Gå til innhold

Lørdagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snart klar for å møte noen venninner for å gå på julekonsert. Blir en knelang burgunder kjole med lange ermer fra mexx, nude stayups og ankelstøvletter fra acne. Skinnjakke utenpå

Anonymkode: 4d434...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikveld blir det julebord med jobben, så jeg satser på et svart knelangt skjørt og en kroppsnær glitrende topp med delvis åpen rygg. Går for lave pensko til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæ.. vel, poster gårsdagens antrekk idag. Vel ja, ehm.. jeg gikk i brudekjole i går. 😬Ja, tro det eller ei. Jeg giftet meg ikke altså. Men fikk lyst til å skikkelig pynte meg, så da tok jeg på meg ei brudekjole jeg kjøpte på finn for ei stund siden.😀 Luffet rundt, i ei kjempe fin mermaid kjole med tyll og litt bling. 

Dere trenger ikke fortelle meg at jeg er sprø...hihihi.. for det vet jeg. 😉😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld er blir det venner på besøk. Har på meg helsvart, litt tykk strømpebukse og en mosegrønn knelang casual kjole med trekvarts ermer. Ullsokker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.12.2019 den 15.27, Fjollefyr skrev:

Uæ.. vel, poster gårsdagens antrekk idag. Vel ja, ehm.. jeg gikk i brudekjole i går. 😬Ja, tro det eller ei. Jeg giftet meg ikke altså. Men fikk lyst til å skikkelig pynte meg, så da tok jeg på meg ei brudekjole jeg kjøpte på finn for ei stund siden.😀 Luffet rundt, i ei kjempe fin mermaid kjole med tyll og litt bling. 

Dere trenger ikke fortelle meg at jeg er sprø...hihihi.. for det vet jeg. 😉😋

Det var nok en fin opplevelse. Brudekjoler er veldig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...