdet V,T

Ønsker venner:
K 30 Vestlandet / B / MK 45-75 Hele landet / Interesser: kunst (selv utøvende bildekunst, også foto), trening (innen rimelighetens og ikke minst hyggelighetens(!) grenser), opera, jazz, punk, klassisk, rock, pop,  litteratur, hund, friluftsliv, film, mat, vin, det meste som er engasjerende! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K43,Østlandet, søker venner/nettvenner/ brevvenner av begge kjønn alder ca 25-55

Intr :foto, natur, dyr, musikk, dans, gå litt tur, vin, fest(iblandt),film, museum,bake, kaffe&kake, reiser/ tur, noe shopping mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2019 den 21.54, CHS skrev:

K28 Oslo. Søker venner/venninner til å dra ut på byen med, drikke kaffe, gå på kino og hoppe i sølepytter med når det regner ✌🏻 

Hoppe i sølepytter høres moro ut!- jg blir med!!😁😉😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
M 26 Akershus ønsker venn 18-35 m/f. Interesser; Trening, natur, friluftsliv, turer, sport/idrett, gaming, tv/film, selvforbedring. Vil prøve nye ting, er en "yes-man"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

M27 Tromsø, kan ikke si jeg har et så stort nettverk eller mange venner her (Kun 2) etter å ha bodd her nesten hele livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
K 23 Rogaland ønsker venninne

Interesser: PCgaming, trening, natur, fjelltur, brettspill, reise
Har ett barn på 4,5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...