Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Gjest Justsaying
1 minutt siden, Firestone skrev:

Å, kutt ut. 

Finn deg et annet forum å diskutere i hvis du bare klarer å be folk kutte ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørjan kommer aldri til si noe om saken, for han har ikke sitt på det tørre. Hadde han vært uskyldig så hadde han gjort noe med det for lenge siden. 

Ørjan er redusert til en liten liten mann.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
4 minutter siden, Infinity skrev:

Det er bare flørting når begge to vil det. Mener du at Ørjan flørtet med Sigrid ?

 

 

Exactly my point. Det er flørting når begge vil det ;) 

Og nei, han flørtet nok ikke, langt ifra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alt dette om ØB i en tråd om Tusvik og Tønne 

1) avsporing

2) ensidig meningspåvirkning? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
19 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Er ikke alt dette om ØB i en tråd om Tusvik og Tønne 

1) avsporing

2) ensidig meningspåvirkning? 

Det er vel Tusvik som har dratt ørjan i sin tråd ved å drite han ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Justsaying skrev:

Ja det ble litt forsinket, men den som venter på noe godt. Og det beviste jo også at Tusvik og Tønne satt i egen Podcast og leste opp «bevis» i form av et brev skrevet av Kemma og tok det for god fisk, uten å kvalitetssjekke selv. Hva sier det om de? 

Da antar jeg du satt som fluen på veggen og fikk med hva som ble sagt og gjort mellom Tusvik, Tønne og Kemma Johanne Hagen før brevet ble lest opp? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Oida skrev:

Da antar jeg du satt som fluen på veggen og fikk med hva som ble sagt og gjort mellom Tusvik, Tønne og Kemma Johanne Hagen før brevet ble lest opp? 

Gjorde du? Kan du gå god for at historien stemmer? Og hvorfor viste ikke kemma eller tusvik og tønne det samme til VG før artikkelen ble trykket, tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Justsaying skrev:

Slemme mot Sigrid? Når en ser det marerittet hun har påført Ørjan så burde hun tåle at folk poengterer at hun er en løgner. En løgner som ikke en gang klarer å si Unnskyld. 

Du vet IKKE hva Sigrid har opplevd og hva hun vet.  Isåfall bruker jeg akkurat samme argumentet mot Ørjan . Hvis Ørjan føler at det er et mareritt ( din påstand ), så får han manne seg opp og gjøre noe med all dritten han har etterlatt seg. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jentehumor , som ofte går ut på å drite ut menn. Aldri svarte menn, men hvite menn.. Jeg tror norske jenter skratter med chipsposen så valkene rister når de hører på podcasten deres.

Endret av AlkoMann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AlkoMann skrev:

De har jentehumor , som ofte går ut på å drite ut menn. Aldri svarte menn, men hvite menn.. Jeg tror norske skratter med chipsposen så valkene rister når de hører på podcasten deres.

De var ganske slemme med å omtale hodeskallen til Sjaman Durek. og han er ingen hvit mann. 

Kan le litt av de av og til, men synes de går altfor langt i personkarakteristikker (les mobbing) av folk de kjenner, samtidig som de tillater seg å være kanske sutrete om noen kommer med stikk tilbake. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minitroll skrev:

De var ganske slemme med å omtale hodeskallen til Sjaman Durek. og han er ingen hvit mann. 

Kan le litt av de av og til, men synes de går altfor langt i personkarakteristikker (les mobbing) av folk de kjenner, samtidig som de tillater seg å være kanske sutrete om noen kommer med stikk tilbake. 

Det er i hvert fall ikke min type humor. Jeg er mann og derfor ikke i målgruppen deres. Men for all del , jeg er for at de benytter ytringsfriheten .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anser dem som mobbere. Synes ikke de er morsomme. Selv på klubbscenen på Latter var hun så full at hun stadig mistet tråden i det hun snakket om. Både pinlig og noe jeg burde fått igjen penger for. Boikotter. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Humor er subjektivt. Men siden du spør ; jeg personlig liker de veldig godt. Jeg har hørt på poden siden begynnelsen og føler nesten at jeg hører på to gode venninner. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 9.18, Kalevala skrev:

Jeg ler mye av beskrivelsene av familieliv og nære ting, og av deres kollisjoner med folk på deres vei.  Liker godt de politiske rantene og diskusjonene, og irriterer meg over avbrytelser og noen litt for drøye eller kleine uttalelser 

80% knallbra og 20% kleint/too much/irriterende er min dom.   

De 80% holder i massevis til at jeg fortsatt etter flere år, gleder meg over å høre på hver eneste uke. 

Som om jeg skulle sagt det sjæl! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kopierer inn innlegget jeg skrev i den andre T&T-tråden. Tenker det er relevant her:

"Veldig enig med deg. Og dere andre som har så sterke meninger mot T&T-podden, hva er det dere ønsker av den? Ønsker dere et komplett underholdningsprodukt spesiallaget for dere, at de skal snakke generelt om ting og debattere for og imot? For noe skjærer seg tydeligvis i forventningene dere har til podden? 

Jeg opplever at podcasten T&T går ut på at Sigrid Bonde Tusvik og Lisa Tønne snakker sammen om ting de er opptatt av. Det er det hele. De snakker om ting DE er opptatt av, og da tenker jeg jo at de må få mene det de vil. 
Så kan man jo diskutere om det er greit at de snakker om andre som ikke kan komme med tilsvar der og da, men det er egentlig en litt annen debatt. 

Mye har forandret seg på de årene T&T-podcast har eksistert, og det har også kvinnene som driver podcasten gjort. Før var det greit å snakke om noen ting som nå oppleves som krenkende. Det er ikke sånn at man holder seg innenfor ett interessefelt hele livet og blir der, man er i evig forandring (de fleste av oss). Kanskje passer ikke podden for noen av dere akkurat nå? Det er helt greit, i såfall. 
I alle de timene T&T har snakket i podcasten er det veldig mye de har sagt som er helt greit, mens noen ting har vært på kanten og andre der igjen har vært godt over streken. Noe har vært gøyalt, noe har vært sårt, noe har truffet og noe har vært fullstendig skivebom Det er ganske naturlig. De har både beklaget, sagt unnskyld, forklart hvorfor og debattert - samt lagt seg paddeflate. De har satt agenda, de har bidratt og de har satt søkelys på ting. På godt og vondt. 

Jeg tror noen av dere bør tenke litt over hva dere forventer av podcasten, og se om ikke det er eget reaksjonsmønster der er noe i veien med noen av gangene. "


  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...