Gå til innhold

Dama har hatt gruppesex


karl hammer

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du hadde fått vite at typen din hadde knullet 600 jenter før deg så hadde det vært helt ok fordi det var lovlig?

Anonymkode: 82d21...a8c

Ikke meg du spør, men jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Det var meg av de totalt 601 jentene han ville ha i så fall:-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumt av henne å fortelle dette. Jeg vil ikke vite slikt om samboers fortid.

Jeg skjønner reaksjonen din til en viss grad. Dvs hvis min samboer hadde fortalt slikt om sin fortid, ville jeg ikke dermed tenkt han vil være en dårligere far for evt felles barn, men jeg ville sett det som 'negativt partnermateriale'. Det er ut fra mine egne verdier. Uten å være verken kristen eller  spesielt prippen, tenker jeg at sex er et uttrykk for kjærlighet, nærhet og lyst på en du har følelser for. Da skal ikke andre utenforstående dras inn i det mest intime. Så en slik fortelling fra samboer ville fått meg til å tvile på om vi var en god match som partnere (men det ville som sagt ikke påvirket min tro på hans evner som far). 

Bruk tid på å kjenne etter om du kan takle dette, og få klarhet i om hun fortalte dette som en oppvarming for å lansere firkantideen for deg og deres forhold også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Døh, de fleste menn hadde lett blitt med på gruppesex eller trekant om de fikk sjansen. Nå sier ikke ts noe om hans seksuelle verdier så det er ikke det denne tråden handler om, den handler om at han ikke liker at HUN har gjort det. Og å ha prøvd gruppesex én gang er ikke å ha en promiskuøs livsstil. Kan til og med godt hende det bare var to par som hadde sex i samme rom og ikke engang med hverandre samtidig. 

Å snakke om å miste respekten pga noe sånt syns jeg er dømmende, urimelig og utdatert. Hun har ikke sugd 14 kukker i uka og hatt bukkakeparty hver helg. 

Anonymkode: e8502...263

De fleste menn hadde sikkert blitt med på det ja, men det hadde ikke jeg. TS har da heller ikke det virker det som, og hadde han det hadde hele situasjonen vært annerledes. Når jeg skriver miste respekten, mener jeg selvsagt som en livspartner. Som menneske og person ville jeg selvsagt aldri mistet respekten, men mitt syn på henne som aktuell livspartner hadde falt betraktelig.

Jeg ser på sex som noe nært og for meg henger sex og kjærlighet sammen og jeg ønsker meg en dame som har nogenlunde samme seksuelle verdier som meg. Hvis du mener mine verdier er utdatert står du fritt til å mene det, men det er på ingen måte dømmende å forvente at din livspartner skal ha cirka samme syn på sex som deg selv. 

For enkelte er det en dealbreaker hvis mannen er 40 år og jomfru og for andre er det dealbreaker hvis mannen er 20 år og har hatt sex med 50 personer. Finn partneren som passer for deg, og ikke bry deg om hva som er riktig eller galt. Det eneste som er riktig når man velger kone er hva du selv føler. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vera skrev:

Jeg er enig med deg.

Men, kun av nysgjerrighet, hvorfor kan hun ikke være håndtverker? 

Det er bare sånn jeg er bygd opp. Jeg er tiltrukket femininitet hos kvinner. Hvis en kvinne forteller at hun er barnehagelærer eller sykepleier blir jeg automatisk mer interessert i henne. 

Jeg er selv tidligere håndtverker og nå ingeniør, så jeg vet hvor maskulint denne bransjen er og kvinner i disse stillingen vekker bare ikke interessen hos meg. Jeg har svært stor respekt for kvinner som arbeider i mannsdominerte yrker, men de blir nok aldri min kone. Har snakket med flere av mine kompiser som tenker det samme.

Det samme gjelder kvinner som sloss, raper, røyker eller kjører alt for fort, de blir bare mindre interessante hvor flere «maskuline» trekk de viser. Vet dette høres svært sexistisk ut, men jeg blir bare enkelt å greit tiltrukket av femininitet. Burde egentlig være helt naturlig, ettersom jeg er mann :)

Jeg mistenker nok at særdeles mange kvinner har det på samme måte angående maskulinitet. Det er nok ikke tilfeldig at snekker, politi og brannmann er de tre deiligste yrkene i følge en undersøkelse til P4.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri hatt trekant med typen min, men jeg har hatt det tidligere. Var helt ok, men ikke noe jeg har noe behov for å gjøre igjen. Da ser jeg ikke hvorfor det evt skulle vært et problem for ham at jeg har hatt det? 

Anonymkode: 81617...971

Hva om typen din ikke har fått det ut av systemet og foreslår 3 kant?  Nei, prøvde med Roger. Er ferdig med det??

Anonymkode: 6b1d8...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Så pga noe helt lovlig hun gjorde før hun traff deg, som ikke skadet noen, revurderer du forholdet? 

Anonymkode: 39ff5...6c5

Å selge sex er helt lovlig og ikke skader det noen heller. Synes du da automatisk at det er moralsk riktig å selge sex og at det ikke kan være en dealbreaker?

Anonymkode: 846ed...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at dere har såpass ulikt syn på et viktig tema for deg, at det er helt OK at du bryter med henne.

Anonymkode: 550e6...6e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Quadcore skrev:

Det er bare sånn jeg er bygd opp. Jeg er tiltrukket femininitet hos kvinner. Hvis en kvinne forteller at hun er barnehagelærer eller sykepleier blir jeg automatisk mer interessert i henne. 

Jeg er selv tidligere håndtverker og nå ingeniør, så jeg vet hvor maskulint denne bransjen er og kvinner i disse stillingen vekker bare ikke interessen hos meg. Jeg har svært stor respekt for kvinner som arbeider i mannsdominerte yrker, men de blir nok aldri min kone. Har snakket med flere av mine kompiser som tenker det samme.

Det samme gjelder kvinner som sloss, raper, røyker eller kjører alt for fort, de blir bare mindre interessante hvor flere «maskuline» trekk de viser. Vet dette høres svært sexistisk ut, men jeg blir bare enkelt å greit tiltrukket av femininitet. Burde egentlig være helt naturlig, ettersom jeg er mann :)

Jeg mistenker nok at særdeles mange kvinner har det på samme måte angående maskulinitet. Det er nok ikke tilfeldig at snekker, politi og brannmann er de tre deiligste yrkene i følge en undersøkelse til P4.

Jeg ble også nysgjerrig på det med 'dama kan ikke være håndverker' (og det får du selvsagt mene der du vil om). Men hadde gullsmed eller syerske (kommer ikke på det riktige, profesjonelle begrepet) vært innafor? At det bare er det maskuline ved enkelte håndverkeryrker du ikke ønsker for din dame? 

Har selv tenkt 'ikke mann som er sykepleier', men det er ikke fordi jeg syns det er feminint, det går på upraktisk arbeidstid og det har jeg erfart i et tidligere samliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eneri skrev:

Jeg ble også nysgjerrig på det med 'dama kan ikke være håndverker' (og det får du selvsagt mene der du vil om). Men hadde gullsmed eller syerske (kommer ikke på det riktige, profesjonelle begrepet) vært innafor? At det bare er det maskuline ved enkelte håndverkeryrker du ikke ønsker for din dame? 

Det er det maskuline aspektet som gjelder her ja. Status eller utdanninggrad spiller ingen rolle, så lenge hun ikke er opererer i et typisk maskulint yrke. Nå gjelder jo selvsagt hele pakken, men jeg blir mer interessert i en blomsterforhandler enn en byggingeniør. 

Gullsmeder, syerske, grunnskolelærere, sosionomer, barnevernspedagoger, kontormedarbeidere og pleieassistenter er alle yrker som ville satt et solid + i boken når jeg vurderer konemateriale på en kvinne. Kan legge til at jeg selv har en samboer som forhåpentligvis er min fremtidige kone. Hun er tidligere designer/konstruktør og syr en del tøy selv hjemme på hobbybasis, og denne hobbyen synes jeg er særdeles attraktivt. Jeg merker at slike "små" feminine sider i hverdagen som hun til stadighet ubevisst viser, får meg til å holde på både den følelsesmessige og den seksuelle gnisten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, du dømmer henne. Du tviler på hennes evner som kone og mor på grunn av en eneste episode av frivillig sex. Ekkelt ja. Da vil du sikkert heller ikke være med på fødselen, som ofte innebærer blod, tissa, bæsj og fostervann? Og heller ikke hjelpe henne hvis hun har matforgiftning, for bæsj og spy er ekkelt? Voks opp. 

Anonymkode: 054ce...6bd

Jeg tviler ikke på hennes egenskaper som mor, men jeg er i tvil om jeg fortsatt ønsker å være sammen ei som er så løs som hun har vært. Hvis vi fortsetter å være sammen blir hun etterhvert også mor til mine barn. Trodde det sa seg selv. 

Endret av karl hammer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, justdrinkingmytea skrev:

Ikke meg du spør, men jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Det var meg av de totalt 601 jentene han ville ha i så fall:-)

Ikke noe problem med 600 sexpartnere!? Folk er forskjellig....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri hatt trekant med typen min, men jeg har hatt det tidligere. Var helt ok, men ikke noe jeg har noe behov for å gjøre igjen. Da ser jeg ikke hvorfor det evt skulle vært et problem for ham at jeg har hatt det? Er vel like greit at jeg har "fått det ut av systemet", så slipper jeg å lure på om jeg har gått glipp av noe når jeg sitter på gamlehjemmet.

Anonymkode: 81617...971

Men har du fortalt det til han? Hvordan reagerte han på det? Hadde du blitt lei deg om han helt uoppfordret hadde sagt han har hatt firkant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, karl hammer skrev:

Jeg tviler ikke på hennes egenskaper som mor, men jeg er i tvil om jeg fortsatt ønsker å være sammen ei som er så løs som hun har vært. Hvis vi fortsetter å være sammen blir hun etterhvert også mor til mine barn. Trodde det sa seg selv. 

Løs? Nå må du skjerpe deg.

To par som utforsker hverandre. 

Dette var før din tid hun var ærlig og fortalte.

Jeg har noen år på baken er 47. Møtte han jeg er med nå for 2 år siden.

Han har sin fortid jeg min ferdig med det.

Synes du er en dum om du ikke ser ærligheten i henne og satser.

 

Anonymkode: 54208...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt! Hadde gått og kvernet på at hun kanskje ville gjøre dette igjen, at hun synes det er kjedelig å bare ha sex med meg etterhvert osv. Samt at det kanskje ville endret den oppfatningen jeg hadde av personen. For meg er dette ekkelt. Sånn er det bare! Vi er forskjellige, men det forstår ikke alle her... Det er ikke alt man trenger å høre om partnerens forrige sexliv. Jeg vil hvertfall ikke vite noe om min manns. 

Anonymkode: 7583c...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du er en dum om du ikke ser ærligheten i henne og satser.

 

Anonymkode: 54208...056

:laugh:

Ja for et kupp! Hun er jo ærlig! Det er det viktigste av alt i verden!

Synd hun ikke har robbet en bank og drept et dyr, da kunne hun jo vært ærlig om enda mer!

Anonymkode: 46450...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drøyt faktisk... Hu fortjener bedre enn deg hvertfall. 

Anonymkode: f7e75...c2c

Synes det er drøyt at du kan hevde at hun fortjener noen bedre utfra TS sitt innlegg! Det er ikke alle som ønsker å vite hva eksen har gjort før, og ja gruppesex... - æsj i mine ører hvertfall. Jeg hadde nok blitt overrasket om min mann fortalte at han hadde gjort det, og hadde ikke ønsket å vite det. Men jeg er sikkert et vondt menneske ;)

Anonymkode: 7583c...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, karl hammer skrev:

Så gruppesex er helt vanlig for deg?

Det kan jo bare være noe hun har prøvd engang og ikke 10 ganger..

Fortid er fortid, ikke vær så rask med å dømme! Hun fortjener bedre enn deg ;-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Quadcore skrev:

Det er det maskuline aspektet som gjelder her ja. Status eller utdanninggrad spiller ingen rolle, så lenge hun ikke er opererer i et typisk maskulint yrke. Nå gjelder jo selvsagt hele pakken, men jeg blir mer interessert i en blomsterforhandler enn en byggingeniør. 

Gullsmeder, syerske, grunnskolelærere, sosionomer, barnevernspedagoger, kontormedarbeidere og pleieassistenter er alle yrker som ville satt et solid + i boken når jeg vurderer konemateriale på en kvinne. Kan legge til at jeg selv har en samboer som forhåpentligvis er min fremtidige kone. Hun er tidligere designer/konstruktør og syr en del tøy selv hjemme på hobbybasis, og denne hobbyen synes jeg er særdeles attraktivt. Jeg merker at slike "små" feminine sider i hverdagen som hun til stadighet ubevisst viser, får meg til å holde på både den følelsesmessige og den seksuelle gnisten. 

Hvordan fordeler dere pliktene hjemme? Bare nysgjerrig. 

Anonymkode: 054ce...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, karl hammer skrev:

Hei!

Jeg har vært sammen med ei dame i litt over to år nå, og fikk nettopp vite at hun har hatt gruppesex. Det var en firkant med henne, typen hennes og et annet par. Jeg kjente jeg synts det var ekkelt og veldig usexy å høre. Vet ikke hvorfor hun fortalte med det heller. Hun trodde kanskje jeg synts det var kult å høre, men for meg virker hun bare billig og løs. Det er ekkelt å tenke på at hun har hatt sex med en annen fyr, mens typen hennes var i samme rom og hadde sex med ei annen jente. For meg er det en ganske drøy ting og jeg begynner å tenke på hvilke andre ting hun kanskje også har gjort. Vi har snakket en del om å stifte familie og få barn sammen, men jeg kjenner at jeg har fått et litt annet syn på henne etter det hun fortalte meg. Vil jeg at hun skal være mor til mine barn eller skal jeg prøve å finne noen med en mindre drøy fortid?

Dropp den skitne grisedama og få deg en ordentlig dame med samme moral som deg. Disse folka som svarer har samme moral som henne. Grisevanene i landet her har tatt av. Hvor er de ekte verdiene blitt av? Jesus! 

Anonymkode: f39d8...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...