Gå til innhold

Burde vi forby FrPere å ytre seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skummelt at mennesker lager konflikter av ikke eksisterende problemer! Ingen bedriver bønnerop i Norge bortsett fra noen få en eneste gang i året. Sett opp mot kirkeklokker bør vi tåle det! Det hensynet har muslimer på eget initiativ tatt mot oss, ikke ødelegg deres gode vilje! 

Anonymkode: 80b54...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Skummelt at mennesker lager konflikter av ikke eksisterende problemer! Ingen bedriver bønnerop i Norge bortsett fra noen få en eneste gang i året. Sett opp mot kirkeklokker bør vi tåle det! Det hensynet har muslimer på eget initiativ tatt mot oss, ikke ødelegg deres gode vilje! 

Anonymkode: 80b54...14d

Hvem er sånne som deg egentlig? Har du noen anelse om hva islam er og hva som står i koranen?

Anonymkode: b118a...c7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Men synes du ikke forskjellen blir noe stor når det står mellom 100.000 eller 200.000 muslimer kontra norges befolkning på 10.000.000? Eller er det bare bagateller?

Anonymkode: 1a1e4...d78

Jeg regner med at du bare er sarkastisk.

Anonymkode: c0a49...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er sånne som deg egentlig? Har du noen anelse om hva islam er og hva som står i koranen?

Anonymkode: b118a...c7b

Jepp og den tolkes åpenbart veldig forskjellig! Hvorfor synes du man trenger forbud mot ikke eksisterende problemer egentlig? 

Anonymkode: 80b54...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apex skrev:

Jeg skrev 100 000 istedet for 148 000, altså. Hadde jeg bommet med en halv million hadde jeg forstått kritikken, men nå får du gi deg.

Du bommet med 50%. Ganske betydelig, syntes du ikke?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt på hvorfor det kun er menn som utfører bønneropene? Bare det bør få noen varsellamper til å blinke.

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange er positivt innstilt til islam. Jeg har lest koranen og den er ikke spesielt vennlig innstilt mot oss vantro. Jeg kan si helt ærlig at det der vil jeg ikke ha i offentligheten. 

Svært mange glemmer at religionsfrihet betyr også frihet fra religion. Da kan de ha bønnevrælingene sine inne i lokalet under et visst lydnivå. Så kan de som vil gå inn å høre på dette.

Anonymkode: af88c...666

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at du bare er sarkastisk.

Anonymkode: c0a49...934

100.000-200.000. 

5000000-10000000

Samme brøken. God helg 😆

Anonymkode: 1a1e4...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

48% mer er ingenting? Du skjønner deg fryktelig dårlig på tall hvis ikke du ser hvor mye det har å si for hvor lang tid det tar før de utgjør f.eks. 30% av befolkningen.

Anonymkode: c0a49...934

Hæ? Nå legger du ord i munnen på meg som jeg ikke har, dårlig debatt skikk. 148 000 muslimer i norske trossamfunn og les gjerne ssb artikkelen om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

48% mer er ingenting? Du skjønner deg fryktelig dårlig på tall hvis ikke du ser hvor mye det har å si for hvor lang tid det tar før de utgjør f.eks. 30% av befolkningen.

Anonymkode: c0a49...934

:klappe: 

Anonymkode: 1a1e4...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, King in the North skrev:

Du bommet med 50%. Ganske betydelig, syntes du ikke?:p

At jeg skrev 100 000 istedet for 148 000 har ingen reel betydning når jeg linker til faktiske artikler som du fint kan lese selv, det er artiklene jeg linker du skal fokusere mest på og ikke nøyaktigheten i antall numre jeg skriver. 

Blir i overkant hysterisk å si at Norge blir overtatt av muslimer når de såvidt bikker 4% syns du ikke? hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp og den tolkes åpenbart veldig forskjellig! Hvorfor synes du man trenger forbud mot ikke eksisterende problemer egentlig? 

Anonymkode: 80b54...14d

Akkurat. Du har ikke snøring. Her, kikk på dette. Det går nesten ikke ann å presentere det på en snillere, moderat, venstreorientert og lettspiselig måte.

 

Anonymkode: b118a...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Du har ikke snøring. Her, kikk på dette. Det går nesten ikke ann å presentere det på en snillere, moderat, venstreorientert og lettspiselig måte.

 

Anonymkode: b118a...c7b

Eh..., det må være utrolig slitsomt å være deg? Så to min. Vi har ikke problemer med bønnerop i Norge, motbevis gjerne! Hvorfor skal vi ha forbud mot problemer som ikke eksisterer? Skal det være et poeng i debatten over må du nesten peke på hvor (tidspunkt). Vi har forøvrig lover som sikrer homofile, kvinner osv, så de gruppene er ivaretatt i vårt land. Skal forbud mot bønnerop gjøre det tryggere og bedre for homofile i et land uten bønnerop? Merkelig argumentering 

Anonymkode: 80b54...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh..., det må være utrolig slitsomt å være deg? Så to min. Vi har ikke problemer med bønnerop i Norge, motbevis gjerne! Hvorfor skal vi ha forbud mot problemer som ikke eksisterer? Skal det være et poeng i debatten over må du nesten peke på hvor (tidspunkt). Vi har forøvrig lover som sikrer homofile, kvinner osv, så de gruppene er ivaretatt i vårt land. Skal forbud mot bønnerop gjøre det tryggere og bedre for homofile i et land uten bønnerop? Merkelig argumentering 

Anonymkode: 80b54...14d

Du mener vi skal vente på et problem som finnes i flere europeiske land med voksende muslimsk innvandring å komme hit før du reagerer istedet for å gjøre noe for å forhindre at problemet flytter til Norge? Eller mener du at Norge er immun mot problemer knyttet til økende muslimsk innvandring? Har du hørt om preventive tiltak for å unngå en katastrofe? Kan du tenke deg andre områder hvor det jobbes preventivt for å forhindre en uønsket hendelse? Det ble litt mange spørsmål for deg kanskje, men jeg håper du kan svare meg.

Anonymkode: 54f91...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bønnerop er et tegn på et muslimsk land. Det ønsker jeg ikke at Norge skal fremstå som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp og den tolkes åpenbart veldig forskjellig! Hvorfor synes du man trenger forbud mot ikke eksisterende problemer egentlig? 

Anonymkode: 80b54...14d

Forebygging. Forhindre at det blir et problem.

Tenk om det nå var et problem, da hadde det blitt et megaproblem å skulle forby det. Best å være føre var. Det er det ikke så veldig mange andre land som har vært. Samme med alt annet, det er lettest å ta det før det blir et problem.

Anonymkode: afac8...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite

Ser ut til at mange her tror man må vente helt til det er "flertall av muslimer" før det får alvorlige konsekvenser for samfunnet. Det er ikke tilfellet:

Sitat

In the book, Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat, written by Dr. Peter Hammond, he explores the topic of the impact that an increasing Muslim population has on that society. The lists below illustrate the Muslim population status of countries around the world, and exactly what changes to the societies can be expected according to Hammond.

The book as well as the author are controversial, but the topic is definitely something that needs to be explored and understood. From the book:

As long as the Muslim population remains around or under 2% in any given country, they will be for the most part be regarded as a peace-loving minority, and not as a threat to other citizens. This is the case in:

United States -- Muslim 0.6%

Australia -- Muslim 1.5%

Canada -- Muslim 1.9%

China -- Muslim 1.8%

Italy -- Muslim 1.5%

Norway -- Muslim 1.8%

At 2% to 5%, they begin to proselytize from other ethnic minorities and disaffected groups, often with major recruiting from the jails and among street gangs.

This is happening in:

Denmark -- Muslim 2%

Germany -- Muslim 3.7%

United Kingdom -- Muslim 2.7%

Spain -- Muslim 4%

Thailand -- Muslim 4.6%

From 5% on, they exercise an inordinate influence in proportion to their percentage of the population. For example, they will push for the introduction of halal (clean by Islamic standards) food, thereby securing food preparation jobs for

Muslims. They will increase pressure on supermarket chains to feature halal on their shelves -- along with threats for failure to comply. This is occurring in:

France -- Muslim 8%

Philippines -- 5%

Sweden -- Muslim 5%

Switzerland -- Muslim 4.3%

The Netherlands -- Muslim 5.5%

Trinidad & Tobago -- Muslim 5.8%

At this point, they will work to get the ruling government to allow them to rule themselves (within their ghettos) under Sharia, the Islamic Law. The ultimate goal of Islamists is to establish Sharia law over the entire world.

When Muslims approach 10% of the population, they tend to increase lawlessness as a means of complaint about their conditions. In Paris , we are already seeing car-burnings. Any non-Muslim action offends Islam, and results in uprisings and threats, such as in Amsterdam , with opposition to Mohammed cartoons and films about Islam. Such tensions are seen daily, particularly in Muslim sections, in:

Guyana -- Muslim 10%

India -- Muslim 13.4%

Israel -- Muslim 16%

Kenya -- Muslim 10%

Russia -- Muslim 15%

After reaching 20%, nations can expect hair-trigger rioting, jihad militia formations, sporadic killings, and the burnings of Christian churches and Jewish synagogues, such as in:

Ethiopia -- Muslim 32.8%

At 40%, nations experience widespread massacres, chronic terror attacks, and ongoing militia warfare, such as in:

Bosnia -- Muslim 40%

Chad -- Muslim 53.1%

Lebanon -- Muslim 59.7%

From 60%, nations experience unfettered persecution of non-believers of all other religions (including non-conforming Muslims), sporadic ethnic cleansing (genocide), use of Sharia Law as a weapon, and ***ya, the tax placed on infidels, such as in:

Albania -- Muslim 70%

Malaysia -- Muslim 60.4%

Qatar -- Muslim 77.5%

Sudan -- Muslim 70%

After 80%, expect daily intimidation and violent jihad, some State-run ethnic cleansing, and even some genocide, as these nations drive out the infidels, and move toward 100% Muslim, such as has been experienced and in some ways is on-going in:

Bangladesh -- Muslim 83%

Egypt -- Muslim 90%

Gaza -- Muslim 98.7%

Indonesia -- Muslim 86.1%

Iran -- Muslim 98%

Iraq -- Muslim 97%

Jordan -- Muslim 92%

Morocco -- Muslim 98.7%

Pakistan -- Muslim 97%

Palestine -- Muslim 99%

Syria -- Muslim 90%

Tajikistan -- Muslim 90%

Turkey -- Muslim 99.8%

United Arab Emirates -- Muslim 96%

100% will usher in the peace of 'Dar-es-Salaam' -- the Islamic House of Peace. Here there's supposed to be peace, because everybody is a Muslim, the Madrasses are the only schools, and the Koran is the only word, such as in:

Afghanistan -- Muslim 100%

Saudi Arabia -- Muslim 100%

Somalia -- Muslim 100%

Yemen -- Muslim 100%

Unfortunately, peace is never achieved, as in these 100% states the most radical Muslims intimidate and spew hatred, and satisfy their blood lust by killing less radical Muslims, for a variety of reasons.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, Apex said:

At jeg skrev 100 000 istedet for 148 000 har ingen reel betydning når jeg linker til faktiske artikler som du fint kan lese selv, det er artiklene jeg linker du skal fokusere mest på og ikke nøyaktigheten i antall numre jeg skriver. 

Blir i overkant hysterisk å si at Norge blir overtatt av muslimer når de såvidt bikker 4% syns du ikke? hmmm.

Vi har fått med oss at du verken skjønner deg på tall eller bryr deg om hva de korrekte tallene er nå, du trenger ikke si det flere ganger.

Anonymkode: c0a49...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fått med oss at du verken skjønner deg på tall eller bryr deg om hva de korrekte tallene er nå, du trenger ikke si det flere ganger.

Anonymkode: c0a49...934

Nå begynner du med usakligheter som ikke egner seg i debatt, jeg anbefaler at du om du skal bli tatt seriøst så fokuserer du på artikler, linker og info hvor du selv klarer å lese deg opp i fakta istedet for å fokusere på om jeg skriver 148 000 istedet for 100 000

4% muslimer i Norge er da på ingen måte i realiteten nær på å "ta over Norge som etnisk befolkning" de er ikke engang flertallet av antall innvandrere som kommer til Norge på 800 000, som igjen er på 20%, nå får du gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt Frp mer alvorlig om de ikke hadde vært så populistiske. 

Anonymkode: fa689...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal forby regjeringen å ytre seg? 

Mer vi tjent med en taus finansminister, justisminister etc? 

Anonymkode: a525f...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...