Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Oida skrev:

Som du vet har din helt i podcast og intervju innrømmet å ha vært en drittsekk mot kvinner. Helten din har innrømmet dette i innlegg på sin facebook, riktignok slettet det i etterkant. Komikerfrue skrev blogginnlegg om den omtalte episoden med Sigrid Bonde  Tusvik og andre. Dette ble også slettet, men lever i beste velgående på nettet sammen med ektemannens slettede innlegg. Så jeg vil påstå din helts manglende oppførsel er godt dokumentert.

Da skulle det vel bare mangle at du ikke kommer opp med dokumentasjon på din ville beskyldning om Sigrid Bonde Tusviks utpressing av et ukjent antall personer. Du som taler så varmt om alle usanne beskyldninger mot din helt. Det bør vel gå begge veier eller hva?

Det skulle bare mangle at du kommer med dokumentasjon på dine påstander snart også. For det også bør gå begge veier. 

Hva er din teori på at Sigrid har endret forklaring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justsaying
53 minutter siden, Oida skrev:

Som du vet har din helt i podcast og intervju innrømmet å ha vært en drittsekk mot kvinner. Helten din har innrømmet dette i innlegg på sin facebook, riktignok slettet det i etterkant. Komikerfrue skrev blogginnlegg om den omtalte episoden med Sigrid Bonde  Tusvik og andre. Dette ble også slettet, men lever i beste velgående på nettet sammen med ektemannens slettede innlegg. Så jeg vil påstå din helts manglende oppførsel er godt dokumentert.

Da skulle det vel bare mangle at du ikke kommer opp med dokumentasjon på din ville beskyldning om Sigrid Bonde Tusviks utpressing av et ukjent antall personer. Du som taler så varmt om alle usanne beskyldninger mot din helt. Det bør vel gå begge veier eller hva?

Han har innrømt å være drittsekk,ja? Hva har det med Tusviks vendetta og løgnhistorier å gjøre? At han innrømmer å ha vært drittsekk, for at så det popper ut jenter med historier som ikke er sanne etter hennes etterlysning på podcasten sin - tyder jo på at hun brukte hans unnskyldning som et springbrett for sine alvorlige anklager. 

Han innrømte å være drittsekk, forskjell på det og alvorligere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Baresierdet skrev:

Det skulle bare mangle at du kommer med dokumentasjon på dine påstander snart også. For det også bør gå begge veier. 

Jeg viser til intervjuer helten din har gitt, samt innlegg din helt og hans frue har postet på Facebook og blogg. Et lite google søk og du får det opp.

Driver ikke med synsing som visse andre, men Sigrid Bonde Tusvik har etter mitt skjønn holdt seg til samme historie hele tiden. Har derimot fått med meg at du og din brukerkompis driver flisespikkeri med hvor høyt/lavt din helts hånd var på Sigrids lår.

Det jeg derimot finner merkelig er at du og din brukerkompis driver kampanje for å frifinne din helt for den bedritne oppførselen han selv har innrømmet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Justsaying skrev:

Han har innrømt å være drittsekk,ja? Hva har det med Tusviks vendetta og løgnhistorier å gjøre? At han innrømmer å ha vært drittsekk, for at så det popper ut jenter med historier som ikke er sanne etter hennes etterlysning på podcasten sin - tyder jo på at hun brukte hans unnskyldning som et springbrett for sine alvorlige anklager. 

Han innrømte å være drittsekk, forskjell på det og alvorligere ting.

Så det å sende slibrige meldinger og dickpicks til x antall kvinner/jenter er ikke alvorlig nok for deg? Det er noe du synes er helt innenfor?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker T&T. Forfriskende! Siden når ble det sånn at en må være 100 % enig med hva en person sier, politisk eller ang andre tema for å kunne sette pris på dem? Norge er så politisk korrekt at det bare blir generisk jatting i alle kanaler, både podcaster, aviser og tv. 

Nå har jeg ikke fulgt med på hvordan «historien har forandret seg» fra Sigrid, men har full forståelse for at det som skjedde ikke er koselig for henne å snakke om. Da er det lettere å fremstille det på en mindre kontroversiell måte først/ut ifra situasjonen og så sannheten når/hvis en får mot nok til det senere/i en annen situasjon.

At folk skal henge seg mer opp i det, enn hva hun faktisk forteller og hva det betyr, sier en del om dem.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
22 minutter siden, Oida skrev:

Så det å sende slibrige meldinger og dickpicks til x antall kvinner/jenter er ikke alvorlig nok for deg? Det er noe du synes er helt innenfor?

Hvis det er innafor den ene veien så er det vel innafor den andre veien? 

3 uker siden Vg beklaget nå, hadde forventet at du eller en av de andre hadde fått frem «sannheten» i media på denne tiden. Men ser ut til at påstandene forblir udokumentert.

Tusvik bæsja på leggen, og istedet for å tørke opp så lar hun den renne av. Syns hun er mer og mer ulikelig etter denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Justsaying skrev:

3 uker siden Vg beklaget nå, hadde forventet at du eller en av de andre hadde fått frem «sannheten» i media på denne tiden. Men ser ut til at påstandene forblir udokumentert.

Tusvik bæsja på leggen, og istedet for å tørke opp så lar hun den renne av. Syns hun er mer og mer ulikelig etter denne saken.

VG beklaget brudd på presseskikk, ved mangelfull dokumentasjon av to saker. En formalitet. Burøe har fremdeles oppført seg som en tosk, og har innrømmet og beklaget det, så det vil du vel ikke krangle på at stemmer? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Justsaying skrev:

Venter fremdeles på den "store bomben" som skulle komme til påske.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
21 minutter siden, Joppeline skrev:

VG beklaget brudd på presseskikk, ved mangelfull dokumentasjon av to saker. En formalitet. Burøe har fremdeles oppført seg som en tosk, og har innrømmet og beklaget det, så det vil du vel ikke krangle på at stemmer? 

Formalitet? At de ikke har dokumentasjon for løgner? Javisst 😃 

Han har beklaget det han har beklaget, ikke det som noen har anklaget.

15 minutter siden, Oida skrev:

Venter fremdeles på den "store bomben" som skulle komme til påske.

Du syns ikke det var overraskende at Vg måtte beklage at de ikke hadde sett dokumentasjon i sakene? Det var ingen bombe for deg? ;) 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Oida skrev:

Jeg viser til intervjuer helten din har gitt, samt innlegg din helt og hans frue har postet på Facebook og blogg. Et lite google søk og du får det opp.

Driver ikke med synsing som visse andre, men Sigrid Bonde Tusvik har etter mitt skjønn holdt seg til samme historie hele tiden. Har derimot fått med meg at du og din brukerkompis driver flisespikkeri med hvor høyt/lavt din helts hånd var på Sigrids lår.

Det jeg derimot finner merkelig er at du og din brukerkompis driver kampanje for å frifinne din helt for den bedritne oppførselen han selv har innrømmet.

Hun har holdt seg til samme historie? Så podcasten da hun først snakket om det, har du ikke hørt da kanskje? Eller hører du bare det du vil høre? 

Prøver ikke frifinne noen, men heller ikke legge mer skyld enn nødvendig på mennesker. Man kan holde seg til fakta, til hva som er bevist. Og det er svært lite som er bevist 🤷🏼‍♀️ Man får drite i å trekke egne konklusjoner, og dikte opp historier for å virke mer spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Baresierdet skrev:

Det har jo blitt nevnt i den andre tråden du frekventerer.  Må du virkelig høre det en gang til ?

Endret av Infinity
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Justsaying skrev:

Du syns ikke det var overraskende at Vg måtte beklage at de ikke hadde sett dokumentasjon i sakene? Det var ingen bombe for deg? ;) 🤣

Mye som har sin plass i media som ikke nødvendigvis lar seg dokumentere. Journalister må emm kunne vurdere kilder som pålitelige, selv uten dokumentasjon etter rettslig standard. Selvfølgelig skal ikke alt publiseres, ikke alt er troverdig. Noen ganger vil det komme feilaktige påstander i media, og ofte er sannheten forskjellig ut ifra hvem man spør. Det har likevel en plass i media. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Infinity skrev:

Det har jo blitt nevnt i den andre tråden du frekventerer.  Må du virkelig høre det en gang til ?

Jeg har ikke hørt hennes teori på Sigrids forklaring nei.. og det var jeg nysgjerrig på 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Justsaying skrev:

Så det at VG gikk ut å presiserte at de ikke hadde sett slibrige meldinger og dickpicks helten din har sendt Kemma Johanne Hagen eller oppsigelsen han fikk fra Latter var den "store bomben" du lovte skulle komme i påsken? Den bomben som skulle frikjenne helten din fra alle anklager. Merkelig da at det oppslaget kom flere uker etter påske og på ingen måte frikjenner helten din.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 time siden, Oida skrev:

Samme historie?

2016: Neinei, ikke på f.... men på låret. 

2017: Han tok meg på f....!

2018: Han grafset på meg.

2018: Han fingret meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Jeg har ikke hørt hennes teori på Sigrids forklaring nei.. og det var jeg nysgjerrig på 🙂

Hvorfor spør du ikke bare Sigrid ? Det må jo være mye bedre enn å prøve å så tvil om historien hennes . Det er jo det du vil at folk skal gjøre angående Ørjan.

Sigrid prøvde selfølgelig å skjerme familien til Burøe i begynnelsen. Derfor ordla hun seg litt snillere . Ingenting forandret seg, hun så at han fortsatte å være  ekkel med andre.  Da var det ikke nødvendig å beskytte han lenger, så hun sa rett ut hva hun hadde opplevd. Ikke noe rart med det.  Det er min forståelse av saken. 🙂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Justsaying skrev:

Samme historie?

Du må slutte nå.  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Justsaying skrev:

Samme historie?

2016: «Shit, blir litt vel alvorlig å si det som det er. Låret er bedre.» Fremdeles ille, men ingen skandale.

2017: Tør å si det.

2018/2018: Betyr det samme som 2017, men sagt på en annen måte.

Eller har du en egen, uttømmende definisjon av «grafsing» og «fingring» som ikke er forenlig med «han tok meg på f..»?

Endret av Joppeline
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Infinity skrev:

Hvorfor spør du ikke bare Sigrid ? Det må jo være mye bedre enn å prøve å så tvil om historien hennes . Det er jo det du vil at folk skal gjøre angående Ørjan.

Sigrid prøvde selfølgelig å skjerme familien til Burøe i begynnelsen. Derfor ordla hun seg litt snillere . Ingenting forandret seg, hun så at han fortsatte å være  ekkel med andre.  Da var det ikke nødvendig å beskytte han lenger, så hun sa rett ut hva hun hadde opplevd. Ikke noe rart med det.  Det er min forståelse av saken. 🙂

Det jeg vil? Det spiller ingen rolle for meg hva folk velger å gjøre. Men oida er veldig kverulerende, ber alle dokumentere påstandene man måtte ha, men hun selv har fortsatt ikke dokumentert noen ting! Det blir feil. 

Hvis han har vært trakasserende i 20 år mot kvinner som Sigrid påstår så er det merkelig å skal se om det blir bedre i 2016. Men det ble ikke det så da kommer sannheten. Da hadde det vært bedre å holde kjeft til man ønsker å fortelle sannheten. Ikke fortelle en løgn først for å så fortelle sannheten etterpå. Derfor tror jeg at det som er riktig er det første hun sa når hun snakket om det. Men så blåste det kraftig opp, og hun så sitt snitt til å gi podcasten litt oppmerksomhet, seg selv litt oppmerksomhet og endret historien til noe litt mer spennende! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Det jeg vil? Det spiller ingen rolle for meg hva folk velger å gjøre. Men oida er veldig kverulerende, ber alle dokumentere påstandene man måtte ha, men hun selv har fortsatt ikke dokumentert noen ting! Det blir feil. 

Hvis han har vært trakasserende i 20 år mot kvinner som Sigrid påstår så er det merkelig å skal se om det blir bedre i 2016. Men det ble ikke det så da kommer sannheten. Da hadde det vært bedre å holde kjeft til man ønsker å fortelle sannheten. Ikke fortelle en løgn først for å så fortelle sannheten etterpå. Derfor tror jeg at det som er riktig er det første hun sa når hun snakket om det. Men så blåste det kraftig opp, og hun så sitt snitt til å gi podcasten litt oppmerksomhet, seg selv litt oppmerksomhet og endret historien til noe litt mer spennende! 

Så spør henne da. 

Oida er ikke kverulerende. Hun refererer til hva Sigrid har sagt. Det er jo dokumentert.

Dere henviser jo hele tiden til tull og fjas.  At han ikke har gjort noe. At han har innrømmet det selv ser dere glatt vekk fra.

Hvem er det da som er kverulanten.🙂🙂🙂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...