Olifant Skrevet 31. mars 2005 #381 Del Skrevet 31. mars 2005 Har helt glemt det bort jeg... skal prøve å huske det i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #382 Del Skrevet 31. mars 2005 *litt snurt fordi det står feil avtatt vekt på forsiden* Huldra oppdaterer deg sikker når hun får tid Jeg har ihvertfall fått med meg hvor flink du har vært :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #383 Del Skrevet 31. mars 2005 Huldra oppdaterer deg sikker når hun får tid Jeg har ihvertfall fått med meg hvor flink du har vært :blomst_opp: Vanvittig mas på deg da, lunacia! Jeg har annet å gjøre enn å sitte her da... (Takk, Heidi ) Oppdatering er på vei Hadde bare gått opp 0,5 kilo i morges. Det er jeg godt fornøyd med må jeg si... Til tross for at det gikk opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #384 Del Skrevet 31. mars 2005 Vanvittig mas på deg da, lunacia! Jeg har annet å gjøre enn å sitte her da... (Takk, Heidi ) Oppdatering er på vei Hadde bare gått opp 0,5 kilo i morges. Det er jeg godt fornøyd med må jeg si... Til tross for at det gikk opp... Og du som skreik og sippe som bare det i går???? 0,5 er jo ikke sååå ille. Det renner fort av igjen skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 31. mars 2005 #385 Del Skrevet 31. mars 2005 Vigdis opp :oops: Veier i dag 0,8 mer enn da jeg startet :oops: :oops: :oops: Men den gode nyheten er at jeg har tatt meg skikkelig i nakken. Jeg har vært sånn nogenlunde flink synes jeg - ikke boller og vafler og pannekaker eller andre kaker. Ikke brus osv osv (men det har blitt noen kaffe-moccaer). Alikevel har jeg ikke gått ned - bare opp når jeg ikke har vært flink (hotell med jobben, Danmarkstur og påska) Så nå har jeg funnet ut at skal jeg gå noe ned så må jeg være ekstremt flink. Begynte i går (ettersom jeg ikke var tilbake fra påskeferie før tirsdagskvelden) I går ble veldig ekstremt ettersom jeg ikke hadde matlyst i det hele tatt. Spiste ikke frokost, ikke lunch, ikke middag :oops: Men hadde gresk salat med 2 grove rugbrødskiver med lett-margarin til kvelds. 1 glass eplejuice, vann I dag: Frokost: 1 appelsin + 1 pære Lunch: 2 grove rugbrødskiver med lett-servelat og agurk/tomat Middag/kveldsmat: Gresk salat + to grove rugbrødskiver med lett-margarin. 1 glass eplejuice, 1 glass lettmelk, vann Om jeg ikke går ned fremover nå så vet jeg ikke hva jeg gjør :evil: Huldra: Vil ikke begynne på minus, når jeg nå har begynt et nytt og enda bedre liv Kan du være snill å endre forsiden til at jeg skal ta av 11 kg og ta bort hvor mye jeg har gått ned? Neste torsdag skal jeg være ned 1 kg!!! :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 31. mars 2005 #386 Del Skrevet 31. mars 2005 Juhu! Ingen ting opp i påsken og det er bra jobba med kun litt sykling hjemme (treningssenteret var jo stengt..) og en skitur (mest for kosenes skyld) Hittil har jeg gått ned 0,8 kg - snart 1 kg Var på baskettrening igår og treningsstudio idag. Spiser ryvita med forskjellig pålegg til frokost, mellommåltid og lunsj, prøver med minst 2-3 frukt hver dag og litt variert middagsmat. Og ikke minst må jeg drikke mer vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 1. april 2005 #387 Del Skrevet 1. april 2005 I går: Frokost: 1 yoghurt og 1 Sport knekkebrød Lunsj: Salat + 2 brødskalker Mellommåltid: 2 Sport knekkebrød Middag: Tortellini i tomatsaus Utskeielser: 1 øl Fysisk aktivitet: 40 minutter rask gange + 1 time dansing. Flink Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. april 2005 #388 Del Skrevet 1. april 2005 Glemte å veie meg i går, så gjorde det i dag i stedet.. Jeg var så redd for den påsken! Dumme påskeegg!! Hadde gått opp 0,2 kilo... Så samlet vektnedgang nå er 0,5 kilo.. Men nå er påsken over og nye muligheter! Jepp, skal være flink i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. april 2005 #389 Del Skrevet 4. april 2005 Ny uke, nye muligheter! Synes jeg var riktig flink i går jeg. Trente først 1 1/2 time på Elixia, og rett etter dusjen etterpå gikk sambo og jeg en 2-timers tur (med masse oppoverbakker!..) Og ikke spist noe godteri i helga i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. april 2005 #390 Del Skrevet 4. april 2005 Aricept: Så flink du er! Selv var jeg på bytteparty i går og sprakk totalt... Alt for mye kaker og godterier der. Gruer meg til veiing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 4. april 2005 #391 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg føler meg også ganske flink etter helgen. Hatt ca. halvparten så mange utskeielser sammenliknet med vanlige helger - det er da noe... Og i går bedrev jeg nesten 5 timer hagearbeid i mamma og pappas hage! Kjenner det skikkelig på baksiden av lårene... Håper på å nærme meg 65 kilo på torsdag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. april 2005 #392 Del Skrevet 4. april 2005 Veiing overstått... Dette kunne definitivt ha vært verre! Vekt: 67,6 kg BMI: 27,4 Livvidde: 87 cm Det vil si totalt ned 2 kg av de 10 kg jeg SKAL ned! I dag er det veiledning på Elixia, gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. april 2005 #393 Del Skrevet 4. april 2005 Noen som vil være med og gå tur i løpet av uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 4. april 2005 #394 Del Skrevet 4. april 2005 Vekt: 67,6 kg BMI: 27,4 Livvidde: 87 cm Det vil si totalt ned 2 kg av de 10 kg jeg SKAL ned! I dag er det veiledning på Elixia, gleder meg til det! Flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. april 2005 #395 Del Skrevet 4. april 2005 Noen som vil være med og gå tur i løpet av uka? Det kan jeg tenke meg å være med på. Onsdag eller torsdag passer meg best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 4. april 2005 #396 Del Skrevet 4. april 2005 Vigdis har vært ganske så flink! Bortsett fra 3 pizzastykker (fra pizzabakeri), da jeg var på jenteklubb på fredag, har jeg vært superflink! DENNE uken er jeg sikker på at jeg kommer til å gå ned masse - Betty bust ønskes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 5. april 2005 #397 Del Skrevet 5. april 2005 Her har du en Betty-bust: *buste buste* I går: Frokost: God Morgen yoghurt Lunsj: Brødskiver med gulost og egg+kaviar Mellommåltid: 2 Wasa Sport Middag: Pizza :oops: Fysisk aktivitet: Gått til og fra jobb = 7.5 km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. april 2005 #398 Del Skrevet 5. april 2005 Hvorfor er det så ille med pizza til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. april 2005 #399 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som vil være med og gå tur i løpet av uka? Noen som blir med eller??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 5. april 2005 #400 Del Skrevet 5. april 2005 Skulle gjerne vært med, men er sliten denne uka og redd for å bli syk igjen... tar nok litt tid å komme inn i den nye rytmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå