TeddyToria Skrevet 12. april 2005 #441 Del Skrevet 12. april 2005 Frokost: Yoghurt Lunsj: Shake Middag: Mistronesuppe med revet ost og baguette Mellommåltid: 2 yoghurts Antakelig blir det ingen kvelds, evt. bare noe frukt og masse vann til trening. Må jo surfe videre på denne bølgen jeg er inne i nå! :-) Er så spent på veiing til torsdag jeg - har ingen forhåpninger sånn sett, men ønsker veldig at det skal ha lettet litt igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 #442 Del Skrevet 12. april 2005 35 min på sykkel, 12 km tilbakelagt i dag, med BB som underholdning... Har bare TV2 og TVNorge nede, der sykkelen står, så da var BB beste underholdning, selv om det ikke er noe jeg vanligvis følger med på. Gleder meg derimot til CSI, så nå skal jeg hoppe i dusjen, før jeg skal se på TV og siden legge meg. Men man skal vel aldri se bort ifra at jeg titter innom litt senere uansett! Og så fikk jeg løftet litt vekter mens jeg satt på sykkelen da! Weee!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. april 2005 #443 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg var på spinningtime kl 6.45 i dag tidlig. Kan tro jeg har vondt i rumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 13. april 2005 #444 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg har ikke vært så flink de to siste dagene, med sambos bursdag og øl på jobben... Og i morgen er det veiedag - men jeg tror jeg har gått ned allikevel, for jeg har vært flink de andre dagene. Og i dag målte jeg midjen min, og den har gått ned fra 67 til 65 cm! Og det er jo kjempefint nå som brudekjolen snart skal tilpasses! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 14. april 2005 #445 Del Skrevet 14. april 2005 Ukens veiing: HURRA! Jeg har gått ned 1 kilo til siden sist torsdag!! Har nå gått ned 2 kilo tilsammen! :-) BettyBoop-------------- 5kg-----------------------2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 #446 Del Skrevet 14. april 2005 Og jeg roper HURRA for 1 kg ned siden siste veiing!!! :hoppe: Det betyr ned 500 gram pr. uke! TeddyToria...............7 kg...............- 2.5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. april 2005 #447 Del Skrevet 15. april 2005 I går og i dag har jeg fått kommentarer fra folk, uavhengig av hverandre, om at de ser jeg har blitt tynnere! o/ Trening og mindre snop er løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 15. april 2005 #448 Del Skrevet 15. april 2005 Var det bare Teddy og jeg som veide oss i går, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 15. april 2005 Forfatter #449 Del Skrevet 15. april 2005 Betty og T.Toria: Gratulerer med tapte kiloer Første siden er nå oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. april 2005 #450 Del Skrevet 16. april 2005 Betty: Jeg veier meg på mandager, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. april 2005 #451 Del Skrevet 16. april 2005 Første siden er nå oppdatert Er den ikke, det står fortsatt gammel nedgang på meg. :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #452 Del Skrevet 17. april 2005 Sorry jenter men det ble ikke tid til noe veiing på meg denne uken. Kommer med ny oppdatering til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. april 2005 #453 Del Skrevet 17. april 2005 ...og jeg har igrunnen ikke vært noen snill pike denne helgen :oops: , så nå skal det bli godt med hverdag igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. april 2005 #454 Del Skrevet 17. april 2005 Gruer meg til veiedag i morgen... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. april 2005 #455 Del Skrevet 18. april 2005 Veiedagen min i dag gav følgende resultat: Vekt 67,2 kg BMI 27,3 Liv 83 cm -3 cm fra forrige uke! Og -200 g til. :D Totalt -2,4 kg fra starten her. Dagens plan: Trene spinning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. april 2005 #456 Del Skrevet 18. april 2005 Dagens "meny" snakker vi ikke om, men velger derimot å fokusere på de 20 minuttene jeg klarte å karre meg opp på sykkelen igjen, samt vektløftingen. Nå skal det bli stramme lår, rumpe og overarmer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #457 Del Skrevet 19. april 2005 Veiedagen min i dag gav følgende resultat: Vekt 67,2 kg BMI 27,3 Liv 83 cm -3 cm fra forrige uke! Og -200 g til. :D Totalt -2,4 kg fra starten her. Dagens plan: Trene spinning! Så flink du er lunacia Gleder meg til veiedag i morgen - håper den viser litt mindre enn sist. En kunde på jobben gav meg en stor plate stratos og en pose med noe anne sjokolade oppi men jeg klarte å motstå å smake. La det igjen på jobben i går og da jeg kom i dag var det borte. Sim sala bim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 #458 Del Skrevet 19. april 2005 Veiedag imorgen!?? Var ikke det torsdager da? :klø: Nu skal jeg selv hoppe på sykkelen, og siden i dusjen før sengen venter... Er så !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2005 #459 Del Skrevet 20. april 2005 Veiedag imorgen!?? Var ikke det torsdager da? :klø: Nu skal jeg selv hoppe på sykkelen, og siden i dusjen før sengen venter... Er så !!! Jo, du har helt rett. Torsdag er i morgen det, ikke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. april 2005 #460 Del Skrevet 20. april 2005 Ellers har noen av oss andre veiedager. Jeg har på mandager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå