Gå til innhold

Hvordan ble du kjent med og sammen med partneren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell historien om hvordan du ble kjent med og sammen med partneren din. Hadde dere søte interne vitser med det samme? Kanskje dere ikke tålte trynet på hverandre. Kanskje dere visste det at det måtte bli dere med det samme? 

Jeg trenger å se lykkelige, søte, glade kjærlighetshistorier. For å minne meg på at det skjer. Det skjer når folk venter det og når folk minst venter det. Mitt eget kjærlighetsliv er helt dødt. Og stort sett går det bra, men nå trenger jeg å fylle hodet med litt romanse. Det gjør meg så glad å lese slike historier. 

Anonymkode: 6d784...07e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest andysowhat

Hmm... Jeg må si jeg har nå mine historier. Jeg hat hatt flere fortryllende forhold tidligere som har begynt ved morgengry men har falt like fort igjen ved nattens solnedgang. 

Men mitt siste forhold har nok ikke vært noen fortryllende middag, morsom humor eller annet romlemantisk spradleri. Jeg og kjæresten jeg har nå begge svart malte personligheter. Tror ingen av oss bærer noen prakt eller bragd i vår Ryggsekk. Men det er nok der vi også møttes. 

Hun har nettopp blitt frisk fra en sykdom som hun har slitt med i over 8 år, pga en velfortjent operasjon og jeg har endelig funnet motet til å bekjempe mine pådratte traumer gjennom 10år. 

 

Men ja, vi fant hverandre på høyskolen. I forsøket i å bli noe bedre enn våre tidligere jeg. Så er det noe som har fått oss til å bli nære, så er det nettopp det å samarbeide og komme oss opp å gå. Satse på en bedre oppover,  fremmover og faktisk være der for hverandre i det tunge studentlivet. 

Heh, nå vet jeg ikke akkurat om jeg forteller ideal historien. Men jeg tror jeg har et veldig simpelt forhold, hvor begge ønsker og satser for det samme. Vi er ærlige, åpne og er villig til å stole på hverandre. Ting bare klaffer. Så.... Ja... sånn er det nå.... 

Vi ble egentlig sammen fordi... vi så ikke noen annen definisjon på hva vi var. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på ferie, vi hadde felles venner/bekjente. Han sjekket meg opp ganske aggressivt, jeg ville ikke likt det hvis det ikke var for at han var så sjarmerende. Vi fikk veldig raskt felles, interne vitser som ingen andre skjønner noe av :) 

Vi visste ganske fort at det kom til å bli oss. Vi syntes begge at den andre var utrolig pen og interessant, og med en gang vi ble sammen var det litt som om vi alltid hadde vært det. Det har såklart vært en del misforståelser og tilpasninger underveis, men vi er begge ganske gode på å endre oss hvis den andre trenger det. Vi har etterhvert fått ganske mange felles venner og bekjente. Vi er begge glad i dyr, og jeg sender ham bilder av katten min :) 

Vi bor i hvert vårt land og har holdt det gående i flere år. Nå prøver jeg å få en fast jobb, sånn at han kan flytte hit etter at vi gifter oss. Jeg håper vi en dag kan få barn sammen. 

Anonymkode: dc818...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde felles venner men møttes aldri der. Han ble spurt flere ganger om å være med men ville ikke. Så en kveld hadde jeg besøk av mine venner bla kusinen hans. Jeg spurte mine kamerater om de kunne komme til meg og redde meg fra «hønsegården». Så kom de, sa de hadde med seg en overraskelse. Og som vi lurte på hvem det kunne være. Alt fra finlenderen til islenderne eller en tysker. Men inn i stua kom de men ham som aldri ellers kom og han var dritkjekk og veldig hyggelig. 

Vi dro til byen og etterpå narc hos meg. Han sovnet i en stol så jeg la over ett teppe. Neste morgen lå han på sofaen våken og ventet på at jeg skulle stå opp. 

Ett år etter giftet vi oss, jeg har ikke angret ett sekund. 

Anonymkode: 0f687...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på fest, men hadde bare whisky, så tenkte egentlig å bli hjemme - men så ble jeg og en venninne invitert på en fest i nærområdet så da tok vi den whiskyen i vesken og hev oss på bussen. Det var et par kjekke gutter der, men jeg ble gående og snakke med han "snåle" (min oppfatning da) og han var ganske grei, men litt av en type liksom.

Endte med at vi snakket hele natten på msn når vi kom hjem, deretter skypet vi stort sett døgnet rundt og etterhvert var vi mer og mer sammen. Jeg hadde fått meg en ny bestevenn! ........... Også sa han at han elsket meg. Jeg fikk panikk, blokket han overalt og ville aldri snakke med han igjen. Heldigvis varte det ikke så lenge. 

Det tok over ett år før vi ble sammen, men nå har vi vært sammen i 10 år og gift i 4 :-)

Anonymkode: cee1e...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på ferie med felles venner. Hadde inntrykk av at han var en player, ut fra hvordan min venninne snakket om ham (hun hadde ikke møtt ham, bare hørt om han fra felles venn, og ikke skjønt at det med rundbrenner var en intern spøk mellom kompisene etter at han hadde blitt single året før). Skjønte med en gang jeg så ham at han ikke var noen player da, han var så åpen og blid og lesbar - mer «naiv» enn «luring» liksom. Fant hverandre i humoren og felles interesser. Kom sammen etter ferien. Har vært noen humper i veien, vi var om lag 40 da vi møttes og hadde vår måte å gjøre ting på, men vi har tilpasset oss begge to og fortsatt er humoren og felles interesser grunnpålene i livet. Lekse: Klisjeen om at det kan skje når du ikke venter det, kan slå til. Og: Vi ville ikke møttes på nettet (da vi ikke ville matchet på kriterier som viste seg å ikke være så viktig likevel). 

Anonymkode: f7f30...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi matchet på tinder og møttes et par dager senere for en kaffedate. Så ble date nr to middag og overnatting og alt som hører med, siden har vi vært sammen og er i dag samboere. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zoyah24

Vi har kjent hverandre siden jeg var 3 år og han 6 år. Familien våres var veldig nærme selv om jeg ble født her i Norge og han et annet sted. Alltid likt hverandre veldig godt, og nå har vi vært sammen i 1 år og 5 måneder ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min har vokst opp i det samme nabolaget, så vi har kjent hverandre så å si hele livet. Dog var det en gang vi tilfeldig møttes på byen en kveld i begynnelsen av 2000-tallet at tingene falt på plass. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på sukker, jeg var lei sukker og skulle egentlig slette profien. Men så fikk jeg ikke sove en natt, samme gjorde ikke han, ting klaffet, og vi møttes noen uker senere. Det var like enkelt å snakke med han ansikt til ansikt som over nettet. Og det utviklet seg fort til et forhold. Vi har det helt supert sammen, selv om det er litt avstand mellom oss. 

Anonymkode: a094a...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på byen og fest, vi hadde en felles bekjent. Han var ikke ute etter noe kjæreste,  men jeg var bestemt på at vi skulle bli sammen. 

Snart to år sammen,  aldri vært mer lykkelig og føler meg som verdens helsigste. 

Anonymkode: bc889...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matchet på tinder, hadde ikke snakket mer enn at han spurte om vi skulle møtes. Jeg dro mest som et tidsfordriv. Gikk rundt i byen hele kvelden og han ble med meg hjem. Etter det brukte vi all fritid vi kunne på hverandre. Så vi ble samboere før vi egentlig var offisielle.

Han var forresten kun ute etter sex, mens jeg hadde gitt opp mannfolk. 

Nå er det snart 2 år siden vi møttes første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble kjent gjennom en venn av meg i 2011. De bodde i samme kollektiv. I mange år har vi Vært veldig gode venner. Gått ut på byen sammen, hengt sammen, og Vært på besøk hos hverandre når vi har hatt perioder der vi har bodd på forskjellige deler av landet.

Har egentlig Vært forelsket i ham alle disse årene, men aldri trodd det kom til å bli oss, siden han egentlig var gift. Men han ble separert for halvannen år siden, og i sommer kom han på besøk på den siden av landet jeg bodde da. Plutselig klaffet en del ting. Vi endte opp i hete omfavnelser i sengen min, og etter det har det egentlig Vært oss 😉 bor sammen nå, og har hatt ett par humper i veien, men kjenner på den at livet faktisk er ganske fint når vi er sammen, og for for Være ærlig, så er sexen helt utrolig. Den alene Gjør det verd med noen humper i veien.

Vi ler sammen, gråter sammen, diskuterer, finner på ting sammen med barna hans og har det ellers veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møttes på tinder. 

Ingen av oss var på jakt etter et forhold, siden vi var enige om det, fortsatte jeg med mitt, han med sitt. Men vi traff hverandre i ny og ned., og pratet sammen hele tiden. 

Jeg vurerte etterhvert å trekke meg litt tilbake av relasjonen, fordi jeg begynte å bli litt betatt av han (jeg syns jo han var dritkjekk og morsom, og alt det der) uten at jeg sa til han at jeg vurderte det. 

Plutselig, ut av det blå, slang han ut at han angret på det han sa om å bare være venner, og han ville gjerne gå videre med dette, å se hvor det kunne føre hen.. 😳 :ler: så det gikk jo som det gikk da, vi begynte å date etter litt om og men, og er i dag samboere, og jeg har aldri hatt det bedre :hjerte:

 

Anonymkode: 7d77a...661

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Vi har vært venner i mange år. Vært i samme vennegjeng, hjulpet hverandre med stort og smått, uten at det var noe annet enn vennskap. Så ble det mer og mer kontakt og mer besøk, veldig forsiktig og uskyldig. Så på nyttårsaften tullet vi med at vi burde kysse hverandre siden vi ikke hadde noen partner. Vi stod bakerst ved midnatt og da kysset vi og holdt hender. Etter fyrverkeriet så tok vi oppvasken for å få være litt alene, var veldig spent stemning. Lurte inn noen småkyss og berøring resten av festen. Etter det fortsatte det med mer kontakt og mer besøk, til vi ble sammen.. Vi bor ikke sammen, enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Vi har vært venner i mange år. Vært i samme vennegjeng, hjulpet hverandre med stort og smått, uten at det var noe annet enn vennskap. Så ble det mer og mer kontakt og mer besøk, veldig forsiktig og uskyldig. Så på nyttårsaften tullet vi med at vi burde kysse hverandre siden vi ikke hadde noen partner. Vi stod bakerst ved midnatt og da kysset vi og holdt hender. Etter fyrverkeriet så tok vi oppvasken for å få være litt alene, var veldig spent stemning. Lurte inn noen småkyss og berøring resten av festen. Etter det fortsatte det med mer kontakt og mer besøk, til vi ble sammen.. Vi bor ikke sammen, enda. 

Så koselig, hun er heldig, for du virker som en veldig fin fyr.

Anonymkode: 971a7...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi møttes via en datingside på nettet. Hadde først bare nettkontakt, så telefnkontakt og etter 3 måneders hyppig kontakt på nett og telefon, så møttes vi. Først for en kopp kaffe, så på middag, og etterhvert en weekend. Dette er nå 18 år siden,  og vi er fremdeles sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på tidenes fyllefest :fnise: 

Helt tilfeldig ble jeg og noen venninner invitert til en fest til en kompis av en fra vennegjengen. La merke til denne søte og litt sjenerte gutten der i begynnelsen - noen vodkashotter, slossing (andre i festen) og mer rølping senere, fikk vi interessen for hverandre og råklinte utfor festen for oss selv :ninuskapus: 

Er fortsatt ilag 7 år senere ❤️

Anonymkode: 1ac31...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes nyttårsaften, eller teknisk sett 1. januar 2017. Fikk god tone med en gang, han spurte om han ikke kunne få et nyttårskyss, og kilte i magen fra da av. Ble begges første kyss det året, og vi møttes noen dager senere. Etter det har vi vært sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...