Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Infinity skrev:

Så spør henne da. 

Oida er ikke kverulerende. Hun refererer til hva Sigrid har sagt. Det er jo dokumentert.

Dere henviser jo hele tiden til tull og fjas.  At han ikke har gjort noe. At han har innrømmet det selv ser dere glatt vekk fra.

Hvem er det da som er kverulanten.🙂🙂🙂

Nei, hvorfor skal jeg spørre? Jeg har hørt podcasten fra 2016, 2017 og 2018 så fikk svaret mitt der 🤷🏼‍♀️

Sier ikke at han er uskyldig, men vi vet heller ikke hva han er skyldig i. For alt som kommer er udokumenterte påstander. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så må du slutte å kalle Sigrid en løgner.  Det er ikke du som skal diktere hvordan hun fremlegger saken.

Hun må gjøre det på sin måte. Det  er en kjip situasjon, og da blir veien til når man går. Da skal ikke man sitte å være besserwisser å si at hun skulle ha gjort ditt og datt for 20 år siden og andre teite ting.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Nei, hvorfor skal jeg spørre? Jeg har hørt podcasten fra 2016, 2017 og 2018 så fikk svaret mitt der 🤷🏼‍♀️

Sier ikke at han er uskyldig, men vi vet heller ikke hva han er skyldig i. For alt som kommer er udokumenterte påstander. 

Det kan Ørjan gjøre noe med.🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Baresierdet skrev:

Det jeg vil? Det spiller ingen rolle for meg hva folk velger å gjøre. Men oida er veldig kverulerende, ber alle dokumentere påstandene man måtte ha, men hun selv har fortsatt ikke dokumentert noen ting! Det blir feil. 

Hvis han har vært trakasserende i 20 år mot kvinner som Sigrid påstår så er det merkelig å skal se om det blir bedre i 2016. Men det ble ikke det så da kommer sannheten. Da hadde det vært bedre å holde kjeft til man ønsker å fortelle sannheten. Ikke fortelle en løgn først for å så fortelle sannheten etterpå. Derfor tror jeg at det som er riktig er det første hun sa når hun snakket om det. Men så blåste det kraftig opp, og hun så sitt snitt til å gi podcasten litt oppmerksomhet, seg selv litt oppmerksomhet og endret historien til noe litt mer spennende! 

Så var vi der igjen. Jeg har x antall ganger sagt at du og din brukerkompis manglende oppførsel overfor varslere og ofre av helten deres ikke inngir tillit til å dele "bevisene" dere gnåler om. Jeg har heller ikke bedt alle dokumentere sine påstander. Jeg har derimot bedt din brukerkompis dokumentere at Sigrid Bonde Tusvik har presset et ukjent antall personer til å komme med historier om helten deres.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Infinity skrev:

Og så må du slutte å kalle Sigrid en løgner.  Det er ikke du som skal diktere hvordan hun fremlegger saken.

Hun må gjøre det på sin måte. Det  er en kjip situasjon, og da blir veien til når man går. Da skal ikke man sitte å være besserwisser å si at hun skulle ha gjort ditt og datt for 20 år siden og andre teite ting.

Jeg har ikke sagt hva hun skulle gjort for 20 år siden. Men hun sier hun var klar over ørjans oppførsel i alle de årene. Men i 2016 sier du at det kan ha vært sånn hun tenkte : 👇🏻👇🏻

 

19 minutter siden, Infinity skrev:

Ingenting forandret seg, hun så at han fortsatte å være  ekkel med andre.  Da var det ikke nødvendig å beskytte han lenger, så hun sa rett ut hva hun hadde opplevd. Ikke noe rart med det.  Det er min forståelse av saken. 

Og da sier jeg at når man har visst om en slik oppførsel så er det rart å vente for å se om det forandres, hvis ingenting har forandret seg på 20 år! Så det er tullprat. 

Hun endret historien, og grunnen til det er det bare hun som vet!! 

Endret av Baresierdet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Jeg har ikke sagt hva hun skulle gjort for 20 år siden. Men hun sier hun var klar over ørjans oppførsel i alle de årene. Men i 2016 sier du : 👇🏻👇🏻

 

Og da sier jeg at når man har visst om en slik oppførsel så er det rart å vente for å se om det forandres, hvis ingenting har forandret seg på 20 år! Så det er tullprat. 

Hun endret historien, og grunnen til det er det bare hun som vet!! 

Sier jeg ??? Jeg prøver  jo bare å svare deg på  de påstandene du slenger ut.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Infinity skrev:

Sier jeg ??? Jeg prøver  jo bare å svare deg på  de påstandene du slenger ut.  

Ja jeg siterte jo deg, så det er jo du som sier det! 

Jo takk, men jeg ble ikke klokere. For teorien din henger ikke på grep, og det var egentlig poenget mitt  👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Baresierdet skrev:

Ja jeg siterte jo deg, så det er jo du som sier det! 

Jo takk, men jeg ble ikke klokere. For teorien din henger ikke på grep, og det var egentlig poenget mitt  👏🏼

Vel.. Det er du som har kastet ut årstall.  At du ikke tror på teorien min er forventet, men på greip henger den.🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Baresierdet skrev:

Det jeg vil? Det spiller ingen rolle for meg hva folk velger å gjøre. Men oida er veldig kverulerende, ber alle dokumentere påstandene man måtte ha, men hun selv har fortsatt ikke dokumentert noen ting! Det blir feil. 

Hvis han har vært trakasserende i 20 år mot kvinner som Sigrid påstår så er det merkelig å skal se om det blir bedre i 2016. Men det ble ikke det så da kommer sannheten. Da hadde det vært bedre å holde kjeft til man ønsker å fortelle sannheten. Ikke fortelle en løgn først for å så fortelle sannheten etterpå. Derfor tror jeg at det som er riktig er det første hun sa når hun snakket om det. Men så blåste det kraftig opp, og hun så sitt snitt til å gi podcasten litt oppmerksomhet, seg selv litt oppmerksomhet og endret historien til noe litt mer spennende! 

🏻

Endret av Infinity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Infinity skrev:

Vel.. Det er du som har kastet ut årstall.  At du ikke tror på teorien min er forventet, men på greip henger den.🙂 

Sigrid har selv kastet ut årstallet 😅 men det vet du vel alt, det virker jo som du har oversikt over uttalelser fra Sigrid  🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred. Er du litt amper i dag ?🙂

Jeg er ikke like fanatisk opptatt av saken som du er, så jeg vet ikke alt om alle uttalelser. 

Se forøvrig innlegg over om hva jeg mener om saken, så trenger jeg ikke gjenta meg selv. 🙂

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Infinity skrev:

Herrefred. Er du litt amper i dag ?🙂

Jeg er ikke like fanatisk opptatt av saken som du er, så jeg vet ikke alt om alle uttalelser. 

Se forøvrig innlegg over om hva jeg mener om saken, så trenger jeg ikke gjenta meg selv. 🙂

 

Nei, ganske avslappet 🤩

jeg er ikke fanatisk 😂 men er det en ting jeg har lært så er det å ikke komme med uttalelser dersom jeg ikke kan dokumentere det jeg skriver, motsetning til andre i denne tråden og andre tråder som kan komme med spekulasjoner og hva man tror uten at noen henger seg opp i det 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 time siden, Oida skrev:

Så det at VG gikk ut å presiserte at de ikke hadde sett slibrige meldinger og dickpicks helten din har sendt Kemma Johanne Hagen eller oppsigelsen han fikk fra Latter var den "store bomben" du lovte skulle komme i påsken? Den bomben som skulle frikjenne helten din fra alle anklager. Merkelig da at det oppslaget kom flere uker etter påske og på ingen måte frikjenner helten din.

Ja det ble litt forsinket, men den som venter på noe godt. Og det beviste jo også at Tusvik og Tønne satt i egen Podcast og leste opp «bevis» i form av et brev skrevet av Kemma og tok det for god fisk, uten å kvalitetssjekke selv. Hva sier det om de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger ikke å dokumentere Sigrid sine uttalelser vel ? De er jo så dokumentert allerede.

Jeg syns det er trist at dere er så slem mot Sigrid, og samtidig rope høyt om å ikke forhåndsdømme Ørjan. 

Ser du ikke  at du minimum må møte begge personene på samme måte hvis det er forhåndsdømming du er redd for ?

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Infinity skrev:

Jeg trenger ikke å dokumentere Sigrid sine uttalelser vel ? De er jo så dokumentert allerede.

Jeg syns det er trist at dere er så slem mot Sigrid, og samtidig rope høyt om å ikke forhåndsdømme Ørjan. 

Ser du ikke  at du minimum må møte begge personene på samme måte hvis det er forhåndsdømming du er redd for ?

 

På hvilken måte er jeg slem mot Sigrid??

at jeg ikke tror på at hun ble tatt på tissen fordi hun selv sa låret først? Da er jeg slem? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
3 minutter siden, Infinity skrev:

Jeg trenger ikke å dokumentere Sigrid sine uttalelser vel ? De er jo så dokumentert allerede.

Jeg syns det er trist at dere er så slem mot Sigrid, og samtidig rope høyt om å ikke forhåndsdømme Ørjan. 

Ser du ikke  at du minimum må møte begge personene på samme måte hvis det er forhåndsdømming du er redd for ?

 

Slemme mot Sigrid? Når en ser det marerittet hun har påført Ørjan så burde hun tåle at folk poengterer at hun er en løgner. En løgner som ikke en gang klarer å si Unnskyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Baresierdet skrev:

På hvilken måte er jeg slem mot Sigrid??

at jeg ikke tror på at hun ble tatt på tissen fordi hun selv sa låret først? Da er jeg slem? 

Nå må du kutte ut. Hun fortalte i podcasten hvordan det skjedde og man må være vrang i ørene for ikke å forstå hva som skjedde. Komikerfrue skriver selv:  «Han la hånden på låret hennes og førte den opp under skjørtet»

Hva har kvinner der hånden ender når man fører hånden fra låret og opp under skjørtet? 

http://web.archive.org/web/20171209134140/http://www.komikerfrue.no/2017/12/09/nar-misbrukte-blir-maktmisbrukere/

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Firestone skrev:

Nå må du kutte ut. Hun fortalte i podcasten hvordan det skjedde og man må være vrang i ørene for ikke å forstå hva som skjedde. Komikerfrue skriver selv:  «Han la hånden på låret hennes og førte den opp under skjørtet»

Hva har kvinner der hånden ender når man fører hånden fra låret og opp under skjørtet? 

http://web.archive.org/web/20171209134140/http://www.komikerfrue.no/2017/12/09/nar-misbrukte-blir-maktmisbrukere/

 

Det er unødvendig og dum handling uansett, men den hånden må vel ikke ha truffet tissen? Eller er det en selvfølge at menn som tar kvinner på låret og fører hånden oppover ikke klarer å stoppe før man treffer tissen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
7 minutter siden, Firestone skrev:

Nå må du kutte ut. Hun fortalte i podcasten hvordan det skjedde og man må være vrang i ørene for ikke å forstå hva som skjedde. Komikerfrue skriver selv:  «Han la hånden på låret hennes og førte den opp under skjørtet»

Hva har kvinner der hånden ender når man fører hånden fra låret og opp under skjørtet? 

http://web.archive.org/web/20171209134140/http://www.komikerfrue.no/2017/12/09/nar-misbrukte-blir-maktmisbrukere/

 

https://www.seher.no/kjendis/jeg-blir-sjarmert-av-tafsing/64690113

Ja tror du hun syns det var usjarmerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...