Xstrella Skrevet 30. april 2018 #341 Del Skrevet 30. april 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg synes at vi ikke burde spekulere i ting om Tim og heller fokusere på hvilken flott artist han var og at han vil leve videre i alle våres hjerte via hans musikk Ja absolutt. Men trist når noen prøver seg kun for oppmerksomheten. Tenker foreldre selv ville gått ut med det om han hadde kjæreste. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkehjerter31 Skrevet 1. mai 2018 #342 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg er også svært preget av dødsfallet til Avicii. Jeg hadde ikke noe forhold til ham annet enn at jeg likte musikkens hans da den har preget mye av ungdomstiden min og begynnelsen av 20-årene. Husker jeg så et intervju med ham for 3-4 år siden, og jeg husker hvor utrolig snill og jordnær han fremsto. Etter å ha sett dokumentaren True Stories, og andre intervjuer, er det bare med på å bygge oppunder at ja, dette var faktisk sånn han var; snill, beskjeden, ydmyk, og en smule introvert. Han var veldig glad i musikken, men han hatet oppmerksomheten og rampelyset, noe som skinte gjennom. Det at han flere ganger gjennom dokumentaren sa at han ikke orket mer av den livsstilen uten at de hørte på ham var vondt å se. De stirret bare tomt uti luften, og valgte heller å bekymre seg over penger. Det er som mange spør seg i ettertid; Alle så Avicii, men hvem så Tim Bergling? Hele greia er bare så forferdelig trist. Måtte han få hvile i fred <3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nål Skrevet 1. mai 2018 #343 Del Skrevet 1. mai 2018 På 4/27/2018 den 10.02, helloooocavy skrev: Jeg håper manageren hans får et helvete etter dette. Han har allerede lukket instagrammen sin. Håper han blir boikottet og kritisert av alle han møter fra nå av. Faen så jævlig dette er. En begavet, følsom fyr ødelegges av empatiløse, pengegriske parasitter. De hadde vært ingen uten Avicii. Talentløse blodigler er hva de er. Manageren spesielt. Det er bare å lese artikkelen her å se hvor kyniske de er. https://www.dagbladet.no/kultur/kunne-tjene-opptil-atte-mill-kr-pa-n-kveld-derfor-folte-avicii-seg-tvunget-til-a-si-ja/69759839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 1. mai 2018 #344 Del Skrevet 1. mai 2018 Min favoritt musikkvideo. Den første Avicii produserte selv. Handlingen er så viktig, og jeg tror det viser mye om hans ønske om en bedre verden. Videoen handler om hvordan elite-menn utnytter barn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 1. mai 2018 #345 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Utrolig trist. Jeg har vært så lei meg de siste dagene, og det er merkelig å bli så påvirket ettersom jeg jo ikke kjente han personlig. Han virket som en utrolig bra fyr, som fortjente å ha det bra! Skulle ønske jeg kunne gi ham en stor klem og hjulpet ham…. 💔 Fine Tim ❤️ Endret 2. mai 2018 av lillesky 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. mai 2018 #346 Del Skrevet 2. mai 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner/ryktespredning. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 2. mai 2018 #347 Del Skrevet 2. mai 2018 På 30/4/2018 den 18.30, Xstrella skrev: Hva tror dere om siste jente som la ut det brevet? Hun får mye kritikk for å ha vært så åpen. Søsteren til Tim ba henne slette en video hun la ut på ig som viste en gråtende gutt rope på Tim. Barnet er ikke Tim sin, men en annen. Hun er fortsatt god venn med barnefaren og var i Tjekkia med eksen og barnefaren da aviccii døde. Noen mente forholdet var slutt i mars. Trodde Tim kun hadde en bror jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 2. mai 2018 #348 Del Skrevet 2. mai 2018 2 timer siden, Nobile skrev: Trodde Tim kun hadde en bror jeg ? Mener Tim hadde 2 brødre og 1 søster. Han var minstemann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2. mai 2018 #349 Del Skrevet 2. mai 2018 3 timer siden, Nobile skrev: Trodde Tim kun hadde en bror jeg ? 3 halvsøsken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. mai 2018 #350 Del Skrevet 2. mai 2018 Har så lyst å se dokumentaren på Netflix men orker ikke... kommer til å grine meg IHJEL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #351 Del Skrevet 2. mai 2018 https://www.tv2.no/underholdning/9833851/ Jeg får så vondt inni meg av å lese dette, så forferdelig grusomt for familen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. mai 2018 #352 Del Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, BethD skrev: Har så lyst å se dokumentaren på Netflix men orker ikke... kommer til å grine meg IHJEL... Jeg også, men har bare utsatt det. Kommer til å grine meg ihjel jeg også. 42 minutter siden, Winza skrev: https://www.tv2.no/underholdning/9833851/ Jeg får så vondt inni meg av å lese dette, så forferdelig grusomt for familen Fy faen så grusomt. Stakkars broren hans, tenk om han hadde kommet noen timer før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 2. mai 2018 #353 Del Skrevet 2. mai 2018 48 minutter siden, Winza skrev: https://www.tv2.no/underholdning/9833851/ Jeg får så vondt inni meg av å lese dette, så forferdelig grusomt for familen Han bad om hjelp 💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #354 Del Skrevet 2. mai 2018 11 minutter siden, Salka skrev: Jeg også, men har bare utsatt det. Kommer til å grine meg ihjel jeg også. Fy faen så grusomt. Stakkars broren hans, tenk om han hadde kommet noen timer før. Det er i slike øyeblikk som nå hvor man virkelig skulle ønske at man hadde en tidsmaskin og kunne endret det hele /: Har tenkt det samme om bestefaren min som døde og at da kunne jeg dratt ditt og reddet. Jeg føler veldig med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 2. mai 2018 #355 Del Skrevet 2. mai 2018 Åååh,stakkars gutt ❤️😭 Sett dokumentaren nå😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 2. mai 2018 #356 Del Skrevet 2. mai 2018 9 minutter siden, Trynefaktor skrev: Åååh,stakkars gutt ❤️😭 Sett dokumentaren nå😭 Hjerteskjærende 💔😢 har gått rundt som en tomsing siden han døde, og jeg så dokumentaren 😞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 2. mai 2018 #357 Del Skrevet 2. mai 2018 En fin (men også trist) artikkel om Avicii, om hans siste dager (og uker): https://www.rollingstone.com/music/news/inside-aviciis-final-days-w519621 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 2. mai 2018 #358 Del Skrevet 2. mai 2018 3 hours ago, Winza said: https://www.tv2.no/underholdning/9833851/ Jeg får så vondt inni meg av å lese dette, så forferdelig grusomt for familen Uff... Han var så ung, og virket så snill og fin. Han var så flink, så flink at kjempestore musikere så opp til ham. Også skulle det ende slik. Ikke bare for Tim selv, men familien hans som hadde på følelsen at noe skulle skje. Tenk hvor forferdelig det måtte ha vært å komme der to små timer for sent. De tankene de må ha, de rundene de nå sikkert går med seg selv om hvorfor de ikke dro tidligere, hvis de bare hadde gjort det og det istedet... Herregud, jeg gråter igjen... Jeg har gått med en vondt klump i magen helt siden dagen han døde. Men dette gjorde der enda verre. Jeg føler nesten at jo mer jeg hører om saken jo verre blir det. Kanskje har dette gått sånn inn på meg fordi jeg kan kjenne meg igjen. Ikke at jeg er verken rik, berømt eller ekstremt begavet... Men fordi det å søke etter lykke, fred og mening i den verden vi nå er i er et vanskelig søk, og noe jeg selv sliter en del med. Å i tillegg skulle presse seg selv gjennom psykisk sykdom (og i hans tilfelle, også fysisk sykdom) er ufattelig tungt spesielt når det gjøres pga. andres forventninger til deg. Jeg håper de som presset han så altfor mye har lært leksen sin, sånn at de aldri gjør dette mot et annet menneske igjen. Stakkars Tim, stakkars familien, stakkars alle som var glade i ham. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 3. mai 2018 #359 Del Skrevet 3. mai 2018 7 timer siden, PaperFlower skrev: Uff... Han var så ung, og virket så snill og fin. Han var så flink, så flink at kjempestore musikere så opp til ham. Også skulle det ende slik. Ikke bare for Tim selv, men familien hans som hadde på følelsen at noe skulle skje. Tenk hvor forferdelig det måtte ha vært å komme der to små timer for sent. De tankene de må ha, de rundene de nå sikkert går med seg selv om hvorfor de ikke dro tidligere, hvis de bare hadde gjort det og det istedet... Herregud, jeg gråter igjen... Jeg har gått med en vondt klump i magen helt siden dagen han døde. Men dette gjorde der enda verre. Jeg føler nesten at jo mer jeg hører om saken jo verre blir det. Kanskje har dette gått sånn inn på meg fordi jeg kan kjenne meg igjen. Ikke at jeg er verken rik, berømt eller ekstremt begavet... Men fordi det å søke etter lykke, fred og mening i den verden vi nå er i er et vanskelig søk, og noe jeg selv sliter en del med. Å i tillegg skulle presse seg selv gjennom psykisk sykdom (og i hans tilfelle, også fysisk sykdom) er ufattelig tungt spesielt når det gjøres pga. andres forventninger til deg. Jeg håper de som presset han så altfor mye har lært leksen sin, sånn at de aldri gjør dette mot et annet menneske igjen. Stakkars Tim, stakkars familien, stakkars alle som var glade i ham. Du har fått satt ord på hva jeg tror veldig mange av oss tenker og føler om dette. Veldig bra skrevet ❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkehjerter31 Skrevet 3. mai 2018 #360 Del Skrevet 3. mai 2018 11 timer siden, PaperFlower skrev: Uff... Han var så ung, og virket så snill og fin. Han var så flink, så flink at kjempestore musikere så opp til ham. Også skulle det ende slik. Ikke bare for Tim selv, men familien hans som hadde på følelsen at noe skulle skje. Tenk hvor forferdelig det måtte ha vært å komme der to små timer for sent. De tankene de må ha, de rundene de nå sikkert går med seg selv om hvorfor de ikke dro tidligere, hvis de bare hadde gjort det og det istedet... Herregud, jeg gråter igjen... Jeg har gått med en vondt klump i magen helt siden dagen han døde. Men dette gjorde der enda verre. Jeg føler nesten at jo mer jeg hører om saken jo verre blir det. Kanskje har dette gått sånn inn på meg fordi jeg kan kjenne meg igjen. Ikke at jeg er verken rik, berømt eller ekstremt begavet... Men fordi det å søke etter lykke, fred og mening i den verden vi nå er i er et vanskelig søk, og noe jeg selv sliter en del med. Å i tillegg skulle presse seg selv gjennom psykisk sykdom (og i hans tilfelle, også fysisk sykdom) er ufattelig tungt spesielt når det gjøres pga. andres forventninger til deg. Jeg håper de som presset han så altfor mye har lært leksen sin, sånn at de aldri gjør dette mot et annet menneske igjen. Stakkars Tim, stakkars familien, stakkars alle som var glade i ham. Utrolig fint skrevet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg