TeddyToria Skrevet 20. april 2005 #461 Del Skrevet 20. april 2005 Jo, du har helt rett. Torsdag er i morgen det, ikke i dag Søte Heidi! Ellers har noen av oss andre veiedager. Jeg har på mandager. Er klar over det - men noen av oss ble jo også enige om en felles veiedag, og så mente jeg jo å huske at Heidi var med på den, altså torsdager! Ikke at det har så mye å si, men trodde jeg var blitt angrepet av Alzheimer light her et øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 21. april 2005 #462 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har gått ned 0,7 kilo til! Huldra, oppdaterer du til: BettyBoop-------------- 5kg-----------------------2,7kg Veier nå 63,3 kilo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #463 Del Skrevet 21. april 2005 Og jeg har gått ned 400 gram til! :enig_animasjon: Utrolig nok!!! :-) Så, min oppdatering: TeddyToria--------------- +/- 7 kg---------------2.9 kg Veier nå 69.2 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. april 2005 #464 Del Skrevet 21. april 2005 Så flinke dere er, jenter! Jeg har vært på spinning i dag, pluss trent styrke. Var oppe klokka 6 for å rekke timen kl 6.45. Utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #465 Del Skrevet 21. april 2005 Og jeg har ikke vært så flink. Vekten stoppet på 68,2 som vil si opp 200 gram. Pytt pytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 26. april 2005 #466 Del Skrevet 26. april 2005 SMB på side 3! Uff, i overimorgen er det veiing igjen, og denne uken tror jeg jeg skal være fornøyd om nålen ikke flytter seg... Ikke vært så flink, og nå kjenner jeg at søthungeren melder seg (mensen om få dager). Æsj, jeg MÅ være flink frem til neste fredag når brudekjolen skal tilpasses! Men jeg var flink i stad, ble med en kollega på butikken. Han kjøpte is og cookies, og jeg kjøpte Wasa Multigrain! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. april 2005 #467 Del Skrevet 26. april 2005 Ikke snakk! Jeg er ikke annet enn en oppblåst og samtidig slapp dong... Tante på besøk og samler vann som bare det - nesten så jeg står over til torsdag. Men skal veie meg, så får jeg heller ta det med ei klype salt, og satse friskt til neste uke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #468 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har heller ikke vært så flink i det siste og har snopet litt i tillegg. Men jeg har jo nådd målet mitt som var 5-8 kg så sånn sett så må jeg vel si meg fornøyd. En uke igjen til prøving og regner ikke med å utrette mirakler innen den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. april 2005 #469 Del Skrevet 26. april 2005 Caramba!!! Trass i migrene og null motivasjon kom jeg meg opp på sykkelen for 20 minutter... DET er jeg stolt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #470 Del Skrevet 26. april 2005 Har mistet matlysten de siste dagene jeg. I går fikk jeg i meg både pistasjis og en hel pose knott MEN i dag har jeg bare spist 2 brødskiver, en tallerken salat og 1 tomat. Ikke bra det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. april 2005 #471 Del Skrevet 27. april 2005 Trening så langt denne uken: 45 min spinning på mandag. 45 min spinning + 35 min styrke på tirsdag. Jogget rundt Sognsvann + styrkeøvelser for magen på onsdag (i dag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 #472 Del Skrevet 27. april 2005 Syklet 30 min også i kveld! Weee! Samler fremdeles vann da, og har ikke vært sååå utrolig flink...så det gjenstår og se imorgen! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 28. april 2005 #473 Del Skrevet 28. april 2005 Får vel bare krype til korset... Gått opp 0,3 kg siden sist uke Ny vekt: 63,6 kg. BettyBoop-------------- 5kg-----------------------2,4 Unnskyldning: - venter tante Rød i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 #474 Del Skrevet 28. april 2005 Får vel bare krype til korset... Gått opp 0,3 kg siden sist uke Ny vekt: 63,6 kg. BettyBoop-------------- 5kg-----------------------2,4 Unnskyldning: - venter tante Rød i morgen Vi følger visst hverandre nokså trutt, for her er det opp 0.2 kg! :evil: TeddyToria--------------- +/- 7 kg ---------------2.7 kg Har ingen unnskyldning, annet enn at tanta fremdeles er hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #475 Del Skrevet 28. april 2005 Vekten stoppet på 68 kg så ingen endring i forholdt til siden 1 på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 28. april 2005 #476 Del Skrevet 28. april 2005 Men Teddy, du har jo litt mer tid enn meg igjen, da... Jeg må være ferdigslank om 8 dager! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 #477 Del Skrevet 28. april 2005 Men Teddy' date=' du har jo litt mer tid enn meg igjen, da... Jeg må være ferdigslank om 8 dager! :hår:[/quote'] Joda, det er sant... Så bare vi hadde gått ned mest det samme forrige uke, og nå opp igjen! Men vet du, med riktig innstilling er jeg sikker på du kan komme deg ned i så lite som 62.5 før tilpassing! :-) Dessuten 1 kg +/- har ikke så mye å si for det endelige resultate som regel, så om du kommer helt ned til 62 kg til bryllupet, så er jeg sikker på at kjolen og det hele kommer til å stråle sammen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #478 Del Skrevet 29. april 2005 Se det, da har jeg trådd til igjen...til og med løftet litt vekter! :-) Morsomt egentlig, for jeg merker allerede at armene mine er fastere! Selv om de langt fra kan kalles faste, for de har vært så slaskete at det er helt flaut! Det kan ta lang tid dette, men - alle monner drar...håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mai 2005 #479 Del Skrevet 3. mai 2005 Argh! *frust frust frust* Får ikke trent pga. sykdom. Stillestående her i gården for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2005 #480 Del Skrevet 3. mai 2005 Ikke så mye nytt fra noen av oss om dagen.... Har ikke vært så flink med maten i det siste. Har spist litt sjokolade og annet godis i det siste og på søndag drakk jeg til og med Cola (iskald cola til dagenderpå-Heidi var veldig godt). Men har til gjengjeld mosjonert og sykler endel. Men tror ikke det blir noe vekttap på meg denne uken nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå