Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #421 Del Skrevet 7. april 2005 Tror jeg også må ha en kontrollveiing i morgen for vekten min stoppet på 68 kg i dag :klø: Det vil si ned 1,1 kg siden forrige uke og det får jeg ikke helt til å stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. april 2005 #422 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg glemte å veie meg i dag jeg!!! :o Hvilket antakelig er første gang i historien...pleier å være nøye på det. Men i dag morges fikk jeg akutt dårlig tid, for jeg klarte bare ikke å komme meg opp av senga! Får veie meg i morgen da, og se om det er noen forandring... Men først skal det tilbakelegges ytterligere en halvtime på sykkel i dag, minst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. april 2005 #423 Del Skrevet 7. april 2005 Dere er forresten så glimrende imponerende flinke alle sammen!!! You go girls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 8. april 2005 #424 Del Skrevet 8. april 2005 Hvordan gikk veiingen i går, Toria? Dagen min i går: Frokost: God Morgen yoghurt Lunsj: Salat m. brødskalk til Mellom: 2 Wasa Sport Middag: Liten porsjon tortellini med kjøttfyll m. tomatsaus Kvelds: 1/4 cantaloupemelon Trim: 7.5 km gåtur + 1 time dansing. Utskeielser: ingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. april 2005 #425 Del Skrevet 8. april 2005 Hvordan gikk veiingen i går, Toria? Dagen min i går: Frokost: God Morgen yoghurt Lunsj: Salat m. brødskalk til Mellom: 2 Wasa Sport Middag: Liten porsjon tortellini med kjøttfyll m. tomatsaus Kvelds: 1/4 cantaloupemelon Trim: 7.5 km gåtur + 1 time dansing. Utskeielser: ingen! Jeg glemte det helt i ut i går! :oops: Og like så i dag... ...det er jo fredag, så det fantes ikke i tankene mine! Får bare vente til neste torsdag, og se da! I mellomtiden skal jeg være flink til å spise sunt, og ikke minst TRENE!!! Frokost: 3 knekk med baconpostei og agurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 9. april 2005 #426 Del Skrevet 9. april 2005 Se det! Klokken nærmer seg midnatt, og jeg kom akkurat stolt ned fra sykkelen. Ble bare med 20 minutter og 7.2 km tilbakelagt i dag, men at jeg i det hele tatt fikk tråkket igang er jeg storfornøyd med!!! Frokost: 1 yoghurt med crüsli Lunsj: 3 knekkiser med postei Middag: Mistronesuppe med smeltet ost og 2 grove rundstykker Kvelds: Restene av mistronesuppe Snack: En neve smågodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. april 2005 #427 Del Skrevet 10. april 2005 Det var for godt til å være sant. Reslutatet var ned 0,8 kg. Litt skuffende selvsagt, men det er jo bra det også! Huldra retter du på forsiden når du får tid? Ellers så er jeg superflink! Fredag: Frokost: 1 pære Lunch: 2 brødskiver (Lindbergbrød) med salat, ost, tomat og agurk. Middag: Wok med biffbiter - uten ris. Mellommåltid: Litt honningmelon. Lørdag: Frokost/Lunch: 2 knekkebrød med salt, ost, tomat og agurk. Middag: Kylling med salat (The Bride's oppskrift) Snack: Chilinøtter (nøtter er ok å spise i følge Lindberg - men chilinøtter er vel kanskje ikke akkukrat det beste, så det ble en liten uskeielse der i går kveld :oops: - men det var jo lørdag ) og litt rødvin. Søndag: Har ikke spist noe enda :oops: Går opp på kjøkkenet på jobben og smører meg to knekkebrød nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 10. april 2005 #428 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg er SÅ stolt av meg selv, denne helgen har det så langt blitt 1 glass cola og 6 små biter med sjokolade på meg. (Kan jo ha noe med det å gjøre at jeg er så forkjøla at jeg ikke orker å svelge noe særlig.) Tenk om jeg klarer å fortsette på denne måten fremover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 10. april 2005 #429 Del Skrevet 10. april 2005 Fredag: Frokost: God Morgen yoghurt Lunsj: 1 brødskive m. gulost og 2 brødskiver m. kylling. Mellom: 2 Wasa Sport Middag: Ytrefilet m. pommes noisettes, brokkoli og hjemmelaget saus :oops: Trim: 7.5 km gåtur Utskeielser: øl, vin og baileys :oops: Lørdag: Frokost: All Bran m. skummet melk Lunsj: Gratinert sandwich med kylling, bacon og pesto. Middag: Wok Trim: 6 km gåtur Utskeielser: 5 håndfuller smågodt? (var på kino, jo!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. april 2005 #430 Del Skrevet 11. april 2005 Veiedag... Vekt 67,4 kg BMI 27,3 Liv 86 cm Ikke så mye, bare 200 g fra sist uke. Men det er greit, å gå ned sakte er den riktige måten. Dessuten har jeg skeiet masse ut i helgen. Tilsammen -2,2 kg fra startdatoen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 11. april 2005 #431 Del Skrevet 11. april 2005 Så flink du er, Lunacia! Meg i går: Frokost: All Bran med skummet melk Middag: Spaghetti med kjøttsaus Utskeielser: sjokoladekake Trim: ca. 3 km gåtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. april 2005 #432 Del Skrevet 11. april 2005 Åh, får jeg være med i gjengen? Ei slik bok er jo genial å ha! Veldig kjekt å ha noen å dele slankeopplevelsene med... Mitt mål er å gå ned ca 8 kilo... hittil har jeg klart å ta av nesten på fire uker. Flink jah Jeg er bare 1,63 høy, så matchvekta mi ligger under 60 kilo. Fikk panikk da mannen dro meg med på treningsstudio og jeg veide meg for morro skyld - vekta viste 71! Ordna meg medlemsskap med en gang jeg... Har enda ett år igjen før jeg skal gifte meg, men i går fikk jeg vite at KJOLEN kommer om en måned! Tidligere enn først antatt...og den må jeg jo inn i. Dere er forresten utrolig flinke jenter! Har lest igjennom en del av innleggene her - utolig motiverende å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. april 2005 #433 Del Skrevet 11. april 2005 Søndag: Frokost/Lunch: 2 knekkebrød med salat, ost, tomat og agurk. Middag: Rekewok Mellommåltid:Frukt Snacks: Litt 70% sjokolade + litt yogurtis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. april 2005 #434 Del Skrevet 11. april 2005 Frokost: 1 yoghurt med crüsli (116 kcal) Lunsj: 1 shake (112 kcal) Middag: Grønnsaksuppe med revet ost, makaroni og en grov minibaguette (400 kcal) Mellommåltid: 2 yoghurter (126 kcal) SKAL trene litt senere i kveld, og håpe jeg ikke sprekker helt. Det ligger en melkesjokolade i kjøleskapet som frister veeeeeldig akkurat nå! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 11. april 2005 Forfatter #435 Del Skrevet 11. april 2005 Oppdateringene er nå utført jenter. Håper det stemmer det som står på side 1 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 11. april 2005 #436 Del Skrevet 11. april 2005 Oppdateringene er nå utført jenter. Håper det stemmer det som står på side 1 nå Nei, på meg skal det stå ------5-------1 kg, ikke ------5--------0,2 kg Jeg har da vært litt flink! Håper på enda bedre på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. april 2005 #437 Del Skrevet 11. april 2005 30 min på sykkel - tilbakelagt 10.4 km...OG trent vekter. 150 x 2 kg på hver arm! :hoppe: Skal se om ikke jeg kan trå unna minst 15 minutter til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. april 2005 #438 Del Skrevet 12. april 2005 Spinning på morgenkvisten her. Deilig! Og pittelitt styrke. I går trente jeg ca 1 1/2 time, først latino, så styrke. Trene er DIGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 12. april 2005 #439 Del Skrevet 12. april 2005 Mandag: Frokost/Lunch: 2 knekkebrød med leverpostei og sprøstekt løk Middag: 9 kyllingnuggets fra matbutikken Kveldsmat: 2 rugbrødskiver med makrell i tomat Tirsdag: Frokost: 2 rugbrødskiver med ost, salat, tomat og agurk. Lunch: 1 rugbrødskive med ost, salalt, tomat og agurk. Middag: 9 kyllingnuggets fra McDonalds (jobber kveldsvakt) Ellers blir det vel litt honningmelon til kveldsmat i dag. Fantasien er helt på topp i matveien som dere ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #440 Del Skrevet 12. april 2005 Hei Hei Vigdis. Jeg jobber også kveldsvakt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå