Gå til innhold

Helt ærlig; hvis Grande-saken var motsatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, jabx skrev:

Fordi han skal ha voldtatt henne, og dessuten misbrukte han sin makt innenfor organisasjonen til å ha sex med henne.

Dette er faktisk injurierende det du skriver her. Håper noen tipser Søviknes om at du skriver slike løgner om han her på forumet, og at han anmelder deg. 

Det er grovt det du skriver om han, og det er reint løgn fra deg. Ondskapsfullt! 

Anonymkode: 2e24b...4e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Knulling i åkeren? Med tilskuere? 

For en stilig gjeng! 

Det sømmer seg ikke. Så enkelt er det. 

Anonymkode: 4d6c6...7d2

Dere tertefine Oslofrøkner har tydeligvis aldri vært på fest på byga i Trøndelag      

Anonymkode: 214b5...066

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Tror du dette blir glemt? Det er sikkert ikke mange som ikke tenker på henne i fylla med en tenåring i åkeren lenger. Det er nesten komplett umulig, og det vil det være i uoverskuelig framtid. Klart hun vet det selv. Og hun tenker sikkert mye på det. Når en gjør sånne ting og er toppolitiker så blir det skandale. Det er vel opplagt.

Det er det som er poenget mitt, at evne til nyansering og edruelig refleksjon for så mange er byttet  ut mot en blind aksept for alt offentligheten dikterer. For dette går ikke bare ut over Grande. 

Anonymkode: 5038e...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MonsIvar skrev:

Voldtektsanklagene ble han frikjent fra ganske tidlig. Prøv igjen.

Han ble ikke "frikjent", men politiet henla saken. Det er noe helt annet! Vil vel si det var slett politiarbeid i den saken. Jenta var så full at hun var ute av stand til å forvare seg, og da er det voldtekt., også kalt sovevoldtekt. 

Endret av tirben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det som er poenget mitt, at evne til nyansering og edruelig refleksjon for så mange er byttet  ut mot en blind aksept for alt offentligheten dikterer. For dette går ikke bare ut over Grande. 

Anonymkode: 5038e...a31

Klarer du å se henne eller høre navnet hennes nå uten å tenke på fyllesex i åkeren med en tenåring? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Klarer du å se henne eller høre navnet hennes nå uten å tenke på fyllesex i åkeren med en tenåring? 

Jeg ser avisartiklene om henne, men bare dem. De er ikke inkludert i min oppfatning om henne. Jeg klarer å holde de adskilt.

Anonymkode: 5038e...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 17 anså jeg ikke meg selv som barn. I tillegg foretrakk jeg eldre menn (det gjør jeg fortsatt i en alder av 40). Jeg tror jeg hadde blitt rimelig forbanna av mennesker som hadde meninger om meg, mitt sexliv og mine partnere. 

Jeg kunne ikke ha tenkt meg en så ung mann selv, men har heller ingen meninger om frivillig sex mellom to lovlige mennesker. 

Anonymkode: 37439...cb0

Nesten enhver tenåring anser seg som mer moden enn de faktisk er, og kan bli forbanna dersom andre har formeninger om deres dømmekraft. Når man ser tilbake på at var 17 år, så kan man imidlertid se at det var helt korrekt at man ikke var så moden og gjennomtenkt som man trodde man var. Derfor er det i mange tilfeller de som har en alder som BURDE inngi modenhet og god vurderingsevne/dømmekraft som bør utvise dette, i møte med unge mennesker, som tror de har det, men ikke har det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som tror det, men var det alvorlig? Var det noen som reagerte sterkt på det? Eller var det del av en kollektiv fyllesketsj?

Anonymkode: 5038e...a31

Dette blir for dumt til at jeg gidder å kommentere det engang. 

Anonymkode: 29c24...c44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir for dumt til at jeg gidder å kommentere det engang. 

Anonymkode: 29c24...c44

Men du følte liksom du måtte likevel?

Anonymkode: 5038e...a31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som tror det, men var det alvorlig? Var det noen som reagerte sterkt på det? Eller var det del av en kollektiv fyllesketsj?

Anonymkode: 5038e...a31

Ja, det var noen som reagerte sterkt på dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser avisartiklene om henne, men bare dem. De er ikke inkludert i min oppfatning om henne. Jeg klarer å holde de adskilt.

Anonymkode: 5038e...a31

Ok. Det er godt gjort å ikke bli påvirket i oppfatningen av henne. Hendelsen er en privat brøler, men hun har faktisk lagt skylden over på den gang tenåringen ved å påstå at han hoppet på henne. Pluss at hun beskrev ham i mindre flatterende ordlag. Hun vil ikke kommentere akkurat det, noe som selvfølgelig tyder på at det er sant. Hun fraskriver seg dermed ansvar også for det. Det har i veldig stor grad påvirket min oppfatning av henne. Det er feigt og manipulerende. Virka som ei trivelig dame før dette kom opp. Men hun har langt fra opptrådd hverken ryddig eller trivelig i denne saken. Så langt fra.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tirben skrev:

Han ble ikke "frikjent", men politiet henla saken. Det er noe helt annet! Vil vel si det var slett politiarbeid i den saken. Jenta var så full at hun var ute av stand til å forvare seg, og da er det voldtekt., også kalt sovevoldtekt. 

Det er aldeles ikke noe helt annet. De er i samme kategori. Når politiet henlegger saken er det fordi de vurderer som ikke straffbare forhold, eller på grunn av bevisets stilling. Altså at de ikke har noe å basere å føre det for retten. Det er det samme som gjør at man blir frikjent i en rettsak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grande "tok en Trump" og grabbet folk i skrittet. 

Denne saken ville sannsynligvis ikke blitt diskutert så mye nå, dersom Grande hadde vært helt åpen og ærlig om saken fra aller første stund. En veldig pågående kvinnelig seksualitet blir jo vanligvis ansett som noe "vakkert" og feminint.  

Anonymkode: 89b74...574

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Ok. Det er godt gjort å ikke bli påvirket i oppfatningen av henne. Hendelsen er en privat brøler, men hun har faktisk lagt skylden over på den gang tenåringen ved å påstå at han hoppet på henne. Pluss at hun beskrev ham i mindre flatterende ordlag. Hun vil ikke kommentere akkurat det, noe som selvfølgelig tyder på at det er sant. Hun fraskriver seg dermed ansvar også for det. Det har i veldig stor grad påvirket min oppfatning av henne. Det er feigt og manipulerende. Virka som ei trivelig dame før dette kom opp. Men hun har langt fra opptrådd hverken ryddig eller trivelig i denne saken. Så langt fra.

vi har alle kommentert noen vi har ligget med på en «lite flatterende» måte og vi har alle vært i konflikt med en tidligere sexpartner. Forsjhellen er bare at Grande-saken utspiller seg i offentligheten. De aller fleste mennesker er ikke et fnugg bedre enn henne.

Anonymkode: 5038e...a31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Da jeg var 17 anså jeg ikke meg selv som barn. I tillegg foretrakk jeg eldre menn

Anonymkode: 37439...cb0

Brøt du sammen og skrek etter at du hadde sex med dem?

Anonymkode: 11959...eaf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel ingen som tror det, men var det alvorlig? Var det noen som reagerte sterkt på det? Eller var det del av en kollektiv fyllesketsj?

Anonymkode: 5038e...a31

Er du seriøs nå? Kan jeg få klå deg på pikken og unnskylde meg med at det var en fyllesketsj etterpå?

Anonymkode: 11959...eaf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er faktisk injurierende det du skriver her. Håper noen tipser Søviknes om at du skriver slike løgner om han her på forumet, og at han anmelder deg. 

Det er grovt det du skriver om han, og det er reint løgn fra deg. Ondskapsfullt! 

Anonymkode: 2e24b...4e4

Her står det du påstår ikke har stått i seriøse medier:

https://www.bt.no/btmagasinet/i/p6r0nj/I-18-ar-har-hun-levd-med-a-vare-den-jenten-Na-forteller-kvinnen-fra-Soviknes-saken-om-livet-etter-FpU-landsmotet

 

Sitat

Nå ønsker kvinnen erstatning. Nylig søkte advokaten hennes, Jannicke Keller-Fløystad, om voldsoffererstatning fra staten, begrunnet med at kvinnen har fått psykiske skader etter hendelsen på FpUs landsmøte i 2000.(Se egen sak) Her hevder advokaten at 16-åringen skal ha blitt utnyttet seksuelt, ikke bare av én, men av to voksne politikere den natten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MonsIvar skrev:

Det er aldeles ikke noe helt annet. De er i samme kategori. Når politiet henlegger saken er det fordi de vurderer som ikke straffbare forhold, eller på grunn av bevisets stilling. Altså at de ikke har noe å basere å føre det for retten. Det er det samme som gjør at man blir frikjent i en rettsak.

Vi hadde innbrudd, og det ble også henlagt.  Det betyr ikke at det ikke skjedde, men at politiet ikke gidder å bruke ressurser på det.  

Og mange har vel anmeldt addictologene, og det har også blitt henlagt mange ganger. Det betyr ikke at det ikke har skjedd noe straffbart. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs nå? Kan jeg få klå deg på pikken og unnskylde meg med at det var en fyllesketsj etterpå?

Anonymkode: 11959...eaf

Under de rette omstendighetene, ja. På gata eller jobb? Not so much.

Anonymkode: 5038e...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

vi har alle kommentert noen vi har ligget med på en «lite flatterende» måte og vi har alle vært i konflikt med en tidligere sexpartner. Forsjhellen er bare at Grande-saken utspiller seg i offentligheten. De aller fleste mennesker er ikke et fnugg bedre enn henne.

Anonymkode: 5038e...a31

Stryk "alle" er du snill, for det stemmer ikke.

Utspiller seg i offentligheten? Ja, selvfølgelig da hun er toppolitiker og opptrer feigt og uansvarlig. Og så tror jeg faktisk ikke det er veldig mange kvinner på 37 som drar med seg en beruset 17-åring ut i en overkant og har sex med ham. Eller gjør "alle" 37-årige damer det også?

Og legger ansvaret over på 17-åringen? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...