Gå til innhold

Hvordan ble du kjent med og sammen med partneren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han fant meg på sosiale medier, og jeg avviste han i flere år og ble gal av at han ikke tok hintet, jeg turte jo ikke å si at jeg ikke er interessert i å bli kjent. Som han sa, han var heldig om han i det hele tatt fikk svar:Pså var jeg på let etter en mann å ha det litt gøy med, og kontaktet han siden jeg visste at han ikke kom til å avvise meg. (Overfølsom for avvisninger).

Vi hadde skikkelig kjemi i senga, og etter noen måneder hadde vi begge fått følelser. Han sliter litt med å binde seg, og jeg visste hele veien at jeg ikke kom til å ha noe fremtid med han og at det aldri blir noe oss, noe han bekreftet, det var vondt, men han lot meg heller aldri gå.

Nå er det oss, vi har det veldig bra og snakker til og med om å få barn om noen år :hjerter_rundt:

 

Anonymkode: e0a55...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig, han er heldig, for du virker som en veldig fin fyr.

Anonymkode: 971a7...a45

Takk for det. Jeg bare rettet på en ting i innlegget ditt. :) Det er nok mest jeg som er heldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, andysowhat skrev:

Hmm... Jeg må si jeg har nå mine historier. Jeg hat hatt flere fortryllende forhold tidligere som har begynt ved morgengry men har falt like fort igjen ved nattens solnedgang. 

Men mitt siste forhold har nok ikke vært noen fortryllende middag, morsom humor eller annet romlemantisk spradleri. Jeg og kjæresten jeg har nå begge svart malte personligheter. Tror ingen av oss bærer noen prakt eller bragd i vår Ryggsekk. Men det er nok der vi også møttes. 

Hun har nettopp blitt frisk fra en sykdom som hun har slitt med i over 8 år, pga en velfortjent operasjon og jeg har endelig funnet motet til å bekjempe mine pådratte traumer gjennom 10år. 

 

Men ja, vi fant hverandre på høyskolen. I forsøket i å bli noe bedre enn våre tidligere jeg. Så er det noe som har fått oss til å bli nære, så er det nettopp det å samarbeide og komme oss opp å gå. Satse på en bedre oppover,  fremmover og faktisk være der for hverandre i det tunge studentlivet. 

Heh, nå vet jeg ikke akkurat om jeg forteller ideal historien. Men jeg tror jeg har et veldig simpelt forhold, hvor begge ønsker og satser for det samme. Vi er ærlige, åpne og er villig til å stole på hverandre. Ting bare klaffer. Så.... Ja... sånn er det nå.... 

Vi ble egentlig sammen fordi... vi så ikke noen annen definisjon på hva vi var. :)

Har dere et simpelt forhold? Jeg håper du mente «enkelt». Ordet «simpelt» er et meget negativt ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og tok en pils med foreldrene mine,og da de dro hjem gikk jeg videre alene til ett sted med livemusikk og tok en øl. Spurte ett par som sto ved et bord om krakken ved siden av de var ledig,de sier ja til det. Rekker ikke og sette meg ned før dama spør med en håndbevegelse om jeg kunne tenke meg å dra på date med mannen,og jeg bare ... eh....*måler han med blikket* og

"ja,klart det! Hvis dere ikke hadde vært på date allerede så!" Smiler og setter fra meg ølen,mens dama ler og ler,han bare smiler,og så forteller hun at de bare er søskenbarn... jeg ble litt flau(ikke datet så masse..) "åja,skal du trekke deg nå da??" Da sa jeg vi kunne nå begynne med en dans først? Så danset vi hele resten av kvelden,lo og hadde det såå gøy,var overhodet ikke klar for å skilles;så ble med han hjem.

Vi gikk dit,mens vi snakket og snakket,fortsatte hjemme hos han,snakket til lyse morgen. Én uke etter var vi på skikkelig middagsdate,med øl og rågod mat. I april var det 6 mnd siden,og vi er kjærester som har det kjempefint sammen. Har det morsomt og slapper av i hverandres selskap. Verdens snilleste fyr som tar så utrolig godt vare på meg! 

Kusina hans vet jeg ikke hvor ble av den kvelden..og har ikke sett henne siden..hmm...det ble sikkert kjedelig for henne så hun gikk hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Takk for det. Jeg bare rettet på en ting i innlegget ditt. :) Det er nok mest jeg som er heldig. 

Beklager at jeg skrev hun, viste ikke at du var homofil :) Får si at dere begge er heldige :)

Anonymkode: 971a7...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traff hverandre på byen. Eller rettere sagt over en burger.... flyttet sammen etter 5 dager. 25 år siden.

Anonymkode: 82efc...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andysowhat
15 hours ago, Hulderen said:

Har dere et simpelt forhold? Jeg håper du mente «enkelt». Ordet «simpelt» er et meget negativt ord.

Enkelheten i forholdet er negativt til meg iforhold til at jeg dreper megselv over at jeg ikke ha forstått hvordan man får til forhold tidligere på denne måten. Samtidig er det veldig givende fordi jeg endelig har fått det til og det er en stor hjelp i hverdagen at hun gjør meg sterkere enn å bryte meg ned. 

Så tja... Du kan nok si at følelsene ikke har landet enda i total aksept, forståelse og ja... Enda. Genuinitet :) men det kommer seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...