Gå til innhold

Oversikt over de som søker venner


abbcccdddd

Anbefalte innlegg

K 51/ Trøndelag, sørlige Nordland / B / Trøndelag og sørlig Nordland  / Interesser: hest, fisking, være ute, bade, gå ut en kveld, reise, tv og film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K 37 år. Ålesund/ møre og romsdal. Søker venner og turvenner. Liker serier, gå turer (ikke høye fjelltopper), gå på kafe iblant, liker dyr (har 2 katter), glad i å reise (blir altfor lite..), bilturer. Og sikkert mer 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K, 24 / Vestfold / venninner, 20-35år

Litt om meg; ▪️Singel og bor alene med hund, er ikke veldig sporty, men går mye tur. Liker café besøk, rolige kvelder m. et glass vin eller noe annet hyggelig, turer. ▪️Introvert. Sosial angst, isolasjon og psykisk sykdom har gjort at jeg har mistet så og si alle nære venner. ▪️ Jeg er en omtenksom og ikke-dømmende person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 26 / Vestfold / Venninner 23-29 år

 

Meg

× Sosial angst, rolig, omtenksom, litt sosialt klønete

× Liker dyr, småturer, fiske, kafébesøk, filmkveld, kino, vinkveld, lage mat eller bake mm. Jeg er ikke veldig spontan eller partymenneske. 

× På fritiden liker jeg å trene litt og se serier. Kommer meg for lite ut og ønsker venninner å finne på ting med. Hadde vært supert med en venninnegjeng da jeg føler meg mer komfortabel med litt flere :)

Send gjerne en pm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 45 / Ålesund / Venninner

Gift med barn. Rolig og snill dame søker venninner i samme område. Liker å gå tur i skog, mark og fjell. Åpen for nye aktiviteter og utfordringer, trenger bare noen å gjøre de med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

K 19 år Rogaland

Ønsker venn

Interesser: Film, serier, å gå turer, lese noveller.

Har vært uten venner i nokså mange år nå. Jeg ville holde meg unna drama og slet med paranoia på grunn av baksnakkingen og utestengingen som tok sted på både ungdomsskole og videregående. Det hadde vært fint å ha noen som kan akseptere at vi alle har noe vi sliter med, fordi jeg som person kan være nokså følsom.

Endret av Krølle-frøkna
Utelot noe ekstremt viktig, hehe neida.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

K 25 østfold. Flyttet hit for ikke så veldig lenge siden. Ingen barn, bor alene, er singel og har de fleste vennene mine i en annen by så hadde vært fint å ha noen i nærheten også!

Det er ikke bare bare å dra i over 1 time en vei for å henge med en venninne i noen timer så ofte, så blir litt ensomt her 🙄

Er en spontan person som er med på det meste ! 😄 søker etter venner i aldern 23-35 

Endret av RoseFox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amaliell

Søker ikke venn, får ikke slettet innlegg. 

Endret av Amaliell
Endret behov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 40 år, søker vennskap/nettvenn eller hva det måtte være :), interessert i politikk og diskutere store spørsmål, men også gå turer, friluftsliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest envillen

M54 nordre del av nordland / sørlige del av Troms/v/ friluft, kino,konsert, gå ut...

Endret av envillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
K 34
 
Møre og Romsdal (Hareid), flyttet hertil for ikke så lenge siden, er fra Rogaland.
 
 V, N & B 
 
Interesser: Musikk (spille & høre), TV & film, teltturer, bøker, diverse håndarbeid og tegning, spill, dyr, humor og sarkasme, matlaging, historie (2. Verdenskrig), fisking osv osv 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2018 den 8.46, lisske skrev:

K 28 Trøndelag / V / K 23-40 / Trøndelag / Interesser: film/serier/bøker, baking

Hvor i Trøndelag? Kvinne 26 fra Innherred 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K30 trondheim. Søker venner. Mine interesser er trening, dyr, netflix/serier, blir gjerne med ut på byen evt koselig jentekvell/vennekvell, shopping og roadtrips/reising er aldri feil🙂 reach out om du vil bli kjent, jeg tar godt vare på vennene mine😍

Endret av leenaa89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jente, 27 år, søker venner i Hedmark. Gjerne med barn. Har en datter på 7 mnd, som jeg er hjemme i permisjon med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 29 Vestfold. Gift og for øyeblikket barnløs. Vil gjerne ha venner i nærområdet, men seier ikkje nei takk til folk som bur lengre unna heller, då eg er veldig lett tilgjengeleg på nett. 

Interesser: Gaming, hunder, og dyr generelt. Er ikkje glad i å drikke, men er gjerne med på filmkveld eller ein tur i skog og mark. Send gjerne pm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.6.2019 den 21.10, rilin skrev:

Hvor i Trøndelag? Kvinne 26 fra Innherred 

Hyggelig med interesse☺️ Beklager sent svar! Bor i Neadalføret, 1 time i bil fra Trondheim retning Røros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 35 år fra Østlandet. Godt gift, og har barn. Hjemme i permisjon med baby. Søker venninner, gjerne med barn. Glad i musikk(gjerne karaoke😊), film, tur i skog og mark, matlaging, baking m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...