Gå til innhold

Lørdagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nuppete svarte sokker og longs i ullblanding, svart ullgenser. Jeg er forkjøla så da blir det såpass classy.

Anonymkode: ac5c7...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse skinny Never Denim jeans og ei lakserosa topp. BHen er kasta og jeg slapper av i sofaen med et glass rødvin :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på meg en svart, tettsittende topp med trekvarts ermer og et blått , vidt, highwaist knelang skjørt med svarte knapper i siden. Grå converse og langt hår i rufsete fiskebensflette. Følte meg fin😅😅😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag blir det en lys Levisbukse med hull på knærne, Sneakers, en svart t-skjorte med trykk og en tynn cardigan. Skal ut å ta en øl med noen venninner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad. Er i konfirmasjons selskap i et stort gult hus! 

Anonymkode: c828c...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i konfirmasjon med lånt bunad i dag, så nå var det godt å komme hjem å skifte. Har nå på et par hullete skinny jeans og ei tskjorte uten bh😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå skinny jeans med hull på knærne, svart slimfit tskjorte, svart kort skinnjakke og svarte CL So Kate. Bursdagsfeiring til ei venninne☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

To hettegensere, elsker å pakke meg inn i to myke hettegensere på høsten. Er så kos! Mørkeblå Champion over grå Fila. Litt for store, når meg godt nedpå lårene. Og litt tykk koksgrå ribbestrikket strømpebukse med gode gamle USA sokker jeg fabt nederst i sokkeskoffen, hvitt par under grått par. Nå er jeg klar for filmer med kjæresten og hjemmelaget pizza! 

Anonymkode: 9452c...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...