Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Ellevill said:

Dette er tull. 
Martin har deltatt i reality, nå sist i Harms serie på VG TV og er et kjent fjes utad på VG TV. Det heller ikke slik at offentlige personer ikke har et rettsvern. 

Dette har nok heller med at Sigrid ikke vil tråkke feil nå, så noe kan brukes mot henne i en eventuell juridisk prosess der penger og barn skal fordeles. Dessuten føler man nok for å beskytte egne barn. Jeg tror Sigrid er lur som trekker pusten dypt nå og prosesserer, og ikke tar skittentøyvasken offentlig. 

Offentlig personer har selvfølgelig rettsvern, men private har større rettsvern for å omtales offentlig. Mulig Martin er på vei til å bli en offentlig person, men det er fortsatt milevis fra så offentlig som Ari Behn som var den det ble sammenlignet med. For meg er Martin helt ukjent som noe annet enn typen til Sigrid.

Jeg har også fortsatt det slik at Martin visstnok har sagt at han ikke ønsker at det skal omtales og da skal det mye til at man slipper unna med å omtale det. 

Ellers helt enig med deg at det er lurt å ikke si noe offentlig per nå.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Warum skrev (På 24.9.2021 den 21.39):

Jeg kan jo bare innrømme at det at Sigrid viser fram dette, og også Lisa tidligere, gjør at jeg tror jeg vil takle en slik eventuell situasjon i mitt eget liv i framtiden bedre. Man får følt litt på det hun sier, hun viser at man kan snakke om dette, dele det med alle. Venner får komme å hjelpe. I utgangspunktet tror jeg at jeg personlig ville følt masse skam, holdt fasade og delt det med så få som mulig. Isolert meg sosialt, løyet for barna. Grudd meg til å fortelle venner og familie osv. Men denne saken tror jeg faktisk kan hjelpe mange. De viser fram skamløsheten de ofte snakker om. They practice what they preach✊🏻

Dette. 

Var i en sammenkomst i sommer med mange damer alder 28-40 år. Noen tok opp podden og Lisa-episoden, og det ble litt samtale om det på vårt bord. Det ble stille på bordene rundt. Folk fulgte med på praten. De fleste er damer som antakelig ikke hører podden til vanlig. Gjetter på at de har hørt episoden etterpå, ut fra konsentrerte miner mens to-tre stilte oppfølgingsspørsmål. Et par av dem er i lignende situasjon og lurer nok på hvordan håndtere det uten å «miste ansikt» i kretsen vår. Uavhengig om man har tenkt å gå eller ikke, det at Lisa og Sigrid (og andre) snakker om disse tingene gir noen tanker om hvordan takle det. 

Det at noen deler den prosessen, tror jeg kan redde familier og forhold. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warum skrev (På 26.9.2021 den 14.41):

Så du kjenner voksne folk som er sinte på egen mor fordi hun var åpen om at deres far var utro? Be disse folka om å skjerpe seg og vokse opp. Foreldre er egne mennesker og livet blir ikke perfekt. Da kan man jo snu på det også, forelderen som faktisk VAR utro burde tatt en alvorsprat med barnet om hvor skylden i sorgen ligger. Jeg er så lei av at foreldre (les mødre) må være perfekte pedagoger og alltid kun tenke på barna. Vi er da egne mennesker med egne behov også (som barna virkelig kan lære av). Livet skjer og barna henger på, det burde den UTRO parten tenke på.

Amen! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (På 23.9.2021 den 21.33):

Og poenget er..?

Dette er bare en liten ubetydelig tråd på et bortgjemt forum

Da bør den jo være så ubetydelig at du ikke bryr deg om den da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (23 timer siden):

Da bør den jo være så ubetydelig at du ikke bryr deg om den da..

Zzzzzzzz 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warum skrev (På 26.9.2021 den 14.41):

Så du kjenner voksne folk som er sinte på egen mor fordi hun var åpen om at deres far var utro? Be disse folka om å skjerpe seg og vokse opp. Foreldre er egne mennesker og livet blir ikke perfekt. Da kan man jo snu på det også, forelderen som faktisk VAR utro burde tatt en alvorsprat med barnet om hvor skylden i sorgen ligger. Jeg er så lei av at foreldre (les mødre) må være perfekte pedagoger og alltid kun tenke på barna. Vi er da egne mennesker med egne behov også (som barna virkelig kan lære av). Livet skjer og barna henger på, det burde den UTRO parten tenke på.

👏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ElectricScum skrev (På 30.9.2021 den 17.31):

Kanskje du skulle stikke å ta middagsluren din et annet sted.

Ikke sant😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (På 30.9.2021 den 13.56):

Zzzzzzzz 

Sove kan du gjøre i en tråd som ikke er så ubetydelig for deg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonMrX skrev (På 25.9.2021 den 2.16):

Antionette skriver i den arkiverte TT tråden: 

La oss heller ikke glemme Baste Bolstad som inne på klubbscenen på Latter tok ut tissefanten og gnidde den inntil låret til Sigrid Bonde Tusvik rett før hun skulle opp på scenen.

Hun sa klart ifra og nå er han persona non grata på Latter. Har møtt han på Voss, jævlig ekkel fyr. 

Edit: dette er ikke spekulasjoner, dette er fra podcasten til T&T
---

Da spør jeg. Er det samme Baste som var kanalvert på TV2? 

Ikke sikker men her er ‘’komikeren’’

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Hva er egentlig bekrefta i podden da? 

Ingenting utover det som ble sagt da hele greia ble kjent. Det i den 2 minutters podden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (8 minutter siden):

Åja, men i den sa de vel ingenting om at han ønsker brudd ? 

I dagens podd sa hun jo at hun ble dumpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Om ikke respekten for den dama har ligget på 0 punktet i et par år allerede, så har den sunket i minus nå.

Å ta opp et brudd og årsaken til det på en podcast er noe av det nedrigste og mest patetiske jeg tror jeg kan huske å ha hørt. Altså hun har barn!! Disse barna skal gå på skole og seinere i jobb og alle rundt dem vet at faren deres er en dritt som bedro moren. Er det noen her som kan forestille seg hvor ille det må være for barn???

Hun har laget seg karriere på å slenge dritt om andre. Hun, i liket med Anne Kat Herland, har tjent penger på å rive ned andre mennesker! Og begge bretter seg ut i nyhetsbildet og podcaster og fisker etter sympati straks livet byr på utfordringer! At den mannen har klart å holde sammen med det kvinnemenneske så lenge, er for meg en gåte. Jeg har ikke et fnugg av sympati med det hun står i nå og heller ikke gubben som bedro henne. Like barn leker best!

Ta bruddet internt Sigrid!! Skjerm de uskyldige barna dine for faen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
spirå12 skrev (1 minutt siden):

I dagens podd sa hun jo at hun ble dumpet.

Åja den har jeg ikke hørt, men når noen er utro mot deg har du vel uansett blitt dumpet. 

Endret av Klink
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HarryDotter skrev (2 minutter siden):

Om ikke respekten for den dama har ligget på 0 punktet i et par år allerede, så har den sunket i minus nå.

Å ta opp et brudd og årsaken til det på en podcast er noe av det nedrigste og mest patetiske jeg tror jeg kan huske å ha hørt. Altså hun har barn!! Disse barna skal gå på skole og seinere i jobb og alle rundt dem vet at faren deres er en dritt som bedro moren. Er det noen her som kan forestille seg hvor ille det må være for barn???

Hun har laget seg karriere på å slenge dritt om andre. Hun, i liket med Anne Kat Herland, har tjent penger på å rive ned andre mennesker! Og begge bretter seg ut i nyhetsbildet og podcaster og fisker etter sympati straks livet byr på utfordringer! At den mannen har klart å holde sammen med det kvinnemenneske så lenge, er for meg en gåte. Jeg har ikke et fnugg av sympati med det hun står i nå og heller ikke gubben som bedro henne. Like barn leker best!

Det må jo tjenes penger på dette her. Lisa holdt ikke akkurat skjul på noe hun heller. Sigrid har sagt langt mindre hittil. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HarryDotter skrev (4 minutter siden):

Kikket for deg eller? Hun har ikke sagt noe på podden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (3 minutter siden):

Kikket for deg eller? Hun har ikke sagt noe på podden. 

Hun har gjort det da. Hun sa st mannen hennes har gått bak ryggen hennes over lengre tid. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...