EvaLena Skrevet 29. april 2018 #321 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg vet ikke om jeg har hørt noen av låtene hans, iallefall ikke en jeg har søkt opp selv. Jeg har jo lest navnet Avicii flere ganger og visste det handlet om musikk. Fikk hakeslepp da jeg leste at han var død. Utrolig trist at så unge folk velger den utveien han gjorde og det er ikke feigt. Selv om jeg ennå ikke har søkt opp hans musikk, så synes jeg det er utrolig trist når noen velger å avslutte livet, uansett alder. Stakkars gutt og ikke minst de etterlatte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. april 2018 #322 Del Skrevet 29. april 2018 Tråden er ryddet for avsporinger og kommentar til modereringen - Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #323 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg kan også relatere meg til angsten og alkoholmisbruket. Har aldri hatt problemer med alkohol selv, men slitt litt med lettere angst i en periode, og har jo merket hvordan bare én øl kan fjerne angsten fullstendig. Har stor medfølelse for Tim og hvordan det massive presset han ble utsatt for førte til at han utviklet et misbruk av alkohol og andre stoffer. Han var nok ikke laget for den tøffe bransjen han havnet i. Jeg syns også det er trist at jeg ikke visste bedre hvem han var før han døde. Har dårlig samvittighet for at jeg, som mange andre fans, var mer opptatt av artisten enn personen bak. Merkelig følelse.. Anonymkode: c3add...f33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #324 Del Skrevet 29. april 2018 Har hørt mye på Avicii, men ikke satt meg inn i han som person før han nå døde. Har også lest og sett alt jeg har kommet over, fulgt med på svenske forum og vært småbesatt. Imidlertid bikker mitt en del over i det morbide også, der jeg av en eller annen grunn har et stort behov for å vite mer konkret om metode og eventuelt brev som ble liggende. Ikke minst også hva som skjer videre med musikkarven. Jeg blir også opphengt i å vite om han og damen fremdeles var sammen. Ikke noe crush for min de, jeg synes faktisk han var ganske lite attraktiv å se på, men en morbid interesse. Anonymkode: 49640...347 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #325 Del Skrevet 29. april 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt mye på Avicii, men ikke satt meg inn i han som person før han nå døde. Har også lest og sett alt jeg har kommet over, fulgt med på svenske forum og vært småbesatt. Imidlertid bikker mitt en del over i det morbide også, der jeg av en eller annen grunn har et stort behov for å vite mer konkret om metode og eventuelt brev som ble liggende. Ikke minst også hva som skjer videre med musikkarven. Jeg blir også opphengt i å vite om han og damen fremdeles var sammen. Ikke noe crush for min de, jeg synes faktisk han var ganske lite attraktiv å se på, men en morbid interesse. Anonymkode: 49640...347 Lite attraktiv? Hvordan? Anonymkode: b47c0...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #326 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg har å tenkt ekstremt mye på han siste uken. Jeg har sørget og vært helt fjern. Jeg har sett dokumentaren og diverse annet og jeg føler at han og jeg er utrolig like til sinns. Samme kreative tankegang, missliker oppmerksomhet, folkemengder, kunne aldri tenkt meg å vært kjendis, sliter også med depresjoner og angst. Jeg vet hvor jævlig angst og depresjoner kan være, linjen mellom liv og død er syltynn når man lider av dette og den minste ting kan trigge veldig svarte følelser. Jeg tror at alt dette er grunnen til at jeg sørger så mye over han. Han burde vært hjemme i Stocholm sammen med familiem sin, hatt et litt normalt liv. Han virket som en så utrolig snill og jordnær person. Familien og vennene hans må være helt knust. Anonymkode: 77cac...895 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmonkey Skrevet 29. april 2018 #327 Del Skrevet 29. april 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Han produserte en 5-10 hits og var en helt «ok» som DJ. Kan ikke sammenlignes med de store, men ser her inne at han har tydligvis heltestatus. Sikkert flott sfor dem som kun hører på Lady gaga. Anonymkode: 54eb0...112 Han er en legende innen sin sjanger i musikk da. Og kan så klart sammenlignes med store stjerner. En hel verden har sørget over han. Inkludert de store. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*missy* Skrevet 29. april 2018 #328 Del Skrevet 29. april 2018 Lite atteraktiv.. kunne ikke vært mindre enig! Godt vi er forskjellige😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #329 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg har opplevd det samme TS. Faktisk så er jeg helt overrasket over hvor hardt dette dødsfallet har gått inn på meg. Vanligvis når artister/berømte folk dør så har jeg så klart syntes det har vært trist, men nå har jeg vært oppriktig lei meg. Senest tidligere i dag satt jeg og gråt mens jeg hørte på musikken hans. Jeg har vokst opp med Avicii og han har alltid vært en av mine store favoritter. Wake me up tror jeg at jeg har hørt en trillion ganger og jeg går aldri lei. Dokumentaren på Netflix gjorde et sterkt inntrykk på meg og jeg skjønner ikke at ingen tok tak i dette. Han skreik jo om hjelp! Jeg tror at mye av grunnen til at jeg har tatt dette så tungt er at jeg selv har slitt veldig mye med angst/panikkangst og jeg ble kort og greit skremt av dokumentaren. Vi er nødt til å begynne å ta psykisk helse mer på alvor så vi ikke mister flere mennesker som Tim ❤️ Anonymkode: 91721...78e 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 29. april 2018 #330 Del Skrevet 29. april 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Han produserte en 5-10 hits og var en helt «ok» som DJ. Kan ikke sammenlignes med de store, men ser her inne at han har tydligvis heltestatus. Sikkert flott sfor dem som kun hører på Lady gaga. Anonymkode: 54eb0...112 Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Han VAR en av de store. En helt syns jeg passer han bra 👌 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #331 Del Skrevet 29. april 2018 Dere må få hjelp om dette tynger dere slik. Please. Vil ikke miste flere. Anonymkode: bc4a5...9df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JeSuisLouise Skrevet 29. april 2018 #332 Del Skrevet 29. april 2018 19 timer siden, Hvalen skrev: Får helt vondt av dokumentaren på Netflix. Måten crewet og produsenten presser han på. Jeg også reagerte på det Så ut som han hadde det så fint da han dro til USA og fikk slappe av og lage musikk. Og det var tydelig at han var glad i den nydelige hunden sin, Liam Til og med moren min liker musikken til Avicii og hun er over 60! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #333 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg har selv hatt problemer med angst, hadde ett panikkanfall for en del år siden ved en tilfeldighet og har senere slitt med ettervirkningene. Når man vet hva angst er, virker det helt umenneskelig å skulle stå under det presset Tim gjorde da han turnerte. Det verste med dette er er at han faktisk tok grep, sluttet med turneene, etter sigende ga opp drikkingen og prøvde å snu livet sitt. Når det da likevel ender som det gjorde sliter jeg med å forså. Hva skjedde egentlig i Oman. Føles som jeg trenger flere svar før jeg klarer å legge dette fra meg. Kan ikke begynne å forstå hvordan hans nærmeste har det. Anonymkode: c3add...f33 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 29. april 2018 #334 Del Skrevet 29. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hørt mye på Avicii, men ikke satt meg inn i han som person før han nå døde. Har også lest og sett alt jeg har kommet over, fulgt med på svenske forum og vært småbesatt. Imidlertid bikker mitt en del over i det morbide også, der jeg av en eller annen grunn har et stort behov for å vite mer konkret om metode og eventuelt brev som ble liggende. Ikke minst også hva som skjer videre med musikkarven. Jeg blir også opphengt i å vite om han og damen fremdeles var sammen. Ikke noe crush for min de, jeg synes faktisk han var ganske lite attraktiv å se på, men en morbid interesse. Anonymkode: 49640...347 Hva er hensikten med å si sånt om en person som ikke lenger er i blant oss? Eller en person som er det, for den saks skyld. Ufint, og når det er tale om en død person er det faktisk respektløst og irrelevant. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 30. april 2018 #335 Del Skrevet 30. april 2018 Så dokumentaren her om dagen ,og fy søren så vondt jeg fikk inni meg. Det å se at han trengte hjelp så lenge, men ingen bryr seg? Alt handler bare om penger, penger, penger. Spesielt for manageren. Fysj! Vi fikk se så mange tegn til at han trengte hjelp på en dokumentar - tenk så mye han må ha vist det i virkeligheten da?Penger, berømmelse og lignende tror folk flest er veien til lykke. Her er enda et bevis på at det er det overhode ikke Vi har mistet en helt fantastisk artist. Det føles seriøst som om jeg har mistet en bekjent. Så det var noen som la ut Seek bromance sangen lenger tilbake i tråden - og jeg har faktisk ikke koblet før nå at det er Tim sin sang. Det har vært en sånn "happy song" for meg i mange mange år. Håper han har funnet fred nå, han har kjempet hardt lenge. <3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbird Skrevet 30. april 2018 #336 Del Skrevet 30. april 2018 Hvil i fred Tim! Jeg er har likt musikken din og fulgt deg i flere år. Så den forrige dokumentaren om deg og ble fascinert over hvilken arbeidsmoral du hadde men også bekymret over hvilket farlig tempo du holdt. Ingen klarte å stoppe deg når du var i gang, du jobbet konstant, helt til siste minutt før du sto på scenen... Et vanvittig kjør som måtte stoppe før eller siden! Du virket som en hærlig gutt, og jeg gledet meg over suksessen din. Når beskjeden kom om at du skulle slutte å turnere ble jeg trist, fordi det betydde at jeg aldri ville oppleve deg live. Men musikken fortsatte å glede. Da jeg hørte nyheten om din død ble jeg så utrolig sjokkert og trist! Noe så tragisk! Jeg hadde håpet du kunne leve godt og tilbaketrukket, og lage musikk som du ønsket og elsket, uten press og stress. Så True Stories på Netflix i går, det var en annen vinkling og stemning i den enn den første. For et jag og stress, ikke mye glede i kulissene... At de rundt presset deg var tøft å se! Samtidig var det jo jobben deres å smi mens jernet var varmt, ikke minst for din skyld. Men de så seg nok blinde på målet. Det er bare tragisk. Jeg tror du FINT hadde klart å opprettholde stjernestatus selv om du trakk deg tilbake og spilte fx 2 eksklusive konserter i året om du ville. Du brøt med Ash, men det virket som dere var gode venner etterpå. Og han ville nok aldri at dette skulle skjedd. Jeg håper de 2 årene har vært gode. Jeg har lest i artikler og på instagram at du har reist verden rundt med dine kamerater, produserte musikk og at du hadde en kjæreste som du så lykkelig ut sammen med. Trist om det ble slutt like før, feb/mars blir det skrevet... selv om brevet hennes var for privat og utleverende (særlig mtp at du var en introvert mann som ville leve skjermet), så var det for meg ekte og det virket som dere hadde hatt mye kjærlighet og gøy med hverandre. Dine foreldre skrev det mest rørende brevet om deg, for en dyp sorg de må føle, orker ikke tenke tanken på å måtte være i deres sko. Håper du er et bedre sted nå Tim! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibsensrips Skrevet 30. april 2018 #337 Del Skrevet 30. april 2018 Flere millioner hørte på Avicii, men ingen lyttet til Tim. Så dokumentaren på Netflix og det gjorde vondt langt inne i hele meg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 30. april 2018 #338 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Jeg ble så trist når jeg så at han var gått bort, så dokumentaren like etterpå hvor jeg felte mange tårer! Får så vondt inni meg når jeg tenker på det presset han levde i.. Synd at han ikke fikk hjelp før det gikk for langt! Han virket som en jordnær og grei gutt, og kjekk! Endret 30. april 2018 av Sola* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. april 2018 #339 Del Skrevet 30. april 2018 Hva tror dere om siste jente som la ut det brevet? Hun får mye kritikk for å ha vært så åpen. Søsteren til Tim ba henne slette en video hun la ut på ig som viste en gråtende gutt rope på Tim. Barnet er ikke Tim sin, men en annen. Hun er fortsatt god venn med barnefaren og var i Tjekkia med eksen og barnefaren da aviccii døde. Noen mente forholdet var slutt i mars. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. april 2018 #340 Del Skrevet 30. april 2018 6 minutter siden, Xstrella skrev: Hva tror dere om siste jente som la ut det brevet? Hun får mye kritikk for å ha vært så åpen. Søsteren til Tim ba henne slette en video hun la ut på ig som viste en gråtende gutt rope på Tim. Barnet er ikke Tim sin, men en annen. Hun er fortsatt god venn med barnefaren og var i Tjekkia med eksen og barnefaren da aviccii døde. Noen mente forholdet var slutt i mars. Jeg synes at vi ikke burde spekulere i ting om Tim og heller fokusere på hvilken flott artist han var og at han vil leve videre i alle våres hjerte via hans musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg