Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Emmy_H skrev:

Han er feig og driter ut feil folk. Hvem søren bryr seg om en jente ingen vet hvem er i Norge? Det er da mange nok å ta av i Norge, det er bare å starte på toppen her i rampelystråden. 

Hvilken jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, smalls skrev:

Jeg liker at han gir faen og tar bloggere, men skulle ønske han kunne ta Sophie Elise. Men hun er jo fredet 🙄 Hun er inni varmen og ingen tør å gå etter henne. Hun er en av de verste. Dobbelmoralsk og et forferdelig forbilde.

Sånn at de hormonelle pubertale kvinnehaterene i kommentarfeltet hans kunne dissekrert henne? 

Beste var om han aldri "tok" noen igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vel talt av Komikerfrue...

Herr Mads Hansen at jeg er en mamma og jeg støtter ikke legitimering av mobbing. Ikke engang om det er aldri så godt kamuflert bak et viktig budskap. Ungene våre må nesten bli lært opp til å adressere problemer på en skikkelig måte når de blir voksne, og spesielt om de har et maktverktøy som sosiale medier å bruke.

 

https://www.komikerfrue.no/2019/01/17/god-morgen-mads/

Endret av Lana01
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lana01 skrev:

Vel talt av Komikerfrue...

Herr Mads Hansen at jeg er en mamma og jeg støtter ikke legitimering av mobbing. Ikke engang om det er aldri så godt kamuflert bak et viktig budskap. Ungene våre må nesten bli lært opp til å adressere problemer på en skikkelig måte når de blir voksne, og spesielt om de har et maktverktøy som sosiale medier å bruke.

https://www.komikerfrue.no/2019/01/17/god-morgen-mads/

 

Hun er jo en av de værste på eksponering av barn ,så det er klart at hun er uenig med MH

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  er veldig ambivalent i forhold til MH må jeg innrømme. På den ene siden tenker jeg at det er bra at noen tar debatten hvor det når ut til mange, nettopp på sosiale medier. Hvor ellers skal han ta det? 

Jeg syns heller ikke alt han har lagt ut kan kalles mobbing, det er helt utrolig at folk blir krenka av alt mulig og drar frem mobbekortet. 

Men noe av det MH har sagt og gjort er umodent og han har hovedsaklig tatt for seg unge jenter, og gjort narr av kropp. Det syns jeg ikke er greit. 

I forhold til komikerfrue så orker jeg ikke å si noe annet enn at hun fortjener så mye mer pæs for barneeksponeringen sin. Det er så drøyt. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Oline12 skrev:

Jeg  er veldig ambivalent i forhold til MH må jeg innrømme. På den ene siden tenker jeg at det er bra at noen tar debatten hvor det når ut til mange, nettopp på sosiale medier. Hvor ellers skal han ta det? 

Jeg syns heller ikke alt han har lagt ut kan kalles mobbing, det er helt utrolig at folk blir krenka av alt mulig og drar frem mobbekortet. 

Men noe av det MH har sagt og gjort er umodent og han har hovedsaklig tatt for seg unge jenter, og gjort narr av kropp. Det syns jeg ikke er greit. 

I forhold til komikerfrue så orker jeg ikke å si noe annet enn at hun fortjener så mye mer pæs for barneeksponeringen sin. Det er så drøyt. 

Jeg har ingenting i mot at det diskuteres sak, som for eksempel  eksponering av barn . Bra det blir satt fokus på det.  Når det gjelder  Mads Hansen synes jeg han tar det alt for lang, med sin uthenging av enkelt personer. Det hjelper heller  ikke (som nevnt litt over her,)  at  de hormonelle pubertale kvinnehaterene i kommentarfeltet hans  henger seg på hetsingen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mads Hansen bedriver ikke saklig kritikk, han henger ut enkeltpersoner og kropp på instagram, til glede for sine prepubertale følgere. Er dette å være et godt forbilde? 

Jeg er enig i sakene han kritiserer, men fremgangsmåten han bruker skaper bare hat og mobbing. 

Hva med å skrive reflekterte tekster, Mads? Du har jo IQ-en til det. Eller?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har gått litt over styr. Jeg personlig synes ikke det er mobbing eller går over grensen det han gjør, men jeg begynner å bli litt lei av at han liksom sitter på sin høye hest og spiller på billige poeng hele tiden.

Jeg synes han er morsom av og til, men føler det han bidrar med er å sparke inn åpne dører, fremfor et reellt bidrag eller forslag til en endring på galskapen. Jeg er jo selvfølgelig enig med han at bloggere må tåle å få søkelyset mot seg med den umoralske bransjen de opptrer i, men jeg begynner å savne litt mer enn "erting" av enkeltpersoner som blogger/influencer.

Endret av Falkefugl
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lana01 skrev:

Jeg har ingenting i mot at det diskuteres sak, som for eksempel  eksponering av barn . Bra det blir satt fokus på det.  Når det gjelder  Mads Hansen synes jeg han tar det alt for lang, med sin uthenging av enkelt personer. Det hjelper heller  ikke (som nevnt litt over her,)  at  de hormonelle pubertale kvinnehaterene i kommentarfeltet hans  henger seg på hetsingen. 

Spesielt det, at han lar kommentarene stå og at han ikke sier imot den hetsingen som kommer under hans innlegg syns jeg er nesten det verste. Kommentarfeltet til MH får meg til å miste troen på menneskeheten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lana01 skrev:

Vel talt av Komikerfrue...

Herr Mads Hansen at jeg er en mamma og jeg støtter ikke legitimering av mobbing. Ikke engang om det er aldri så godt kamuflert bak et viktig budskap. Ungene våre må nesten bli lært opp til å adressere problemer på en skikkelig måte når de blir voksne, og spesielt om de har et maktverktøy som sosiale medier å bruke.

 

https://www.komikerfrue.no/2019/01/17/god-morgen-mads/

Hvilken mobbing?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Oline12 skrev:

Spesielt det, at han lar kommentarene stå og at han ikke sier imot den hetsingen som kommer under hans innlegg syns jeg er nesten det verste. Kommentarfeltet til MH får meg til å miste troen på menneskeheten. 

Men går ikke de fleste kommentarene på han selv? Nå har jeg ikke lest hos ham på en stund men han lot alt stå og de verste var mot ham selv. Synes det står respekt av at det ikke sensureres i motsetning til de andre som sletter all kritikk mot seg selv.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Justlooking skrev:

Men går ikke de fleste kommentarene på han selv? Nå har jeg ikke lest hos ham på en stund men han lot alt stå og de verste var mot ham selv. Synes det står respekt av at det ikke sensureres i motsetning til de andre som sletter all kritikk mot seg selv.

Å han setter virkelig søkelys på bloggere som fronter kosmetiske inngrep, retusjering av bilder og eksponering av barn

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Justlooking skrev:

Men går ikke de fleste kommentarene på han selv? Nå har jeg ikke lest hos ham på en stund men han lot alt stå og de verste var mot ham selv. Synes det står respekt av at det ikke sensureres i motsetning til de andre som sletter all kritikk mot seg selv.

Tenkte ikke på de kommentarene mot han selv nei, men de kommentarene folk som forsøker å ha en debatt med eller kritiserer Mads får mye hets og usaklige tilbakemeldinger. I tillegg er flere kommentarer på selve bildene han legger ut hetsing av spesielt damer, trengte ikke å scrolle langt nedover for å finne nedlatende kommentarer som går på kvinnfolk generelt. Skal ikke gjengi mye her, men det er ikke pent. "Kjerring" "Hu der har ikke hjerne", "Ho der e hore", "Hu der kan bare å kle av seg". Det er så ille det meste at jeg ikke fatter at MH syns det er greit å la det stå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oline12 skrev:

Tenkte ikke på de kommentarene mot han selv nei, men de kommentarene folk som forsøker å ha en debatt med eller kritiserer Mads får mye hets og usaklige tilbakemeldinger. I tillegg er flere kommentarer på selve bildene han legger ut hetsing av spesielt damer, trengte ikke å scrolle langt nedover for å finne nedlatende kommentarer som går på kvinnfolk generelt. Skal ikke gjengi mye her, men det er ikke pent. "Kjerring" "Hu der har ikke hjerne", "Ho der e hore", "Hu der kan bare å kle av seg". Det er så ille det meste at jeg ikke fatter at MH syns det er greit å la det stå. 

Jeg tipper det handler mer om at han mener at det folk ev. skriver i kommentarfelt får stå på vedkommendes egen regning. Noe jeg forsåvidt er enig i. Han lar også hets mot egen person stå, noe som er en forfriskende motvekt til alle disse influenserne som sensurerer egne kommentarfelt og kun lat lovord og hjerter rundt egen person stå igjen. For det kunne faktisk også Mads Hansen gjort, men hvor blir det da av legitimiteten? Jeg synes i aller høyeste grad at det er kritikkverdig at enkelte lirer ut av seg hets og ukvemsord om personer, eller kvinner/menn generelt. Men det er et annet problem, og ikke Mads Hansen sitt fokusområde akkurat nå.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marriet skrev:

Jeg tipper det handler mer om at han mener at det folk ev. skriver i kommentarfelt får stå på vedkommendes egen regning. Noe jeg forsåvidt er enig i. Han lar også hets mot egen person stå, noe som er en forfriskende motvekt til alle disse influenserne som sensurerer egne kommentarfelt og kun lat lovord og hjerter rundt egen person stå igjen. For det kunne faktisk også Mads Hansen gjort, men hvor blir det da av legitimiteten? Jeg synes i aller høyeste grad at det er kritikkverdig at enkelte lirer ut av seg hets og ukvemsord om personer, eller kvinner/menn generelt. Men det er et annet problem, og ikke Mads Hansen sitt fokusområde akkurat nå.

Mats er en mann på 35 år. De som dominerer kommentarfeltet hans er veldig unge gutter, med veldig dårlige holdninger. De ser tydelig opp til han. Han har et ansvar. Det følger med det å ville uttrykke seg såpass kraftig som han gjør.. Det er hans innlegg som fører til disse nedrige kommentarene.

Enten bør han stenge for kommentarer eller så bør han bruke sin innflytelse til å si at "HEI! Det du uttrykker nå, det er ikke greit." 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til å være så opptatt av at andre influencere  skal være gode forbilder, er han et elendig forbilde selv. Han går i bresjen, ved å henge ut folk, og oppfordre til netthets, med sine "morsomheter" Hvorpå  han lar  fansen herje vilt i kommentarfeltet., Får ingen respekt fra meg. 

Endret av Lana01
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
15 timer siden, Marriet skrev:

Jeg tipper det handler mer om at han mener at det folk ev. skriver i kommentarfelt får stå på vedkommendes egen regning. Noe jeg forsåvidt er enig i. Han lar også hets mot egen person stå, noe som er en forfriskende motvekt til alle disse influenserne som sensurerer egne kommentarfelt og kun lat lovord og hjerter rundt egen person stå igjen. For det kunne faktisk også Mads Hansen gjort, men hvor blir det da av legitimiteten? Jeg synes i aller høyeste grad at det er kritikkverdig at enkelte lirer ut av seg hets og ukvemsord om personer, eller kvinner/menn generelt. Men det er et annet problem, og ikke Mads Hansen sitt fokusområde akkurat nå.

Dette er feil. En kan faktisk ikke "anta seg bort" fra ansvaret for et kommentarfelt selv om enkelte tror det. Hans Instagram, hans ansvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 23.50, neiognei skrev:

Det er hans innlegg som fører til disse nedrige kommentarene. 

Hvorfor det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2019 den 8.44, Lana01 skrev:

Til å være så opptatt av at andre influencere  skal være gode forbilder, er han et elendig forbilde selv. Han går i bresjen, ved å henge ut folk, og oppfordre til netthets, med sine "morsomheter" Hvorpå  han lar  fansen herje vilt i kommentarfeltet., Får ingen respekt fra meg. 

Så fordi han ikke sensurerer så er han et dårlig forbilde?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...