Gå til innhold

Dama har hatt gruppesex


karl hammer

Anbefalte innlegg

1 time siden, Snegle-Halle skrev:

Selvfølgelig er det ikke bra med promiskuitet. Det trenger man bare sunt bondevett for å forstå.

https://www.huffingtonpost.com/2014/08/21/more-sexual-partners-unhappy-marriage_n_5698440.html

Men altså det at hun hadde trekant, altså sex med to partnere, betyr ikke at hun totalt hadde flere partnere enn ts sine 8. 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dropp den skitne grisedama og få deg en ordentlig dame med samme moral som deg. Disse folka som svarer har samme moral som henne. Grisevanene i landet her har tatt av. Hvor er de ekte verdiene blitt av? Jesus! 

Anonymkode: f39d8...c84

Jeg har aldri hatt gruppesex. Men klarer faktisk å se at ikke alle er like. 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså det at hun hadde trekant, altså sex med to partnere, betyr ikke at hun totalt hadde flere partnere enn ts sine 8. 

Anonymkode: 054ce...6bd

Vi har omtrent hatt samme antall partnere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, karl hammer skrev:

Vi har omtrent hatt samme antall partnere 

Ja, så hun er ikke noe mer løs enn deg? Hvorfor forventer du at hun skal ha færre partnere enn deg? Jeg nekter å tro at du har hatt sex med alle 8 stk av ren kjærlighet i langvarige forhold. 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så hun er ikke noe mer løs enn deg? Hvorfor forventer du at hun skal ha færre partnere enn deg? Jeg nekter å tro at du har hatt sex med alle 8 stk av ren kjærlighet i langvarige forhold. 

Anonymkode: 054ce...6bd

Igjen, det er dette med gruppesexen jeg synts er løst, ikke at vi har hatt 8 sexpartnere. Synts ikke 8 partnere er for mange. 200 derimot.....

Endret av karl hammer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, karl hammer skrev:

Men har du fortalt det til han? Hvordan reagerte han på det? Hadde du blitt lei deg om han helt uoppfordret hadde sagt han har hatt firkant? 

Jeg har allerede sagt at jeg synes det var dårlig gjort av henne å si det uoppfordret. Jeg har ikke sagt det til typen fordi han ikke har spurt, men hadde han ment at jeg var løs, uskikket som mor og hadde dårlig seksuell moral fordi jeg har hatt det, hadde JEG gjort det slutt.

Anonymkode: 81617...971

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Quadcore skrev:

Det er bare sånn jeg er bygd opp. Jeg er tiltrukket femininitet hos kvinner. Hvis en kvinne forteller at hun er barnehagelærer eller sykepleier blir jeg automatisk mer interessert i henne. 

Jeg er selv tidligere håndtverker og nå ingeniør, så jeg vet hvor maskulint denne bransjen er og kvinner i disse stillingen vekker bare ikke interessen hos meg. Jeg har svært stor respekt for kvinner som arbeider i mannsdominerte yrker, men de blir nok aldri min kone. Har snakket med flere av mine kompiser som tenker det samme.

Det samme gjelder kvinner som sloss, raper, røyker eller kjører alt for fort, de blir bare mindre interessante hvor flere «maskuline» trekk de viser. Vet dette høres svært sexistisk ut, men jeg blir bare enkelt å greit tiltrukket av femininitet. Burde egentlig være helt naturlig, ettersom jeg er mann :)

Jeg mistenker nok at særdeles mange kvinner har det på samme måte angående maskulinitet. Det er nok ikke tilfeldig at snekker, politi og brannmann er de tre deiligste yrkene i følge en undersøkelse til P4.

Dette luktet skjør maskulinitet :edie:  Så du finner drømmedama, men hun er ingeniør, dropper du det da? Redd for å finne en med bein i nesa som kanskje er smartere enn deg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe problem med hverken gruppesex eller mange sexpartnere, men jeg ser heller ikke problemet med å mene som ts gjør. Man må få ha de preferansene man har, uansett hvor mange og rare de er. Så lenge man godtar at man da får ferre valgmuligheter og ikke skader noen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, justdrinkingmytea skrev:

I 2018 synes jeg det er jævlig sjukt å dømme noen for deres seksuelle fortid så lenge det de har gjort var lovlig. Dama trengte kanskje ikke fortelle det, men kjernen av saken her er jo at så mange har et problem med at folk utforsker seksualiteten sin, noe som bare er sunt.

Jeg er overrasket over hvor mange som er opptatt av Norges lover er inne. Jeg personlig synts gruppesex er mye verre å tenke på enn at dama mi for eksempel hadde fått en fartsbot.  

Endret av karl hammer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, karl hammer skrev:

Jeg er overrasket over hvor opptatt folk er av Norges lover er inne. Jeg personlig synts gruppesex er mye "verre" å tenke på enn at dama mi for eksempel hadde fått en fartsbot.  

Huff ja, sex er synd 

Anonymkode: aec10...291

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fordeler dere pliktene hjemme? Bare nysgjerrig. 

Anonymkode: 054ce...6bd

Pliktene hjemme blir fordelt helt likt, men det er områder som vi begge virkelig ikke liker. Jeg misliker for eksempel sterkt å vaske klær, og min samboer har ikke noe i mot dette og dermed gjør hun dette. Min samboer misliker å rydde og ta oppvask, så da gjør jeg dette. 

1 time siden, justdrinkingmytea skrev:

Dette luktet skjør maskulinitet :edie:  Så du finner drømmedama, men hun er ingeniør, dropper du det da? Redd for å finne en med bein i nesa som kanskje er smartere enn deg?

Jeg hadde nok ikke droppet henne, for som jeg skrev så handler jo selvsagt alt om den totale pakken. Hvis summen kvinnens maskulinitet etter min personlige definisjon er for stor, er jeg ikke interessert i henne. Dette kan da ikke være så overraskende, det er da helt naturlig at menn tiltrekkes av femininitet. 

Jeg er på ingen måte redd for å finne en kvinne med bein i nesa, men blir ikke tiltrukket av bein i nesa type «tøffing». Min samboer er flyttet til Norge fra Danmark, og startet på en helt nye utdannelse og nye bekjentskaper og allerede etter få år i Norge har hun oppnådd mer enn flere i vennegjengen som har bodd her hele livet. Det er for meg «bein i nesa», hun gjør det hun vil og hun får det til og det er særdeles attraktivt.

At jeg er redd for å finne en kvinne som er smartere enn meg? Overhodet ikke, jeg er redd for å finne en kvinne som er dummere enn meg. Smarte kvinner er utelukkende sexy, og jeg ønsker en partner som har god forståelse over hvordan verden og samfunnet henger sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, DonaldDuck skrev:

Leste i en annen tråd nylig om retrosjalusi. Er du sikker på at dette ikke bare er et tilfelle av det? 
Det er jo noe de fleste kan kjenne på... Før fornuften tar over igjen.

Godt mulig at det heter det, uten at det hjelper så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja, sex er synd 

Anonymkode: aec10...291

Skjønte ikke kommentaren din....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede sagt at jeg synes det var dårlig gjort av henne å si det uoppfordret. Jeg har ikke sagt det til typen fordi han ikke har spurt, men hadde han ment at jeg var løs, uskikket som mor og hadde dårlig seksuell moral fordi jeg har hatt det, hadde JEG gjort det slutt.

Anonymkode: 81617...971

Takk for svar. Hva hvis han uoppfordret hadde fortalt deg at han har hatt sex med over 200 stk. før deg? Er det uproblematisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, karl hammer skrev:

Vi har omtrent hatt samme antall partnere 

Dette her fikk meg faktisk til å forstå deg enda mindre. Da har hun jo faktisk ikke vært mer "løs" enn deg, du bare likte ikke måten hun hadde sex på? :vetikke:

Men uansett ts. Ut ifra kommentarene dine virker det egentlig som du har bestemt deg for at det er for ille til at du greier å komme over det. Selvfølgelig synd å bryte opp, men du kan ikke leve med en dame du synes er ekkel, og hun fortjener bedre enn en mann som tenker sånn om henne. Så bør du kanskje spørre neste dame om slike ting før dere innleder noe alvorlig så du ikke tråkker inn i den samme situasjonen igjen. Det er nok flere fisk i havet for dere begge som passer dere bedre :)

Jeg håper bare ikke du forteller at gruppesexen er grunnen til bruddet. Er synd om hun føler hun må skjule det for alle menn i fremtiden, det kan nok ødelegge selvtilliten hennes unødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unntatt utroskap, som jeg anser for å være dypt umoralskt og at det kan være fare for gjentagelse: nei, jeg hadde ikke brydd meg. Jeg vil ikke høre om typens fortid, men at hvor mange han har hatt samtykkende sex med tidligere bryr meg midt i ryggen.

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å se hva som er så galt med gruppesex. Finnes mye sykt man kan gjøre, men dette er liksom bare sex? Kan ha vært fire stk som hadde misjonær ved siden av hverandre liksom, ser ikke helt hvordan det er så inderlig galt?

Kan jo være at hun bare prøvde det én gang uten behov for gjentagelse, så da ser jeg ikke problemet til ts.

Anonymkode: 81617...971

Godt mulig jeg fremstår som litt prippen her, men for meg er det ikke noe som heter "bare" sex..... Sex for meg er noe sårbart og personlig og ikke noe jeg gjør når som helst, med hvem som helst, med hvor mange som helst på en gang.

Endret av karl hammer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, justdrinkingmytea skrev:

I 2018 synes jeg det er jævlig sjukt å dømme noen for deres seksuelle fortid så lenge det de har gjort var lovlig. Dama trengte kanskje ikke fortelle det, men kjernen av saken her er jo at så mange har et problem med at folk utforsker seksualiteten sin, noe som bare er sunt.

 

På ‎17‎.‎04‎.‎2018 den 11.54, DonaldDuck skrev:

Leste i en annen tråd nylig om retrosjalusi. Er du sikker på at dette ikke bare er et tilfelle av det? 
Det er jo noe de fleste kan kjenne på... Før fornuften tar over igjen.

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja, sex er synd 

Anonymkode: aec10...291

 

13 timer siden, Ayurvedaa skrev:

Det kan jo bare være noe hun har prøvd engang og ikke 10 ganger..

Fortid er fortid, ikke vær så rask med å dømme! Hun fortjener bedre enn deg ;-) 

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unntatt utroskap, som jeg anser for å være dypt umoralskt og at det kan være fare for gjentagelse: nei, jeg hadde ikke brydd meg. Jeg vil ikke høre om typens fortid, men at hvor mange han har hatt samtykkende sex med tidligere bryr meg midt i ryggen.

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å se hva som er så galt med gruppesex. Finnes mye sykt man kan gjøre, men dette er liksom bare sex? Kan ha vært fire stk som hadde misjonær ved siden av hverandre liksom, ser ikke helt hvordan det er så inderlig galt?

Kan jo være at hun bare prøvde det én gang uten behov for gjentagelse, så da ser jeg ikke problemet til ts.

Anonymkode: 81617...971

Mulig jeg fremstår som litt prippen, men for meg er det ikke noe som heter "bare" sex. Jeg synts rett og slett gruppesex er både ekkelt å tenke på og ganske drøyt. For meg er sex noe personlig og sårbart, og ikke noe jeg har med hvem som helst, når som helst og med hvor mange som helst.....

Endret av karl hammer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, heipådegsann skrev:

Dette her fikk meg faktisk til å forstå deg enda mindre. Da har hun jo faktisk ikke vært mer "løs" enn deg, du bare likte ikke måten hun hadde sex på? :vetikke:

Men uansett ts. Ut ifra kommentarene dine virker det egentlig som du har bestemt deg for at det er for ille til at du greier å komme over det. Selvfølgelig synd å bryte opp, men du kan ikke leve med en dame du synes er ekkel, og hun fortjener bedre enn en mann som tenker sånn om henne. Så bør du kanskje spørre neste dame om slike ting før dere innleder noe alvorlig så du ikke tråkker inn i den samme situasjonen igjen. Det er nok flere fisk i havet for dere begge som passer dere bedre :)

Jeg håper bare ikke du forteller at gruppesexen er grunnen til bruddet. Er synd om hun føler hun må skjule det for alle menn i fremtiden, det kan nok ødelegge selvtilliten hennes unødvendig.

Hva skal jeg si da? Skal jeg ikke være åpen og ærlig, som hun har vært? Er mange her inne som skrøt av ærligheten hennes, kan ikke jeg være like ærlig tilbake?

Endret av karl hammer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars deg. Gjør det slutt og bli heller sammen med en grå mus som aldri har onanert. 

Hun burde forøvrig være jomfru også. Er vel selvbildet ditt det er noe galt med her, TS, så det beste er å finne noen med like lavt og aller helst enda lavere selvbilde enn deg selv. 

Anonymkode: 4aa9c...81c

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men jeg hadde ikke brydd meg med unntak av det å være utro, det er noe HELT annet, det er et svik. 

Anonymkode: 89218...d68

Prøver å sette ting litt på spissen her, altså. Hvis kjæresten har vært utro med andre før, så er jo ikke det et svik mot deg..... Kunne du for eksempel godtatt at kjæresten din hadde vært utro med eksen sin før deg?

Endret av karl hammer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du hadde fått vite at typen din hadde knullet 600 jenter før deg så hadde det vært helt ok fordi det var lovlig?

Anonymkode: 82d21...a8c

Veldig mange som er opptatt av norges lover her inne. Er det ikke verre å høre at dama di har hatt gruppesex enn at hun har fått en fartsbot??

Endret av karl hammer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...