Gå til innhold

Oversikt over de som søker venner


abbcccdddd

Anbefalte innlegg

j 19, Bærum. Bare å sende mld om du kjeder deg like mye som meg og vil ha vennlig chat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dame på 42, bor i Kristiansand og ønsker å Bli kjent med flere her. Har mann og tre barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
K 29
Søker N, K/M 29-40, hele landet
Interesser: Musikk, dyr, serier, velvære, mennesker, medisin, biler, interiør, oppussing og mye mer :)
Endret av Jasmine9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 40 Østlandet 

har mye fri på dagtid. Liker turorientering eller bare turer.  Liker å gå på stranda  Gå på kino cafe eller bare møtes å gjøre nada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M 22/23 

Vestlandet - Bergen omr

 

interess: noe i fritida.. har du fritid faktisk noen ganger og ikke kjenner noe(n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

K 40, 

Agder

søker venninner både for å møtes eller over nett! 
Gift, voksne barn, nyinnflyttet i Agder-kommune. Interesser er mye ! Gå turer, cafè, film, musikk, osv. Drikker ikke så ofte men kan ta en drink på byen :)  Bare ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K28 Vestfold/Larvik søker venninner 

interesser: hunden min, musikk, bil, gåturer , shopping , cafebesøk, diamond painting. 
 

ønsker nettvenner og venner jeg kan treffe :) 

Har også ei datter på 14 mnd så hvis du også har barn så hadde det hvert koselig for både store og små. 
 

send gjerne en PM 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er en mann på snart 25 år, som søker nye venner/bekjente. Selv er jeg bosatt i Hamar. Spiller ingen stor rolle om du er mann eller kvinne. Alder er heller ikke noe stort hinder i utgangspunktet. Send meg gjerne en PM om du skulle være interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...