Antlers Skrevet 20. april 2010 #61 Skrevet 20. april 2010 Kan man ikke ha et normalt samleie med en under 15 cm, er det definitivt på tide å ta en titt på eget høl... Klart man kan, det er bare ikke det helt store. Og tykkelse er jo faktisk enda viktigere enn lengde (så lenge lengden er innenfor normalen).
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #62 Skrevet 20. april 2010 Klart man kan, det er bare ikke det helt store. Og tykkelse er jo faktisk enda viktigere enn lengde (så lenge lengden er innenfor normalen). Trening, kjære deg... trening. Ingen av de veltrente og trange jentene jeg har møtt, synes penisstørrelse har noe å si overhode.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #63 Skrevet 20. april 2010 Kan man ikke ha et normalt samleie med en under 15 cm, er det definitivt på tide å ta en titt på eget høl... Man kan sikkert ha et tilnærmet normalt samleie med en under 15 cm. De fleste skjeder er konstruert slik at de tilpasser seg de fleste størrelser. Men veldig mange kvinner vil nok likevel foretrekke en som er noe større. De damene som babler om at ikke størrelsen betyr noe, er de som akkurat for øyeblikket, er blindet av forelskelse i en mann med liten pikk. Når man er forelsket, ser man jo ikke en eneste feil ved partneren. Når forholdet tar slutt, og de møter en ny med større utstyr, innser de at eksens pikk var i minste laget. Men det kan være like ille med en altfor stor pikk, som med en altfor liten pikk. Liten pikk er for meg en under 14-15 cm. En pikk mellom 15 og 20 cm er akkurat passe.
LetThemEatCake Skrevet 20. april 2010 #64 Skrevet 20. april 2010 Jag tror faktiskt inte att det handlar om själva känslan så mycket som det handlar om vad man tänder på. De allra flesta tjejer känner ju när de har ett finger i skjeden om man säger så.. Så att säga att tjejer som föredrar större kukar är otränade tror jag bara är bullshit. Det är en smaksak och har väldigt lite med faktisk funktion att göra. (Så som jag har uppfattat det i alla fall)
Antlers Skrevet 20. april 2010 #65 Skrevet 20. april 2010 Trening, kjære deg... trening. Ingen av de veltrente og trange jentene jeg har møtt, synes penisstørrelse har noe å si overhode. Viktigheten av størrelse på penis er en av de vanligste tingene kvinner lyver om. Det er også en stor andel kvinner som faker orgasme fordi de ønsker at partner skal føle at han er tilstrekkelig stor/god. Akkurat som en penis kan være for liten kan en vagina selvsagt være for stor, og knipeøvelser er viktig, men som jeg sa tidligere så er det ikke bare det å kjenne at man har en penis inni seg som gir nytelse, man vil gjerne kjenne at det presser mot skjedeveggen også. Jeg kan sikkert knipe nok til å holde fast en blyant, men gir det meg noen nytelse? Neppe... Når du sier at jentene du har møtt ikke har klaget på størrelsen din lurer jeg jo litt på hva størrelsen din er, da. Under "normalen"? Over?
Gjest mann Skrevet 20. april 2010 #66 Skrevet 20. april 2010 Viktigheten av størrelse på penis er en av de vanligste tingene kvinner lyver om. Det er også en stor andel kvinner som faker orgasme fordi de ønsker at partner skal føle at han er tilstrekkelig stor/god. Akkurat som en penis kan være for liten kan en vagina selvsagt være for stor, og knipeøvelser er viktig, men som jeg sa tidligere så er det ikke bare det å kjenne at man har en penis inni seg som gir nytelse, man vil gjerne kjenne at det presser mot skjedeveggen også. Jeg kan sikkert knipe nok til å holde fast en blyant, men gir det meg noen nytelse? Neppe... Vel, nå er du ikke akkurat kvalifisert til å si noe som helst om "andelen kvinner" som lyver om penisstørrelse. Det ER faktisk noen som syntes små eller normale peniser er bedre selv om du fåfengt forsøker å ta hele verden til din inntekt. Om du faker orgasme så er det ingen andre enn deg selv som taper på det. Og du vet, det kan jo hende at det ikke er så deilig for en normalstor mann å ligge med deg om du er vid. Du skal nok vite at noen av oss gutta bryr seg litt mer om romsligheten enn du kanskje liker å tenke på. Når du sier at jentene du har møtt ikke har klaget på størrelsen din lurer jeg jo litt på hva størrelsen din er, da. Under "normalen"? Over? De fleste oppegående mennesker klager ikke på partneren, de prøver å gi nytelse til vedkommende så godt man kan.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2010 #67 Skrevet 20. april 2010 Viktigheten av størrelse på penis er en av de vanligste tingene kvinner lyver om. Det er også en stor andel kvinner som faker orgasme fordi de ønsker at partner skal føle at han er tilstrekkelig stor/god. Akkurat som en penis kan være for liten kan en vagina selvsagt være for stor, og knipeøvelser er viktig, men som jeg sa tidligere så er det ikke bare det å kjenne at man har en penis inni seg som gir nytelse, man vil gjerne kjenne at det presser mot skjedeveggen også. Jeg kan sikkert knipe nok til å holde fast en blyant, men gir det meg noen nytelse? Neppe... Når du sier at jentene du har møtt ikke har klaget på størrelsen din lurer jeg jo litt på hva størrelsen din er, da. Under "normalen"? Over? Gjennomsnittsstørrelsen ligger visstnok på 13-16 cm. Hvis ikke dette er stort nok til å kunne gi en kvinne nytelse så skulle jeg tro det er hennes fysignomi som det er noe galt med, ikke hans. Eller kanskje de ikke passer helt sammen. Jeg synes også det er for ille dersom menn som er helt normalt utrustet skulle utvikle komplekser pga. nedsettende kommentarer fra enkelte mentalt særdeles umodne jenter. Å ha preferanser er vel og bra, de skal man selvsagt få lov til å ha. Men jeg mistenker at mange slengbemerkninger har mindre med individuelle preferanser å gjøre, men desto mer med uvitenhet omkring egen anatomi: skjedegangen er ikke 20 cm +, derfor trengs det ikke en pikk på denne størrelsen (eller over normalen for den saks skyld) for å kunne "bånne" en kvinne. Det er på tide at kvinner selv lærer dette snart. Det er ingen grunn til at gutter skal unngjelde fordi dere mangler elementær innsikt. Dessuten er det mange som tydeligvis trenger et kurs eller fem i alminnelig folkeskikk. Mobbing er bare totalt uakseptabelt, inkludert å henge folk ut pga. en eller annen tilfeldig fysisk skavank.
Gjest Airi Chikako Skrevet 20. april 2010 #68 Skrevet 20. april 2010 Jeg kan ikke tenke meg at en pikk på 20+ er noe særlig behagelig i alle fall. Det må kreve mye planlegging og forsiktighet fra gutten for at det skal bli utholdelig. Jeg har egentlig aldri brydd meg noe særlig om penisstørrelse, men den sexen jeg har nå er mye bedre enn den jeg har hatt før, og kjæresten min har den største pikken jeg har vært borti. Jeg vet ikke hvor stor den er, da jeg ikke har spurt og ikke har noe særlig godt øyemål, men større en de andre jeg har hatt sex med er den. Kan hende var de noe under normalen og det var problemet, kan hende var de bare ikke særlig bra i senga... Dette er ting man vanskelig kan fastslå, det handler om individuelle oppfatninger. Og debatten blir selvsagt deretter. Ikke glem det når dere leser og deltar i debatten.
Ethereal Skrevet 20. april 2010 #69 Skrevet 20. april 2010 Jeg syns at alt under 14 cm i erigert tilstand er for lite.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2010 #70 Skrevet 20. april 2010 Her er svaret på spørsmålet til TS Ellers blir det vel mye synsing her? http://chrudat.com/hs_small_penis.html
LetThemEatCake Skrevet 21. april 2010 #71 Skrevet 21. april 2010 Her er svaret på spørsmålet til TS Ellers blir det vel mye synsing her? http://chrudat.com/hs_small_penis.html OH MY GOD! Jag tänker som kvinnan i bakgrunden "are these for real!?".. Här känns det faktiskt okej att säga att de är för små, och de vet ju om det själva. Behöver jag ha dåligt samvete nu? En av männen ser ju faktiskt nästan ut som en kvinna!..
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #72 Skrevet 21. april 2010 Når du sier at jentene du har møtt ikke har klaget på størrelsen din lurer jeg jo litt på hva størrelsen din er, da. Under "normalen"? Over? Jeg ligger slik an at jeg på en god dag hadde hatt det fantastiske privilegiet å bli godtatt av deg, mens noen andre dager hadde jeg nok blitt sparket ut av sengen. "Normalen" som du snakker om er forresten 12-18 cm, der 90% av alle menn befinner seg. Snittet ligger akkurat på 15 cm, mens medianen ligger på 14 cm. Det vil si at det er fler som er under snittet (ditt minstemål) enn det er over. I tillegg vet man at disse undersøkelsene i større grad tiltrekker seg deltakere som er fornøyd med penis, og at det faktiske snittet dermed mest sannsynlig vil ligge enda lavere.
Gjest Gjest31 Skrevet 21. april 2010 #73 Skrevet 21. april 2010 Hvor liten er liten? Ei venninne av meg klager alltid pa at hennes kjaerester har sma pikker, sa viser hun med fingrene en storrelse som er ca. 12cm. Hvis hun sankker om avslappet tilstand, sa tenker jeg at jeg bare har hatt sma pikker jeg da, jeg forstar ikke hvaslags monster penis hun er ute etter? Jeg er i hvertfall helt fornoyd med de sma jeg har hatt. Det finnes vel damer da som faktisk liker å leke med store kukker. På samme måte som noen mannfolk digger store pupper osv. Som mann vil jeg jo tro at damer setter pris på en stor kukk, ikke bare for knullet, men for leken sin skyld. Store kukker ser sikkert deiligere ut og er mer innbydende til lek. Det tror jeg da. Er fornøyd med min egen størrelse, men det hadde vært kult med 5 cm til... (litt matcho. For liten er når den ser latterlig ut, kanskje 10-12cm og tynn i full giv akt.
Ahurorah Skrevet 21. april 2010 #74 Skrevet 21. april 2010 Jeg syns at alt under 14 cm i erigert tilstand er for lite.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #75 Skrevet 21. april 2010 Jeg syns at alt under 14 cm i erigert tilstand er for lite. Morsomt med alle kvinnfolka som flyr rundt med målebånd...
Gjest Eurodice Skrevet 21. april 2010 #76 Skrevet 21. april 2010 En penis er for liten, i hvert fall for meg, når den i erigert tilstand er så kort at hodet/glansen såvidt stikker utenfor når jeg holder den i hånden. Jeg har målt håndflaten min på tvers, den er ca. 7,5 cm.
Gjest Psiv Skrevet 21. april 2010 #77 Skrevet 21. april 2010 Morsomt med alle kvinnfolka som flyr rundt med målebånd... Haha, det synes jeg også!
superior Skrevet 21. april 2010 #78 Skrevet 21. april 2010 For meg er den for liten når mannen ikke greier å tilfredsstille meg med den, på noen måte. Jeg har aldri målt (eller spurt om mål).
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #79 Skrevet 21. april 2010 Jeg syns at alt under 14 cm i erigert tilstand er for lite. For meg går grensa på 13,8
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #80 Skrevet 21. april 2010 For meg er den for liten når mannen ikke greier å tilfredsstille meg med den, på noen måte. Jeg har aldri målt (eller spurt om mål). Jeg har litt problemer med denne da jeg er blitt tilfredsstilt til de grader av en som har rundt 12 cm, mens min nye kjæreste på 17 cm ikke er i nærheten. Tilfredstillelse går ikke på størrelse. Det går på hele pakka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå